Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-25@02:05:23 GMT

حقایقی جالب درباره وجود موجودات فضایی در فضا

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۷۵۲۹

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛طبق نظر یکی فیزیکدانان آمریکایی اگر توسط موجودات فضایی نا پدید شدید، خون سردی خودتان را حفظ کنید وبه جای ترسیدن از بشقاب پرنده آن‌ها وسیله یا هر چیز دیگری برداشته و با خود به زمین بیاورید تا به عنوان مدرک مردم حرف هایتان را باور کنند.

موجودات فضایی چطور سفر می کنند؟
این فیزیکدان معتقد است انسان‌ها دیر یا زود حتما با موجودات فضایی دیدارخواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می‌گوید موجودات بیگانه به دلیل پیشرفت بی حد و حصر ممکن است به شکل فیزیکی به زمین سفر نکرده و آگاهی خود را از طریق لیزر و با سرعت نور به زمین مخابره کنند.

طبق نظر این فیزیکدان موجودات فضایی آنقدر پیشرفت کرده اند که سفر در فضا با سفینه برای آن‌ها بی معناست. زیرا آن‌ها هوشیاری خود را از طریق اشعه لیزر و با سرعت نور در فضای بیکران مخابره می‌کنند. ممکن است همین حالا یک جریان بسیار عظیم از میلیارد‌ها آگاهی دیجیتالی در کنار زمین وجود داشته باشد که ما از آن بی خبریم.

با موجودات فضایی چطور ارتباط خواهیم داشت؟
او معتقد است چند شباهت که در بین موجودات فضایی وجود دارد باعت شده با انسان ارتباط برقرار کنند:

داشتن دید سه بعدی همانند شکارچیان، برخورداری انگشت برای نگه داشتن اشیاء و تولید ابزارآلات و زبان برای برقراری ارتباط و انتقال دانش به نسل‌های بعد.

او می‌گوید موجودات فرازمینی ممکن است به جای انگشت بازو‌هایی عجیب و غریب داشته باشند، ولی تا زمانی که از هماهنگی بین دستان و چشم‌ها برخوردار بوده و با نوعی زبان با یکدیگر صحبت کنند می‌توان با آن‌ها ارتباط برقرار کرد.

پس به خاطر داشته باشید اگرموجودات فضایی شما را گرفتند حتما یک گیره کاغذ، خوردنی یا حتی یک لنگه کفش با خودتان به زمین بیاورید تا دیگران حرفتان را باور کنند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۷۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران هفتاد سال پیش از نمای آسمان / چگونه از تلفن همراه هوشمند کمتر استفاده کنیم؟ / چرا بهتر است آپشن پارک اتوماتیک را انتخاب کنید؟ / ژن‌هایی که بعد از مرگ فعال می‌شوند

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

 

 

تهران هفتاد سال پیش از نمای آسمان

تهران در سال ۱۳۳۴ هنوز شهر خلوتی بود که بخش عمده آن را ساختمان‌های یک طبقه تشکیل می‌دادند و اگرچه بزرگ‌ترین شهر ایران بود، هنوز وسعت و پهناوری کنونی را نیافته بود. در این ویدیو مقایسه‌ای شده میان تصاویر هوایی مناطق تهران در آن دوران با تصاویر هوایی همان مناطق پایتخت در حال حاضر که میزان تحول شگفت انگیزی را روایت می‌کند.  

 

 

چگونه از تلفن همراه هوشمند کمتر استفاده کنیم؟

براساس آمار و ارقام از هر سه نفر، یکی به اعتیاد شدید به تلفن همراه خود دچار است. آنقدر که نمی‌تواند آن را خاموش کند. با این حال، راه حل‌هایی برای استفاده کمتر از تلفن همراه وجود دارد که در تنظیمات داخلی تلفن‌های همراه و اپ‌های موجود در بازار قرار دارند. جزئیات مربوط به راه حل‌های استفاده کمتر از تلفن همراه هوشمند را با زیرنویس فارسی در تکنوتابناک ببینید. 

 

 

چرا بهتر است آپشن پارک اتوماتیک را انتخاب کنید؟

در این ویدیو نحوه پارک پایلوت یا پارک خودکار خودرو بی ام دبلیو ۵۳۰ آی و اینکه چرا ممکن است به آن نیاز داشته باشید را خواهید دید. طرفداران خودرو‌های بی ام دبلیو این ویدیو را از دست ندهند.  

 

 

ژن‌هایی که بعد از مرگ فعال می‌شوند

هرچند به نظر می‌رسد که مرگ پایان حیات فیزیولوژیک موجودات زنده باشد، دانشمندان پی برده‌اند که بعضی ژن‌های موجودات زنده بعد از مرگ فعال می‌‌شوند. هرچند فعال شدن این ژن‌ها تاثیری در حیات موجودات زنده ندارد، اما در پیوند عضو از اهدا کنندگان مرده و همچنین تحقیقات روی بافت‌هایی که تنها پس از مرگ در دسترس هستند شناخت کافی روی تغییرات ژنتیکی پس از مرگ اهمیت بسیاری دارد. در این ویدیو با جزئیات بیشتر در این مورد آشنا شوید. 

دیگر خبرها

  • زباله‌های فضایی ماهواره ناسا را در آستانه نابودی قرار داد!
  • ارتباط فضاپیمای وویجر ۱ ناسا پس از ماه‌ها با زمین برقرار شد
  • تهران هفتاد سال پیش از نمای آسمان / چگونه از تلفن همراه هوشمند کمتر استفاده کنیم؟ / چرا بهتر است آپشن پارک اتوماتیک را انتخاب کنید؟ / ژن‌هایی که بعد از مرگ فعال می‌شوند
  • ایلان ماسک: شواهدی از بیگانگان ندیده‌ایم
  • ایلان ماسک: اگر فرازمینی‌ها وجود داشتند من می‌فهمیدم
  • ایلان ماسک: با ۶۰۰۰ ماهواره در مدار زمین، هیچ مدرکی برای بیگانگان ندیده‌ام
  • تاکید بر لزوم استفاده کمتر از پلاستیک
  • حقایقی در مورد سیاره آبی
  • چالش ماهواره‌ها در موقعیت‌یابی/ تصادفات خطرناک مداری در راه است
  • آدم فضایی سبز را فراموش کنید؛ حیات فرازمینی ممکن است بنفش باشد