Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-03-28@11:44:57 GMT

صعود اسپانیا به یورو 2020

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۷۰۷۶

صعود اسپانیا به یورو 2020

در شب برتری ایتالیای از پیش صعود کرده، اسپانیا با گلی دیرهنگام راهیابی‌اش به یورو ۲۰۲۰ را قطعی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مرحله انتخابی رقابت‌های یورو 2020 با تساوی دیرهنگام و صعود اسپانیا در خانه سوئد و برتری ایتالیا در بازی تشریفاتی پیگیری شد.

براساس این گزارش، در گروه ششم، سوئد با ارائه یک بازی برتر و گل برگ در دقیقه 51، یک بر صفر از میهمانش، اسپانیا پیش افتاد، اما رودریگوی تعویضی با گلزنی در دقیقه 1+90 اسپانیا را از شکست نجات داد و صعود این تیم را به یورو 2020 قطعی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصدومیت دخه‌آ که ستاره اسپانیا بود و تعویض او با کپا در اواسط نیمه دوم اتفاق بزرگ 45 دقیقه دوم این بازی بود.

سه‌شنبه شب همچنین در دیگر بازی‌های این گروه، رومانی و نروژ به تساوی یک - یک رسیدند و جزایرفارو یک بر صفر مالت را از پیش رو برداشت. در جدول گروه ششم، اسپانیا با این تساوی 19 امتیازی و صدرنشین ماند. سوئد با 15 و رومانی با 14 امتیاز هم دوم و سوم هستند.

براساس این گزارش، در گروه دهم، ایتالیا که از پیش صعودش را به یورو 2020 مسجل کرده بود در خانه لیختن‌اشتاین به برتری آسان 5 بر صفر دست یافت. برناردسکی در دقیقه 2، بلوتی در دقایق 70 و 2+90، رومانیولی در دقیقه 77 و الشعراوی در دقیقه 82 برای آتزوری گل زدند. در سایر بازی‌های این گروه هم یونان در خانه 2 بر یک بوسنی و هرزگوین را برد و فنلاند 3 بر صفر از سد ارمنستان گذشت. در جدول، پس از ایتالیای 24 امتیازی، فنلاند 15، بوسنی 11 و ارمنستان 10 امتیازی در رده‌های دوم تا چهارم قرار دارند.

این نتایج در حالی رقم خورد که در گروه چهارم مسابقات، سوئیس 2 بر صفر جمهوری ایرلند را برد و جبل‌الطارق در خانه 3 بر 2 مغلوب گرجستان شد. در جدول گروه چهارم ایرلند و دانمارک با 12 امتیاز نسبت به سوئیس 11 امتیازی وضعیت بهتری دارند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: اسپانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۷۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین صعود آسیا رقم خورد: استرالیا!

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین بازی امروز مقدماتی جام جهانی تیم ملی استرالیا در حالی به مصاف لبنان رفت که قضاوت این بازی برعهده موعود بنیادی‌فر، داور سرشناس فوتبال ایران، بود که شانس قضاوت برای یک تیم مدعی را در فوتبال آسیا به دست آورد.

گل اول در همان شروع بازی و دقیقه یک با ضربه کاسینی ینگی به ثمر رسید تا این بازیکن اولین گل ملی خود را برای تیم ملی استرالیا به ثمر برساند. نکته جالب اینکه نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید.

با وجود حملات لبنان این تیم موفق به گلزنی نشد تا اینکه در شروع نیمه نخست و به فاصله یک دقیقه، دوبار دروازه لبنان باز شد تا آب پاکی روی دست این تیم ریخته شود.

در دقایق 68 و 81 نیز جان ایردال و کریگ گودوین دو گل برای استرالیا زدند تا شاگردان گراهام آرنولد با نتیجه پنج بر صفر حریف را شکست دهند و صدرنشینی خود را قطعی کنند.

به این ترتیب استرالیا با فاصله پنج امتیازی نسبت به فلسطین و ده امتیازی نسبت به لبنان در صدر جدول قرار گرفت تا در فاصله دو هفته تا پایان مرحله پیش مقدماتی، صعود خود را به دور نهایی قطعی کند.

دیگر خبرها

  • صعود تاریخی تیم ستاره پرسپولیس به یورو 2024
  • نتایج کامل دیدارهای دور چهارم مرحله دوم انتخابی جام جهانی در آسیا؛ ۸ تیم صعود کردند
  • اوکراین، یورو را به مردمش هدیه داد/ صعود لهستان با دستان شزنی + فیلم
  • صعود قطر و امارات قطعی شد/ پیروزی سوریه، اردن و بحرین مقابل حریفان
  • صعود چهار تیم قطعی شد / شگفتی تیم ملی تاجیکستان برابر عربستان
  • گرجستان، اوکراین و لهستان به یورو ۲۰۲۴ صعود کردند
  • صعود چهار تیم قطعی شد/ شگفتی تیم ملی تاجیکستان برابر عربستان
  • توقف عربستان در دوشنبه/ صعود ازبکستان با درخشش ستاره‌های پرسپولیس و استقلال
  • زنده از وضعیت مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در آسیا
  • اولین صعود آسیا رقم خورد: استرالیا!