Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، چند روز پیش بود که عبدالله موحد، دارنده ۶ مدال طلای کشتی آزاد جهان و المپیک که برای دیدار با خانواده‌اش به ایران سفر کرده بود با دعوت مسئولان فدراسیون کشتی در خانه کشتی موحد حضور پیدا کرد که در این دیدار قول عضویت موحد در تالار مشاهیر اتحادیه جهانی کشتی به این قهرمان نامدار داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با پیگیری‌های فدراسیون کشتی و نامه‌نگاری با اتحادیه جهانی کشتی، موافقت و تائیدیه این موضوع آمد و موحد به عضویت تالار مشاهیر اتحادیه جهانی کشتی درآمد.

بیشتر بخوانید:گرایی: همیشه مسابقات جهانی قبل از المپیک سخت است/ برای مدال طلا به توکیو می‌روم

این در حالی است که فدراسیون کشتی با توجه به افتخارات حمید سوریان در حال پیگیری و مکاتبه با اتحادیه جهانی کشتی برای عضویت سوریان، دارنده ۷ مدال طلای کشتی فرنگی جهان و المپیک در تالار مشاهیر اتحادیه جهانی کشتی است.

انتهای پیام/

عضویت یک ایرانی دیگر در تالار مشاهیر اتحادیه جهانی کشتی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۸۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت ۲ داور کشورمان در جام جهانی قطر

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک، جام جهانی ژیمناستیک هنری از امروز در قطر آغاز  شد. این رقابت‌ها به جهت اینکه یکی از مراحل کسب سهمیه المپیک محسوب می‌شود از حساسیت و سطح فنی بسیار  بالایی برخوردار است.

امید شیخ احمدی و حمیدرضا هاشمی دو داور بین‌المللی کشورمان که پیش از این در جام‌های جهانی آلمان و مصر حضور داشتند در جام جهانی قطر هم قضاوت خواهند کرد.

داوری ژیمناستیک کشورمان در شرایطی در رویدادهای معتبر جهانی دارای نماینده است که  برای اولین بار در ادوار المپیک، یک داور از  ژیمناستیک ایران در المپیک پاریس حضور خواهد داشت. چندی پیش حمیدرضا هاشمی از سوی فدراسیون جهانی ژیمناستیک برای قضاوت در این رویداد معتبر انتخاب شد.

دیگر خبرها

  • قضاوت ۲ داور کشورمان در جام جهانی قطر
  • انتخابات هیئت کشتی استان تهران قانونی اعلام شد
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • سایه درگیری‌های جهانی بر سر نشست اقتصادی اروپا
  • قهرمانی ایران در رقابت‌های کشتی جام عبداله موحد
  • ایران، قهرمان رقابت‌های کشتی جام عبداله موحد
  • لغو عضویت ایران در سه سازمان جهانی؛ گاف تازه دولت؟
  • ایران، قهرمان رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان جام عبداله موحد
  • مخالفت با پرداخت جایزه نقدی به برندگان المپیک
  • کیفیت بالای مسابقات کشتی آزاد جام عبدالله موحد