Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@20:32:53 GMT

رسمی؛ فینال ACL بدون حضور VAR

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۸۳۵۶

رسمی؛ فینال ACL بدون حضور VAR

با وجود تلاش های فراوانی برای حضور کمک داور ویدئویی در مهم ترین تورنمنت باشگاهی قاره کهن در سال 2019، کنفدراسیون فوتبال آسیا زیر بار قبول این موضوع نرفت.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که استفاده از کمک داور ویدئویی در بسیاری از تورنمنت های مهم باشگاهی و ملی به یک امر بدیهی تبدیل شده است اما فوتبال آسیا در بالاترین سطح هنوز از این تکنولوژی دور مانده تا انتقاداتی از این ماجرا نقل محافل خبری و مجازی قاره شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از مدت ها قبل خبرهایی پیرامون ورود VAR به لیگ قهرمانان آسیا به عنوان مهم ترین تورنمنت باشگاهی قاره کهن به گوش می رسید اما هر چه به مراحل نهایی همچنین فینال نزدیک شدیم این موضوع عملی نشد تا این که سرانجام در فاصله یکی دو هفته تا زمان فینال این فصل از رقابت ها کنفدارسیون فوتبال آسیا رسما از برگزاری بازی نهایی بدون تکنولوژی کمک داور ویدئویی خبر داد.


بنا به اعلام رسانه های عرب زبان حاشیه خلیج فارس کمیته داوران و اجرایی AFC دیروز به صورت رسمی از منتفی شدن حضور کمک داور ویدئویی در فینال این فصل از رقابت ها خبر داد و مدعی شد در حال برنامه ریزی و آماده سازی زیرساخت ها برای اجرایی شدن این اتفاق در فصول آینده است. این تصمیم بازتاب گسترده ای به خصوص در ژاپن و عربستان داشت، دو کشوری که از حالا نماینده های آنها خود را برای حضور در فینال آماده می کنند.

ای اف سی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ای اف سی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۸۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملی‌پوش کایاک ایران به فینال قهرمانی آسیا رسید

مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قایقرانی آب‌های آرام قهرمانی آسیا برگزار شد و نماینده ایران توانست به فینال برود. علی آقامیرزایی در ماده کایاک یک‌نفره ۲۰۰ متر مردان سوم شد. آقامیرزایی زمان ۴۲ ثانیه و ۷۷۵ صدم را ثبت کرد. 

قایق اول تا سوم به فینال رفتند. قایق تایلند و هنگ‌کنگ اول و دوم شدند.

ماده کایاک یک‌نفره ۲۰۰ متر المپیکی نیست.

پیش از این قایقرانی ایران با ترکیب عادل مجللی و کیا اسکندانی به فینال کانو دونفره ۵۰۰ متر مردان صعود کرده بود.

مسابقات قایقرانی قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک به میزبانی ژاپن در حال برگزاری است و ادامه رقابت‌ها فردا (جمعه) برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

tags # ورزش سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • پایان کار نمایندگان ایران در تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت بدون حضور در فینال
  • همیشه بازی اول در تورنمنت‌های رسمی سخت است
  • رسمی: داور ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • مداح: نباید برای کیانی فشار روانی ایجاد شود
  • پرویز برومند: ای کاش در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی می کردم / فیلم
  • راهیابی ملی پوش گیلانی به فینال رقابت‌های آب‌های آرام آسیا
  • ملی‌پوش کایاک ایران به فینال قهرمانی آسیا رسید
  • سپاهانی‌ها مسافر تاجیکستان شدند
  • استفاده از کمک داور ویدیویی در فوتسال جام ملت‌های تایلند
  • فرنگی‌کاران ایران بر بام آسیا