Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست مشترک مسئولان دانشگاه یزد با مسئولان شرکت برق منطقه‌ای، با هدف افزایش تعاملات این دو مجموعه در دفتر ریاست دانشگاه یزد برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست مشترک مسئولان دانشگاه یزد با مسئولان شرکت برق منطقه ای، با هدف افزایش تعاملات این دو مجموعه در دفتر ریاست دانشگاه یزد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست دانشگاه یزد در این نشست با اشاره به تجربه موفق پروژه خانه زمین پناه در یزد با همت برق منطقه‌ای و دانشگاه یزد بر افزایش همکاری در این دو مجموعه تاکید کرد.

بررسی طرح فرصت مطالعاتی اعضای هیئت علمی و ملزومات پارک صنعتی دانشگاه یزد از دیگر موارد مطرح شده توسط دکتر قاسم برید لقمانی در این نشست بود.

در این جلسه محمدحسن صباغ زادگان؛ رییس شرکت برق منطقه‌ای نیز گزارشی در خصوص نیروگاه‌های تحت پوشش و میزان تولید برق استان ارائه کرد.

استقبال از طرح فرصت مطالعاتی هیئت علمی در صنعت، استفاده از اعضای هیئت علمی در شورای پژوهشی شرکت برق منطقه‌ای و اولویت‌های پژوهشی شرکت برق منطقه‌ای از دیگر موارد مطرح شده توسط رییس شرکت برق منطقه‌ای یزد بود.

صباغزادگان در پایان خواستار برآورد میزان برق مصرفی و زیر ساخت‌های مورد نیاز در پروژه‌های دانشگاه شد و قول مساعدی در جهت تامین آن داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه یزد شرکت برق منطقه ای تفاهم نامه همکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۷۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد

با هدف حمایت و پشتیبانی علمی و عملی از انجمن‌ها و تشکل‌های هنری دانشجویان و هنرمندان زیر پوشش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان و ایجاد هم‌افزایی در پیشبرد اهداف مشترک در حوزه آموزش‌های هنری و بکارگیری تجربه، دانش فنی و فناوری روزآمد در اجرای طرح‌های پژوهشی، مطالعه‌ای، ترویجی و فرهنگی در استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دانشگاه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تشریک مساعی هدفمند و جامعه محور اعضای هیات علمی و دانشجویان در راستای حل مشکلات و اثر بخشی بیشتر برنامه‌های اداره کل از یک سو و ظرفیت‌های علمی دانشگاه و اعضای هیات علمی جهت توان افزایی از سوی دیگر، منعقد شد.

قالب موضوعات تفاهم‌نامه، در بخش‌های پژوهشی، آموزشی است.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه با انعقاد تفاهم نامه شرکت ایرانول و دانشگاه شریف
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین فنی‌وحرفه‌ای و دانشگاه صنعتی همدان
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی
  • وزارت نفت و سازمان انرژی اتمی ایران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند