Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@09:57:08 GMT

کشف بیش از ۱۶۳میلیون اسکناس جعلی

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۷۸۴۸

کشف بیش از ۱۶۳میلیون اسکناس جعلی

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ رسول عزیزی، فرمانده انتظامی لاهیجان گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه دو نفر اقدام به جعل چک در این شهرستان می‌کند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او با بیان اینکه ماموران پس از اطمینان از صحت موضوع موفق به شناسایی مخفیگاه متهمان شدند، افزود: ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی مقام قضایی این دو متهمان ۲۵ و ۴۳ ساله را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده انتظامی لاهیجان گفت:در بازرسی از این مکان ۳۰۸قطعه تراول چک ۵۰۰هزار ریالی جعلی،۹۸ قطعه اسکناس ۱۰۰هزار ریالی جعلی، یک قبضه اسلحه شکاری غیر مجاز و ۱۵۰ گرم تریاک کشف و ضبط شد.

سرهنگ رسول عزیزی با اشاره به اینکه متهمان اسکناس‌های جعلی قصد خرید برنج را داشتند. تصریح کرد: شهروندان هشدار‌های پلیس را جدی گرفته و در هنگام دریافت اسکناس و چک پول‌ها به نکات امنیتی تعبیه شده در آن دقت کنند.

انتهای پیام/آ

کشف اسکناس تقلبی در لاهیجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اسکناس جعلی پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۷۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زورگیری از مشهدی ها با پژو پارس شیشه دودی

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی ۲۲ فقره زورگیری شبانه در شهر مشهد رمزگشایی شد. - اخبار استانها -

سردار احمد نگهبان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد اظهارداشت:در پی تشکیل چند پرونده قضائی در کلانترهای محدوده جنوب شهر مشهد مبنی بر زورگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم خشن پلیس آگاهی مشهد قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی اظهارات مالباخته ها مشخص شد 2 سرنشین جوان یک دستگاه پژو پارس شیشه دودی با پلاک مخدوش در ساعات پایانی شب با تهدید و اعمال زور عابران پیاده, تلفن همراه، کیف پول و وسایل باارزش شهروندان سرقت کرده اند.

سردار نگهبان تصریح کرد: با وجود اقدامات سارقین در مخفی کردن آثار خود در صحنه جرم، کارآگاهان پلیس به سرنخ های از سارقان دست یافته و با تحقیقات فنی و استفاده از شیوه های نوین پلیسی متهمان را در محدوده بولوار طبرسی شمالی ردزنی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی اظهارکرد: کارآگاهان پس از شناسایی محل اختفای متهمان و شناسایی خودرو مورد نظر با هماهنگی قضائی در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه وارد عمل شدند و ضمن دستگیری 2 زورگیر در بازرسی از مخفیگاه آنان 2 قبضه چاقو و قمه، 3 دستگاه تلفن همراه مسروقه و تعدادی کیف پول مالباختگان کشف کردند.

وی بیان کرد: متهمان که هردو سابقه دارند در بازجوئی های اولیه منکر هرگونه جرمی بودند اما در ادامه تحقیقات در مواجهه با تعدادی از مالباخته ها و مستندات به دست آمده از آنها در دوربین های مداربسته به 22 فقره زورگیری شبانه از شهروندان در مناطق مختلف شهر مشهد طی سه ماه گذشته اعتراف کردند.

سردار نگهبان خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام/282

 

دیگر خبرها

  • زورگیری از مشهدی ها با پژو پارس شیشه دودی
  • از کاهش سرقت های نوروزی تا دستگیری رسید ساز جعلی در همدان
  • رفع تصرف اراضی ملی ۲۵۰ میلیاردی در لاهیجان
  • رفع تصرف ۲۵۰۰ متر مربع از اراضی ملی در لاهیجان
  • آزاد‌سازی اراضی ملی در لاهیجان
  • گروگان‌گیری اتباع در محله دولت آباد شهر ری
  • گروگان‌گیری در محله دولت آباد شهر ری
  • هشدار رئیس پلیس فتا لرستان در خصوص پیامک‌های جعلی در ایام نوروز
  • جزئیات گروگان گیری در جنوب تهران تشریح شد/آزادی ۳ مرد ربوده شده
  • فابریتزیو رومانو و تکذیب ادعای دریافت پول برای تبلیغ بازیکنان بارسلونا + عکس