Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، جلسه‌ی معرفی نمایندگی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با حضور مشاور اجرایی این کانون در یزد برگزار و آغاز رسمی فعالیت نمایندگی امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، در استان اعلام شد.

آقایی میبدی، مدیرعامل نمایندگی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در یزد، در این جلسه گفت: به زودی شماره تلفن چهار رقمی ۱۴۲۳ برای امداد رسانی در سطح استان فعال و به صورت سه شیفت پاسخگوی همشهریان و هموطنان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید مصطفی فاطمی، مدیر کل میراث فرهنگی استان نیز عضویت امداد خودرو در ستاد اجرایی خدمات سفر را ضروری دانست و افزود: با همکاری و فعالیت بیشتر و هدفمند امداد خودرو کانون جهانگردی، شاهد سفری بدون دغدغه برای گردشگران خواهیم بود.

یگانه، مدیر عامل امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ضمن اعلام آمادگی کانون، برای انجام همکاری‌های لازم اظهار امیدواری کرد: با حضور نمایندگی کانون در یزد شاهد انجام فعالیت‌های گسترده‌تر در سطح استان و ارائه خدمات به صورت مطلوب به گردشگران باشیم.

با فعالیت نمایندگی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی امکان صدور گواهینامه بین المللی، امداد خودرو در سطح جاده‌های مواصلاتی، امکان صدور پلاک ترانزیت و بیمه نامه خروج از کشور در استان فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/ غ

فعالیت نمایندگی امداد خودرو کانون جهانگردی در یزد آغاز  شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۸۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبادرت باشگاه‌ها و مدارس والیبال جهت اخذ مجوز فعالیت الزامی است

رئیس هیئت والیبال استان اردبیل گفت: مدیران باشگاه‌ها و مدارس والیبال نسبت به دریافت مجوز فعالیت اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، پیمان مدرس ظهر امروز _سه‌شنبه بیست و هشتم فروردین_ با تاکید بر الزام باشگاه‌ها و مدارس والیبال در استان به اخذ مجوز فعالیت از هیئت والیبال استان اردبیل اظهار کرد: با توجه به آغاز فصل ثبت نام و شروع فعالیت باشگاه‌ها و مدارس والیبال در سطح استان، موسسین این مدارس مجوز لازم جهت فعالیت در مدرسه والیبال را از هیأت والیبال استان اردبیل اخذ کنند.

وی افزود: از رؤسای محترم هیأت‌های والیبال شهرستان‌های استان اردبیل نیز در خصوص همکاری با صدور مجوزهای مورد نیاز برای مدارس والیبال و نظارت کامل بر عملکرد آنها دعوت بعمل می‌آید.

رئیس هیئت والیبال استان اردبیل از آغاز بازدید از مدارس و باشگاه‌های والیبال استان از نیمه دوم تیرماه خبر داد افزود: اعضای هیأت والیبال استان اردبیل در راستای ساماندهی باشگاه‌ها و مدارس والیبال استان و ایجاد محیطی سالم و امن برای علاقمندان به این رشته ورزشی از کلیه باشگاه‌های والیبال استان بازدید خواهند کرد.

وی با اشاره به آغاز این بازرسی‌ها از نیمه دوم تیرماه سالجاری اظهار کرد: از فعالیت باشگاه‌ها و مدارس فاقد مجوز از اداره ورزش و جوانان و تاییدیه فنی از هیأت استان جلوگیری خواهد شد بنابراین مدارس والیبال با ارائه درخواست کتبی و تاییدیه از هیأت والیبال شهرستان مربوطه نسبت به اخذ مجوز فعالیت از هیأت والیبال استان اقدام فرمایند.

کد خبر 745226

دیگر خبرها

  • مبادرت باشگاه‌ها و مدارس والیبال جهت اخذ مجوز فعالیت الزامی است
  • آغاز فعالیت اتوبوس‌های برقی در کرج از فردا
  • فعالیت های کانون مساجد در مازندران توسعه می یابد
  • فعالیت دائمی ۲ پایگاه هلال احمر مازندران
  • فعالیت دو پایگاه هلال احمر مازندران شبانه روزی شد
  • گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در یاسوج
  • سفارت هلند فعالیت خود در تهران را از سر گرفت
  • فعالیت بیش از هزار کانون فرهنگی و هنری مساجد در مازندران
  • ۲خودرو در بلوار انقلاب سمنان حادثه آفریدند/حال وخیم یکی ازمصدومان
  • عملیات وعده صادق سبب بهت و حیرت جهانیان شد