Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی رایزنی فرهنگی ایران در ترکمنستان، رضا خانیان، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در ترکمنستان،  به دعوت دولت ترکمنستان و به همت رایزنی فرهنگی کشورمان در عشق‌آباد، انتشارات به‌نشر، الهدی، متن، جاده ابریشم، بوستان کتاب، دانشگاه فردوسی مشهد و مختومقلی فراغی گرگان در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب ترکمنستان که طی روزهای ۱۴ و ۱۵ آبان سال جاری در عشق‌آباد برگزار خواهد شد، شرکت کرده و آخرین کتاب‌های منتشر شده خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود: در سیزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب ترکمنستان، ناشران کشورهای روسیه، آلمان، اوکراین، آذربایجان، فرانسه، قزاقستان، لهستان، کره، آلبانی، ترکیه، آمریکا، رومانی، ارمنستان، قرقیزستان و چین حضور دارند.

رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران گفت: کشورمان نخستین‌بار با ۷ ناشر در کنار غرفه رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه حضور خواهد داشت.

خانیان ادامه داد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته در حاشیه این نمایشگاه، همایش تخصصی «کتاب راه همکاری و پیشرفت» با حضور جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.

کد خبر 459143 برچسب‌ها کتاب خارجی و نمایشگاه خارجی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: کتاب خارجی و نمایشگاه خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۸۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ایران و پاکستان

 امیرعبداللهیان و محمد اسحاق دار وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و پاکستان طی مکالمه تلفنی در خصوص روند رو به رشد روابط تهران و اسلام آباد و برخی موضوعات مورد اهتمام مشترک در عرصه منطقه تبادل نظر کردند.

وزیر امور خارجه پاکستان در این گفتگو، با استقبال و ابراز خرسندی از سفر رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران به پاکستان، این سفر را نقطه تحولی در روابط دو کشور همسایه و مسلمان توصیف کرد.

 امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان نیز در این گفتگو با قدردانی از تلاش ها و اقدامات دولت جمهوری اسلامی پاکستان برای انجام سفر رئیس جمهور محترم کشورمان به اسلام آباد، بر علقه و علاقه دیرینه و اشتراکات مختلف فرهنگی و اجتماعی و دینی بین دو کشور بعنوان سرمایه ای ارزشمند در روابط في مابین تاکید کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین تاکید کرد خوشبختانه هماهنگی ها و توافقات بسیار خوبی بین بخش های مختلف در دولت جمهوری اسلامی ایران و پاکستان جهت ارتقای روابط تهران و اسلام آباد و در راستای خدمت به منافع دو کشور صورت گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • پیرنگ جدی نمایشگاه امسال موضوع فلسطین و غزه خواهد بود
  • ساعت کار نمایشگاه کتاب و پیشنهاد گذاشتن صندوق رأی
  • نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران الگوی مدیریتی مشارکت در بین رویداد‌های کشور است
  • جزئیات برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد
  • جزئیات و ساعت بازدید نمایشگاه کتاب اعلام شد/ چرا باز هم مصلی محل برگزاری شد؟
  • رایزنی تلفنی وزرای خارجه ایران و صربستان
  • رایزنی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و پاکستان
  • رایزنی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ایران و پاکستان
  • نشست هماهنگی نمایشگاه کتاب با همکاری مدیریت شهری تهران برگزار شد
  • رونمایی از پهپاد رزمی مهاجر ۶ در نمایشگاه دفاعی بغداد