Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محسن فتحی زاده صبح امروز چهارشنبه در پایانه مرزی مهران اظهار داشت: موج بازگشت زائران چند روزی آغاز شده و حجم زائرانی که از عتبات عالیات بعد از راهپیمایی بزرگ اربعین به میهن اسلامی برمی گردند نسبت به عزیزانی که مشرف می شوند افزایش پیدا کرده است.

وی افزود :ویژگی خوبی که مردم عزیز رعایت کردند توزیع سفر خود در روزهای مختلف است که تراکم در یک نقطه ایجاد نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ما با ای که حجم زائران زیادی به میهن اسلامی مراجعت کردند، اما غیر از یک بار که در سمت عراق مشکلی برای انتقال زائران پیش آمد و به اندازه کافی وسیله نقلیه به اندازه کافی نبود، دیگر مشکلی پیش نیامده و الان در شرایط بسیار خوبی هستیم.

وی ادامه داد: ظرفیت مرزهای کشور برای پذیرش زائران کاملا محیا است، برنامه ریزی های مسئولان برای حمایت های لازم درخصوص فعالیت موکب ها، تغذیه، اسکان و تامین اتوبوس تا حد زیادی انجام شده است که با اوج برگشت مشکل خاصی مشاهده نکردیم.

رئیس قرارگاه اربعین ناجا افزود: امسال ویژگی دیگری که داشت اکثر زائران با وسیله نقلیه شخصی آمده بودند که اثر مثبتی گذاشت، چون وسیله حمل و نقل عمومی محدود بود.

وی عنوان کرد:، امیدواریم روزهای آینده به همین صورت به تدریج عزیزان به میهن اسلامی مراجعت کنند که بدون ایجاد دغدغه بتوانند به شهرهای خود بازگردند.

وی گفت:ما امسال هنوز نیازی ندیدیم مسیرها را یکطرفه کنیم، جاده ها نسبتا روان هستند با وجود این که پرحجم است اما هنوز مشکل خاصی مشاهده نشده است.

کد خبر 4748108

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 98 مرز مهران ایلام اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان رادیو اربعین قزوین شیراز شهرکرد استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۷۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نژاد خاصی از بُز که غش می‌کند! + فیلم

در این ویدیو با نوع خاصی از بزها آشنا شوید که در هنگام احساس خطر، ترسیدن آن‌ها باعث می‌شود عضلاتشان برای مدت کوتاهی منقبض شود و دیگر هیچ حرکتی نمی‌توانند داشته باشند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • نژاد خاصی از بُز که غش می‌کند! + فیلم
  • شادی زائران حرم حضرت زینب از اقدام تنبیهی
  • امیر سرتیپ دوم میهن‌دوست: حادثه اصفهان هیچ خسارتی نداشته است
  • مرز رسمی پرویزخان مهمترین مرز استان کرمانشاه با عراق
  • مهم‌ترین رسالت هیئت امنای مساجد چیست؟
  • علاقه مردم آذربایجان به مرحوم حسنی بی حد و اندازه است
  • ۹۹ درصد خانواده‌های اخراج شده از پاکستان غذای کافی برای خوردن ندارند
  • اعتراف کاپیتان آرسنال: برای صعود خوب نبودیم
  • خدا، مردم، میهن
  • امروز ارتش به نقطه اوج رسیده است