Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس، ​"مهدی میقانی" در جلسه هماهنگی با گروههای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جهت اعزام به مرز مهران و استان همدان،افزود: 9 اکیپ راهداری و حمل و نقل استان متشکل از 3 نفر از همکاران این بخش ها از 24 مهرماه و همزمان با ایام اوج رفت تا 29 مهرماه اوج برگشت زائران برای نظارت بر ناوگان اتوبوسرانی و راهنمایی و رسیدگی به شکایات احتمالی زائران به مرز مهران و شهرهمدان اعزام می شوند تا با دقت و انضباط‌ کاری و حرکت مسوولانه در خدمت زائران این رخداد عظیم معنوی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته میقانی، از این اکیپ ها 6 اکیپ در پایانه برکت و در نقطه صفر پایانه مرزی مهران و 3 اکیپ هم در همدان بعنوان شهرواسطه (پس‌کرانه) مستقر خواهند شد. وی، ارزیابی صورت گرفته از شرکت های حمل و نقل را در این ایام مطلوب بیان‌کرد و گفت: اگرچه با اعزام سرویس ها به سمت مهران و همدان با مشکلاتی روبرو خواهیم شد اما براساس شیوه‌نامه جابه جایی زائران،تکالیفی به اداره کل و بخش های مرتبط ابلاغ شده که باید با اجرای دقیق و منظم و با فرم های مشخص شده، نقش آفرینی بهنگام و مدیریت خوبی در این ایام داشته باشیم. درحال حاضر 233 دستگاه اتوبوس از گلستان برای انتقال زائران به مرز مهران اعزام شدند.

* روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۶۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام زائران حج عمره سیستان وبلوچستان به سرزمین وحی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، این زائران از سیستان وبلوچستان به سرزمین وحی اعزام شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • اعزام زائران حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می‌شود
  • احداث ۱۰ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران
  • اعزام پنج هزار گلستانی به سفر معنوی حج تمتع
  • اعزام زائران حج عمره سیستان وبلوچستان به سرزمین وحی
  • افزایش سهمیه کاروانهای حج تمتع در گلستان
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان
  • ارسال تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان از سوی شرکت آبفای یزد
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان از سوی شرکت آبفای یزد