Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- محمد نصرتی، پیشکسوت فوتبال ایران گفت: بازیکنان ایران کیفیت همیشگی خود را نداشتند و به نظرم باخت به موقعی برای ما بود. تاریخ انتشار: 00:23 - 24 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۹۲۱۳

محمد نصرتی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص شکست تیم ملی فوتبال ایران مقابل در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل بحرین اظهار داشت: بازی خوبی را شاهد نبودیم و متاسفانه بازی را واگذار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به ترس و دلهره‌ای که بحرین نسبت به ما داشت آنها آمده بودند بازی خوبی را مقابل ایران انجام دهند.

وی ادامه داد: بازیکنان تیم ایران می‌توانستند در همان نیمه اول کار را یکسره کنند، اما نشد. در نیمه دوم هم شرایط برای ما کمی بهتر شد. البته یکی از بهترین‌ موقعیت‌های این بازی نصیب بحرین شد اما عملکرد خوب دروازه‌بان و خط دفاعی تیم کشورمان مانع از گلزنی بحرینی‌ها شد.

پیشکسوت فوتبال ایران تصریح کرد: بازیکنان ایران کیفیت همیشگی خود را نداشتند و به نظرم باخت به موقعی برای ما بود. فکر می‌کنم غرور کاذبی بازیکنان تیم ملی را گرفته بود و بازیکنان پس از این باخت باید متوجه شده باشند هر بازی شرایط خاص خود را دارد. شاید شرایط آب و هوایی آنجا در روند بازی بازیکنان ایران تاثیر گذار بود، اما بالاخره این وضعیت برای هر دو تیم یکسان بود. عطشی که برای گلزنی در بازیکنان باید وجود داشته باشد در آنها وجود نداشت.

نصرتی ادامه داد: احساس می‌کنم پس از جام جهانی برخی از بازیکنان تیم ملی عطشی برای بازی کردن ندارند، اما در بین آنها بازیکنانی هم بودند مثل محبی که می‌توانستند در این بازی خیلی به تیم ملی کمک کنند. این باخت باعث خواهد شد تا انگیزه بازیکنان که از بین رفته بود دوباره به آنها برگردد. همچنین ممکن است بازیکنان را از خواب پیروزی مقابل کامبوج بیدار کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شرایط فیزیکی بازیکنان بحرین خیلی بهتر از بازیکنان کامبوج و هنک کنگ بود. معتقدم بازی با بحرین پیش بازی خوبی بود تا بازیکنان تیم ملی بدانند کار سخت است و نباید تصور کنند، چون تیم اول آسیا هستیم تمام دیدار‌ها راحت هستند. بازیکنان تیم ملی باید با این تفکر به زمین بروند که قرار است مقابل بهترین تیم دنیا بازی کنیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: میزان تیم ملی ایران بحرین ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۷۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت و اعتراض شدید کریستیانو رونالدو به داور چهارم پس از باخت پرتغال مقابل اسلوونی / فیلم

اسلوونی در شبی که کریستیانو رونالدو و هم‌تیمی‌هایش کم فروغ ظاهر شدند، توانست نوار 11 پیروزی متوالی سلسائوی اروپا را پاره کند.

دانلود (1.5MB)

دیگر خبرها

  • ایران رکورددار استفاده از بازیکنان جوان در فیفادی مارس
  • اقبالی: مقابل تیم درجه هفتم آسیا نتوانستیم بازیسازی کنیم
  • عصبانیت و اعتراض شدید کریستیانو رونالدو به داور چهارم پس از باخت پرتغال مقابل اسلوونی / فیلم
  • باور کنید، این برزیل هیچوقت تسلیم نمی‌شود
  • صعود قطر و امارات قطعی شد/ پیروزی سوریه، اردن و بحرین مقابل حریفان
  • فیفادی؛ تساوی برزیل در اسپانیا، باخت هلند به آلمان
  • واکنش کاپیتان پیکان به شکست در نیمه‌نهایی والیبال
  • باخت تیم ملی تنیس پسران ایران مقابل تایلند
  • زنگ‌ خطر ساوت‌گیت: این همه مصدوم ندیده بودم
  • ساعت بازی برگشت تیم ملی فوتبال ایران - ترکمنستان