Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العربیه، لیندسی گراهام، سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی، در گفت‌وگو با خبرنگار این شبکه اعلام کرد عملیات نظامی ترکیه در شمال سوریه اقدامی تنش‌زا محسوب می‌شود که روابط واشنگتن با آنکارا را نابود می‌کند.

او افزود: عملیات نظامی ترکیه در شمال سوریه اقدامی تنش‌زا به شمار می‌رود که روابط بین ما و ترکیه را نابود خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیه نگرانی‌ها و مطالبات امنیتی مشروعی در مورد مرز‌های خود دارد و این مطالبات می‌تواند بدون نابود کردن سوریه و متحدان کرد ما که به ما در شکست داعش کمک کردند، محقق شود. من روز پنج‌شنبه آینده پیش‌نویش طرحی تحریمی علیه ترکیه را به سنا ارائه خواهم داد. من از اقدام دولت در اعمال تحریم‌ها علیه ترکیه به دلیل حمله نظامی به سوریه قدردانی می‌کنم.

این سناتور اضافه کرد: «من اندکی پیش با ژنرال مظلوم، یکی از فرماندهان گروه‌های کُرد سوریه، صحبت کردم. او از پیشروی نیرو‌های ترکیه به سوی کوبانی خیلی نگران بود. من با روز گذشته با رئیس جمهور ترامپ هم صحبت کردم و او به من گفت اردوغان به او گفته است به عدم تشدید تنش‌ها در شمال سوریه پایبند است. نیرو‌های ارتش ترکیه در مناطق اطراف کوبانی به حرکت درآمده‌اند و اگر وارد این شهر شوند یک کابوس واقعی خواهد بود. من و بیشتر اعضای کنگره اخیرا بیانیه‌ای صادر کرده‌ایم که در آن اردوغان مسئول هر گونه جنایتی است که در کوبانی اتفاق بیافتد.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کنگره آمریکا ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۷۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی به پایگاه عین‌الاسد عراق

به گزارش تابناک، منابع خبری به نقل از یک منبع امنیتی عراق گزارش دادند پایگاه عین‌الاسد در استان الانبار در غرب این کشور که مورد استفاده نیروهای آمریکایی است، هدف حمله پهپادی قرار گرفت.

از اوایل فوریه گروه‌های مسلح در عراق حملات خود را به پرسنل نظامی آمریکایی متوقف کرده بودند.

این حمله یک روز پس از حملات به ۲ پایگاه آمریکایی‌ها در شرق سوریه انجام شده است.

منابع اعلام کردند صدای انفجارهایی در مجاورت پایگاه آمریکایی در میدان العمر در شرق دیرالزور شنیده شده است.

به گفته ۲ منبع عراقی به خبرگزاری رویترز، پنج موشک دست‌کم از شهرک ذمار عراق به سمت پایگاه نظامی آمریکا در شمال شرق سوریه شلیک شد.

یک منبع امنیتی عراقی نیز از شلیک موشک از شمال غرب موصل به سمت پایگاه آمریکایی در پایگاه خراب الجیر سوریه خبر داد.

پیشتر انفجاری مهیب در پادگان کالسو در عراق که در اوایل روز شنبه رخ داد و در آن یکی از اعضای نیروهای الحشد الشعبی به شهادت رسید، رخ داد.

منبع: ايسنا

دیگر خبرها

  • هلاکت یک نظامی صهیونیست در شمال غزه
  • حمله پهپادی حزب الله به ۲ پایگاه نظامی ارتش اسرائیل
  • مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در ترکیه
  • ۲۰۰ روز پس از طوفان‌الاقصی/ درگیری‌های شدید در شمال غزه و حملات توپخانه‌ای به جنوب و مرکز
  • حمله پهپادی به پایگاه عین‌الاسد عراق
  • واکنش آنکارا به خبر رهگیری موشک های ایران توسط ترکیه/ هدف قرار دادن ۲ پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه/  رایزنی شورای اروپا برای تشدید تحریم‌ ها علیه ایران‌/ افزایش بی‌سابقه هزینه‌های نظامی در جهان
  • (ویدیو) هدف قرار گرفتن دو پایگاه آمریکایی در سوریه
  • حمله به پایگاه آمریکا در شمال حسکه
  • هدف قرار گرفتن دو پایگاه آمریکایی در سوریه
  • پدافند ارتش سوریه تجاوز نظامی بامدادی اسرائیل را ناکام گذاشت