Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-29@12:07:08 GMT

آیا گود برج میلاد میدانگاه می شود؟

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۷۸۶۳

مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران درباره آخرین وضعیت گود رها شده برج میلاد گفت: ۴ سال پیش شهرداری تهران با بنیاد تعاون ناجا قراردادی منعقد می‌کند که بر اساس آن هتلی در مجاورت مرکز همایش‌های برج میلاد ساخته شود.

اخبار اجتماعی- عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه گود برج میلاد نزدیک به ۳ سال است که رها شده است گفت: پس از عقد این قرارداد به دلیل مشکلات مالی زمین مجاور سالن همایش‌های برج میلاد در مرحله گودبرداری رها می‌شود و پس از روی کار آمدن شورای شهر پنجم، مدیریت شهری تمام تلاش خود را به کار بست تا وضعیت گود برج میلاد را روشن کند، زیرا رهاسازی آن گود موجب ایجاد ترک‌های بسیاری در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فراهانی با اشاره به منافع شهروندان در اجرای این طرح( تکمیل گود برج میلاد) گفت: موضوع دیگری که شورای شهر پنجم را بر این داشت تا هر چه سریع‌تر نسبت به تعیین تکلیف گود رها شده برج میلاد اقدام کند منافع عمومی شهر بود که به واسطه وجود آن گود توسعه پیدا نکرده است.

عضو شورای شهر تهران در پاسخ به این سئوال که شورای شهر پنجم و مدیریت شهری برای روشن شدن تکلیف گود رها شده برج میلاد چه اقدامی انجام داده است، گفت: شهرداری تهران شکایت خود را اعلام کرد و موضوع در دستگاه قضایی مطرح شد و بر این اساسی دادستانی برای بررسی و تعیین تکلیف پرونده ورود کرد.

فراهانی ادامه داد: در کنار ورود دادستانی شهرداری تهران نیز با بکارگیری مشاورانی به دنبال طرحی است یک ساله است که برای کوتاه مدت بتواند اقدامی مؤثر در گود رها شده برج میلاد انجام دهد.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: اگر دستگاه قضایی فسخ قرارداد را تأیید کند شهرداری می‌تواند با بکارگیری شرکای جدید پروژه گود برج میلاد را تکمیل و حتی این امکان وجود دارد که اگر این زمین در اختیار شهرداری تهران باشد به پلازای شهری (میدانگاه) تبدیل شود.

فراهانی در پاسخ به این سوال که مشکل اصلی مدیریت شهری برای تکمیل گود برج میلاد چیست، گفت: مشکل اصلی این است که بنیاد تعاون ناجا برای ورود به مسائل اقتصادی مشکل استراتژی دارد و نکته دوم این است که از زمان ابتدای شروع طرح مشخص بود که بنیاد تعاون ناجا از پس بار مالی اجرای این طرح برنمی‌آید و به دنبال شریک‌های چینی بود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: برج میلاد شهرداری برج میلاد شورای شهر تهران مسائل اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۷۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنران مراسم ۱۲ فروردین در حرم امام راحل مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی رئیس‌ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران پنجشنبه - ۹ فروردین ۱۴۰۳ - در جمع خبرنگاران ، ۱۲ فروردین را از ایام الله دانست که باید برای همیشه زنده بماند و بیان کرد: گرامیداشت این مناسبت بزرگ در نمازهای جمعه ۱۰ فروردین مورد توجه سخنرانان و خطبای نماز جمعه قرار خواهد گرفت.

این مقام مسئول اظهار کرد: تولید محتوا و انتشار آن در فضای مجازی و فضاسازی شهری و تبیین این رخداد بزرگ در محافل و مجالس از دیگر برنامه های این مناسبت است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: از آنجایی که روز ۱۲ فروردین با شب ۲۱ ماه مبارک رمضان مقارن گردیده است در مراسم باشکوه احیای شب ۲۱ ماه رمضان به این مهم پرداخته خواهد شد و در آستان های مقدس خاصه آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و مصلی تهران و مصلی های آستان ها و مراسم احیا در مساجد گرامیداشت یوم الله ۱۲ فروردین مورد توجه قرار خواهد گرفت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران خاطر نشان کرد: از آنجایی که بنیانگذار و معمار کبیر این نظام مقدس امام راحل بودند ، مراسم محوری ۱۲ فروردین با همکاری آستان مبارک حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) در حرم مبارک ایشان با سخنرانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد که از مردم انقلابی تهران دعوت می شود از ساعت ۲۳ شب ۲۱ ماه رمضان در این مراسم باشکوه حضور پیدا کنند.

کد خبر 841035 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر ویژه سید ابراهیم رئیسی رفراندوم-12 فروردین

دیگر خبرها

  • تاکید شورای شهر بر جلوگیری از تخریب بنا‌های مجاور کاخ گلستان
  • برج میلاد ۱۳ فروردین تعطیل است | تغییر ساعت بازدید از این برج در روزهای در روزهای ۱۰، ۱۲ و ۱۴ فروردین
  • انتقاد از ساخت مسجد در پارک قیطریه: تخریب شعائر اسلامی است
  • سخنران مراسم ۱۲ فروردین در حرم امام راحل مشخص شد
  • رئیس جمهور سخنران مراسم ۱۲ فروردین در حرم امام خمینی (ره)
  • شهردار تهران در افطارخونه طهران
  • 14 فروردین؛ نخستین جلسه علنی شورای شهر تهران در سال ۱۴۰۳
  • جشن میلاد امام حسن (ع) و تقدیر از روزه اولی‌ها ویژه مهاجرین مقیم فشاپویه + فیلم و تصاویر
  • طرح ساخت مسجد در پارک قیطریه تایید شد
  • واکنش تهران به تصویب قطعنامه شورای امنیت برای آتش‌بس غزه: ناکافی است