Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمد زاده رحمانی فرماندار بافق در حاشیه نشست کمیته روشنایی این شهرستان از روشنایی سه بلوار در بافق خبر داد وگفت: سه پروژه بلوار شهدا، بلوار آیت الله میرغنی زاده و حد فاصل امام زاده عبدالله (ع) تا میدان معلم تا دوماه آینده روشن می‌شود.

او بافق را شهری در حال توسعه بیان کرد و  افزود :برای اینکه بحث روشنایی از توسعه شهر عقب نماند به طور مرتب کمیته روشنایی شهرستان رصد و شبکه‌های فرسوده اصلاح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بافق با بیان اینکه معابر جدید در سطح بلوار و خیابان در حال ایجاد است، تصریح کرد: بحث اجرای فاضلاب شهری و گازرسانی باعث قطع شدن شبکه روشنایی می‌شود.

مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری بافق در فاصله ۱۱۰ کیلومتری یزد قرار دارد.

انتهای پیام/ی

بهره برداری از سه پروژه روشنایی در بافق تا دوماه آینده 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۷۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل از بهره‌برداری ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حامد کیخسروی در جمع خبرنگاران، سهمیه مسکن روستایی استان اردبیل در سال جاری را ۷ هزار ۵۰۰ واحد اعلام کرد و اظهار کرد: این واحدها با اقساط ۲۰ ساله و تسهیلات ۵ درصدی آماده معرفی متقاضیان روستایی است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل تصریح کرد: بالغ بر ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل در سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به میزان تسهیلات مسکن روستایی اظهار داشت: تسهیلات مسکن روستایی با بازپرداخت بلند مدت و مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان به متقاضیان ارائه می‌شود.

کد خبر 747625

دیگر خبرها

  • ضرورت همکاری نیروی انتظامی در توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرمرودی
  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • ثبت بیش از ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 
  • ترافیک مرکز کرج با بهره برداری از امتداد بلوار ماهان کاهش می یابد/ متمم موافقت نامه باغ ارتش بزودی در شورای شهر کرج مطرح می شود
  • استان یزد میزبان اولین کنگره بین المللی شتر در کشور می‌شود