Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@23:53:27 GMT

رونمایی گوگل از گوشی‌های هوشمند «پیکسل»

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۷۶۹۷

رونمایی گوگل از گوشی‌های هوشمند «پیکسل»

شرکت گوگل با برگزاری مراسم ویژه‌ای در نیویورک، از تازه‌ترین گوشی‌های هوشمند خود رونمایی کرد.گوشی‌های گوگل پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس ال، محصولات جدید این شرکت برای رقابت با سایر تولید کننده‌های بزرگ گوشی‌های همراه هستند و از قابلیت‌های ویژه‌ای بهره می‌گیرند.

یکی از مهم‌ترین تغییرات پیکسل ۴ و ۴ ایکس ال نسبت به نسل‌های گذشته، مربوط به دوربین‌های این گوشی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این گوشی‌های دارای دو دوربین مجزا در جلو و عقب هستند که نسبت به گذشته عملکرد چشمگیری دارند.گوگل با تغییرات عمده‌ای که در برنامه‌های این گوشی‌ها ایجاد کرده است، حتی عکاسی در شب با کمترین نور موجود را ممکن کرده است.

این گوشی‌ها میکروفون‌ها و بلندگو‌هایی بسیار حساس و قوی دارند و به تازه‌ترین فناوری‌های رایانه‌ای و اپلیکیشن‌های روز مجهز هستند.مدل معمولی پیکسل ۴ گوگل دارای ابعادی معادل ۱۴۷/۱ در ۶۸/۸ در ۸/۲ میلی‌متر و وزنی معادل ۱۶۲ گرم است. این درحالی است که مدل ایکس ال ابعادی معادل ۱۶۰/۴ در ۷۵/۱ در ۸/۲ میلی‌متر و وزنی معادل ۱۹۳ گرم دارد.

گوشی‌های خانواده پیکسل ۴ در پنل پشتی و جلویی از شیشه محافظ گوریلا گلس ۵ استفاده می‌کنند؛ در بین این دو پنل، شاهد فریمی آلومینیومی هستیم.این گوشی‌های همراه در رنگ‌های سفید، مشکی و نارنجی اواخر ماه اکتبر روانه بازار می‌شوند. پیکسل ۴ معمولی با قیمت پایه ۷۹۹ دلار و پیکسل ۴ ایکس ال پایه ۸۹۹ دلار به فروش می‌رسند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: گوگل گوشی پیکسل پیکسل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۷۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگرداندن سوخت از مسیر قاچاق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،غلامرضا سالاری گفت: پرونده حمل غیر مجاز ۳۱ هزار و ۴۵۰ لیتر نفتگاز به ارزش ۹ میلیارد و ۹۷۵ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان کازرون رسیدگی شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده، تخلف را محرز و متهم را به پرداخت ۱۹ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال جزای نقدی، معادل ۲ برابر ارزش سوخت کشف شده محکوم کرد.
سالاری گفت: شعبه همچنین به دلیل اینکه ارزش سوخت کشف شده، کمتر از ارزش خودروی حامل بوده، ۹ میلیارد ۹۷۵ میلیون ریال معادل ارزش سوخت به جریمه اضافه و متهم را جمعاً به پرداخت ۲۹ میلیارد و ۹۲۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: ماموران نیروی انتظامی شهرستان کوه چنار این تخلف را هنگام بررسی خودرو‌های عبوری از یک دستگاه کامیون کشف و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • اولین تصاویر واقعی پیکسل ۹ پرو لو رفت
  • اولین نشای برنج در مازندران انجام شد
  • نخستین نشاء برنج در مازندران
  • نحوه به‌روزرسانی Android ۱۵ Beta ۱؛ برجسته ترین ویژگی‌ها و تلفن‌های واجد
  • برگرداندن سوخت از مسیر قاچاق
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ ارزان‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ چند؟
  • جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲
  • جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ اعلام شد
  • چرا برخی از مردم یک گوشی "صامت" را به یک گوشی "هوشمند" ترجیح می‌دهند؟
  • اپل جایگاه جهانی خود را به رقیب آسیایی واگذار کرد