Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سلیمان فرنجیه» رئیس جریان «المرده» در ادامه دیدار با مقامات لبنانی با «سید حسن نصرالله» دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از العالم، شبکه «ال بی سی» لبنان از دیدار «سلیمان فرنجیه» رئیس جریان «المرده» و «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله خبر داد. اما درباره جزئیات آن اطلاعاتی ارایه نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

المرده از جمله جریان‌های مسیحی لبنان است که پس از سال ۲۰۰۵ به ائتلاف هشت مارس وابسته به مقاومت پیوست.

 

پنجشنبه هفته گذشته نیز «جبران باسیل» وزیر خارجه لبنان دیداری هفت ساعته با سید حسن نصرالله داشت که بر اساس اعلام رسانه‌های لبنانی در آن بیشتر به وضعیت اقتصادی کنونی و چگونگی نجات آن پرداخته شد.

 

از دیگر مواردی که سید حسن نصرالله و جبران باسیل بر آن تأکید کردند، ثبات سیاسی امنیتی، فعال کردن عملکرد پارلمان و دولت و نیز فعال کردن سازمان‌های نظارتی و ضد فساد بود.

 

این دیدارها در حالی انجام می‌شود که حال اقتصادی لبنان در این روزها به دلیل برخی تحریم‌های آمریکا خوب نیست.

 

جبران باسیل وزیر خارجه لبنان اخیرا سوریه را «ریه اقتصادی» لبنان خواند و از عزم راسخ خود برای سفر به این کشور خبر داد.

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی زائران اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین حب الحسین یجمعنا اربعین ۹۸ مرز بین المللی شلمچه شیراز کانون های مساجد جریان مرده سید حسن نصرالله لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۸۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب الله: آماده نبرد تمام عیار با اسرائیل هستیم/ ایران مقتدر حمایت گسترده‌ای از مقاومت دارد

به گزارش روز دوشنبه پایگاه النشره، سید «هاشم صفی الدین» رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت: سلاحی که ما در اختیار داریم برای نمایش دادن نیست بلکه برای جبهه و جنگ و دفاع از سرزمین و ملت ما و یاری مظلومان در فلسطین وغزه است.

وی به ستمی اشاره کرد که بر فلسطین و فلسطنیان در حال حاضر روا داشته می‌شود و گفت: فلسطینیان و ساکنان غزه طی هفت ماه گذشته در معرض ظلمی قرار دارند که در صد سال اخیر بی سابقه است. ما از ابتدا جنگ غزه یاور مظلوم و دشمن ظالم بوده‌ایم. ما شهدایی در این راه داده‌ایم. این موضوعی دینی، انسانی و اخلاقی با ابعاد مختلف است و هرآنکه در برابر این دشمن بایستد و شهید شود در راه خدا به شهادت رسیده است.

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان بیان کرد: در حال حاضر ظالمان در دنیا حاکم هستند و بر همه اوضاع مسلط هستند و زشتی و پلیدی را ترویج می‌دهند.

وی ضمن تاکید بر تداوم رویارویی با اشغالگران، سکوت جامعه جهانی در قبال کشتار زنان و کودکان در غزه را به شدت محکوم کرد.

صفی الدین گفت: روزانه صد‌ها نفر که بیشتر آنها را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند، شهید می‌شوند و وجدان جهانی در خواب و سکوت به سر می‌برد. شعار‌های حقوق بشری که گوش فلک را پر کرده‌اند، کجاست؟ تفاوتی میان صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها نیست و هر دو بر کشتار و کوچاندن ساکنان غزه توافق دارند.

رئیس شورای اجرایی حزب الله به واکنش تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی اشاره کرد و ایران را کشوری مقتدر دانست که حمایت گسترده‌ای از مقاومت و فلسطین دارد.

وی در پایان گفت: ما از رویکرد مقاومتی در فلسطین، در لبنان و در منطقه دست برنمی‌داریم و این رویکرد و ضربات دردناک تا زمان زوال رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت. هر آنکه به دنبال شکست مقاومت لبنان است، در توهم به سر می‌برد. ما از تمام توان تسلیحاتی خود استفاده نکرده‌ایم و آماده مقابله با هر تجاوزی هستیم.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • هفته تعیین‌کننده برای انتخاب رئیس‌جمهور جدید لبنان
  • موضع‌گیری جدید عمار حکیم درباره غزه
  • وزیر دفاع اسبق لبنان: اسرائیل عامل انفجار بندر بیروت بود
  • ممکن است چهره جدیدی رئیس مجلس شود/ هیات رئیسه ترکیبی از دو جریان اصولگرا خواهد داشت
  • نماینده مجلس لبنان: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی، غافلگیر کننده و برخلاف تمام پیش‌بینی‌ها بود
  • آماده نبرد تمام عیار با اسرائیل هستیم
  • حزب الله: آماده نبرد تمام عیار با اسرائیل هستیم/ ایران مقتدر حمایت گسترده‌ای از مقاومت دارد
  • ابراز امیدواری سفیر ایران از تداوم جریان آب هیرمند به سیستان
  • حزب الله: آماده نبرد تمام عیار با اسرائیل هستیم
  • درخواست مقام ارشد اروپایی از سیدحسن نصرالله در موضوع ایران