Web Analytics Made Easy - Statcounter

مانچو در حال انجام کار بزرگی با ایتالیا است و امیدها برای موفقیت آتزوری به شدت تقویت شده است. 

طرفداری - دیدار دو تیم لیختن اشتاین و ایتالیا از چارچوب مرحله مقدماتی یورو 2020 با پیروزی 5-0 آتزوری همراه بود و با توجه به اینکه صعود ایتالیا از قبل قطعی بود، روبرتو مانچینی به بازیکنان جوان و ذخیره اش بیشتر بازی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نهمین پیروزی متوالی ایتالیا در بازی های رسمی بود و حالا تیم مانچینی با رکورد ایتالیای افسانه ای ویتوریو پوتزو در سال 1938-1939 برابری کرد. پوتزو با ایتالیا دو جام جهانی متوالی را در سال های 1934 و 1938 کسب کرد. روبرتو مانچینی پس از بازی در گفتگو با رای اسپورت گفت:

طبیعی بود که با تغییرات زیادی که داشتیم، کمی بی ثبات عمل کنیم. نکات مثبتی وجود داشت و در بعضی مسائل باید پیشرفت کنیم اما مشکل اصلی این بود که این بازیکنان واقعا تاکنون در کنار هم بازی نکرده بودند. 

استفان الشعراوی برای اولین بار از زمان انتقالش به فوتبال چین، در ترکیب ایتالیا قرار گرفت و گلزنی کرد. همچنین مدافع کناری ناپولی، جووانی دی لورنزو نیز در اولین بازی خود برای ایتالیا پاس گل داد. مانچو در این مورد گفت:

اگر الشعراوی و دی لورنزو اینجا هستند یعنی ما به این بازیکنان باور داریم. در ماه ژوئن گزینه های زیادی خواهیم داشت و متاسفانه بعضی از استعدادهای ما باید در خانه بمانند. باید ببینیم شرایط چطور پیش می رود. 

مانچینی به شوخی در مورد برابری با رکورد ویتوریو پوتزوی افسانه ای گفت:

برابری با رکورد پیروزی های پوتزو خوب است اما ترجیح می دهم با رکورد قهرمانی در دو جام جهانی او برابر شوم! 

روز گذشته نیز پیش از این دیدار مانچینی در پاسخ به خبرنگاران گفته بود:

بله یک پیروزی تا رکورد پوتزو فاصله داریم و بعد باید دو جام جهانی را هم بگیریم! او یک افسانه است. بنابراین صحبت در این مورد بی ارزش است.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۷۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل غیبت رییس اینتر در قهرمانی: ترس از بازداشت!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم سری آ ایتالیا روبروی میلان به میدان رفت و در یک بازی تماشایی و جنجالی موفق شد حریف قدیمی و همشهری را با نتیجه1-2 از سر راه بردارد و قهرمانی‌اش در این مسابقات را مسجل کند.

برای بازیکنان و هواداران این تیم اهمیت زیادی داشت که بتوانند در این بازی قهرمانی خودشان در رقابت‌های این فصل را قطعی کنند تا تلخی شکست برابر رقیب قدیمی را برای تیم حریف چند برابر کرده باشند.

با وجود اینکه بسیاری احتمال داده بودند که شاگردان سیمون اینزاگی بتوانند در این بازی به پیروزی برسند و جشن قهرمانی را برپا کنند اما ژانگ که این روزها در چین به سر می‌برد به ایتالیا برنگشت و در ورزشگاه سن سیرو غایب بود.

حالا رسانه‌های ایتالیایی مدعی شدند که دلیل ماندن مالک باشگاه اینتر در خاک کشورش این است که دادگاهی در میلان رای بر علیه او و به سود بانک آسیایی که طرف قرارداد او بوده و شکایتی از او مطرح کرده صادر کرده و ژانگ نگران است که در صورت حضور در خاک ایتالیا از سوی مقامات پلیس این کشور بازداشت شود. چنین ادعایی پیش از این هم مطرح شده بود اما غیبت او در بازی دیشب نشان داد که حتی اگر تصمیمی برای بازداشت او گرفته نشده باشد اما این نگرانی در او وجود دارد.

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۶ اردیبهشت
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • پیروزی یاران حاج صفی در یونان/ تساوی آریس برابر المپیاکوس
  • عظیمی: تیم ملی در آرامش کامل قرار دارد
  • لجبازی میلان با اینتر: جشن قهرمانی ممنوع!
  • قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا ؛ پیروزی افعی‌ها برابر رقیب سنتی
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم
  • دلیل غیبت رییس اینتر در قهرمانی: ترس از بازداشت!
  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد
  • ششمین برد متوالی اینتر مقابل میلان و برابری با رکورد بیشترین پیروزی پیاپی در دربی دلامادونینا