Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@05:11:43 GMT

شب بدیمن؛شکست کی روش با گلهای شگفت انگیز

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۷۱۶۴

شب بدیمن؛شکست کی روش با گلهای شگفت انگیز

تیم ملی کلمبیا در دیداری دوستانه مقابل الجزایر با نتیجه 3-0 مغلوب شد.

به گزارش "ورزش سه"، تنها یک روز بعد از اینکه رسانه های کلمبیایی عملکرد دفاعی کلمبیا با هدایت کارلوس کی روش را تحسین کردند، این تیم در دیداری دوستانه در شهر لیل، با نتیجه غیر منتظره 3-0 مغلوب الجزایر شد؛ دیداری که در آن اشتباهات مدافعان کلمبیا و البته گل های تماشایی بغداد بونجاح و ریاض محرز، عوامل اصلی رقم خوردن چنین نتیجه ای بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کی روش در این دیدار تیمش را با ترکیبی از بازیکنان اصلی و ذخیره به میدان فرستاد و از نفرات ثابت این تیم بازیکنانی مانند داوید اوسپینا، داوینسون سانچس، خوان کوادرادو و لوئیس موریل به میدان رفتند.

در سمت مقابل، جمال بالماضی تیمش را با ترکیب قوی تری به میدان فرستاد و بیشتر نفرات ثابت این تیم از جمله ریاض محرز، سفیان فغولی، اسماعیل بن ناصر و بغداد بونجاح در ترکیب اصلی قرار داشتند.

دقایق ابتدایی بازی کم افت و خیز سپری شد تا اینکه در دقیقه 15، یک اشتباه از بازیکنان کلمبیا در زمین خودی، گل اول بازی را رقم زد. روی اشتباه اسکار موریو، مدافع میانی تیم که در این دیدار جانشین یری مینا شد، بود که بونجاح صاحب موقعیت شد و با یک شوت تماشایی و غیرقابل مهار، توپ را به گوشه سمت راست دروازه اوسپینا فرستاد.

 

 

کلمبیا هنوز به طور کامل از شوک این گل خارج نشده بود که در دقیقه 20، گل دوم را دریافت کرد. این بار روی یک ضربه کرنر بود که بازیکنان الجزایر توپ را کوتاه کار کردند و باز هم روی تعلل بازیکنان کلمبیا، توپ پشت محوطه جریمه به محرز رسید و شوت او بعد از برخورد به یکی از بازیکنان، تا اندازه ای تغییر مسیر داد و درون دروازه اوسپینا جای گرفت.

چیزی نمانده بود که بونجاح در دقیقه 26، گل دوم خود و گل سوم الجزایر به ثمر برساند اما ضربه او این بار به تیر دروازه برخورد کرد.

در دقایق پایانی نیمه اول کلمبیا نمایش بهتری داشت اما در نهایت نیمه اول با همان دو گل به پایان رسید.

 

 

در نیمه دوم هم روند بازی تغییر چندانی نکرد و باز هم این الجزایر بود که تا اندازه ای برتر بود و سرانجام در دقیقه 62، ریاض محرز روی یک حرکت انفرادی، گل سوم را به زیبای وارد دروازه کلمبیا کرد. او که در سمت راست زمین صاحب توپ شده بود، بعد از یک حرکت عرضی و در حالی که 4 مدافع حریف را پیش رو داشت، با شوتی دقیق، دروازه اوسپینا را از پشت محوطه جریمه باز کرد.

تعویض های کی روش برای جبران گل های خورده ثمری نداشت و تیم او در نهایت با سه گل مغلوب شد. این دیدار جدال دو مربی مطرح قاره آسیا در سال های گذشته هم بود که در نهایت به سود جمال بالماضی به پایان رسید؛ مربی الجزایری که چند فصل درخشان را در الدحیل سپری کرد، توانست سرمربی سابق تیم ملی ایران را شکست بدهد.

 

 

الجزایر کلمبیا تیم ملی الجزایر تیم ملی کلمبیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: الجزایر کلمبیا تیم ملی الجزایر تیم ملی کلمبیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۷۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست رُم در شب گلزنی سردار

تیم فوتبال آاس رم با وجود گلزنی مهاجم ایرانی خود، مقابل بولونیا شکست خورد.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های آاس رم و بولونیا از هفته سی‌وسوم رقابت‌های فوتبال سری‌آ ایتالیا از ساعت ۲۰ برگزار شد و در نهای با برتری ۳ بر یک بولونیا به پایان رسید.

سردار آزمون، لژیونر ایرانی رم در این دیدار در ابتدا در ترکیب حضور نداشت و در دقیقه ۵۲ وارد زمین شد و زننده تک گل تیمش بود.

در نیمه اول در دقیقه ۱۴ اوساما العزوزی با یک قیچی برگردان توانست دروازه تیم میزبان را باز کند و در دقیقه ۴۵ جاشوآ زیرکزی برای بار دوم دروازه تیم رم را باز کرد. در نهایت نیمه اول به سود بولونیا به پایان رسید.

در دقیقه ۵۶ سردار آزمون مهاجم تیم رم توانست یکی از گل‌های خورده تیمش را جبران کند و در دقیقه ۶۵ الکسی سلماکرز سومین گل بولونیا را به ثمر رساند و در نهایت بازی با برتری تیم میهمان به اتمام رسید.

رم با این شکست ۵۵ امتیازی ماند و در رده پنجم قرار گرفت و بولونیا با این برد ۶۲ امتیازی شد و در رده چهارم ایستاد.

دیگر خبرها

  • مرسدس جی کلاس برقی رونمایی شد؛ شاسی‌بلند چهار موتوره با گشتاور شگفت‌انگیز (+عکس)
  • کشف شگفت‌انگیز دانشمندان: این سیارک تکه‌ای از ماه است!
  • (تصاویر) زمین شگفت انگیز را از بالا ببینید
  • فواید شگفت‌انگیز کرفس برای سلامتی: هر آنچه باید بدانید
  • خواص دارچین شگفت‌انگیز است؛ پیشگیری از خونریزی تا کاهش فشار خون
  • استرس فوتسالیست هاباید کنترل شود/ سرعت پیشرفت آسیا ازما بیشتر است
  • سرمایه‌گذاری تیم‌های آسیایی خطرناک است/ فوتسال بچه سرراهی نباشد
  • شکست رُم در شب گلزنی سردار
  • پهپاد‌های شگفت انگیز
  • تاثیر شگفت انگیز شکلات تلخ برای بیماری‌های روده‌ای