Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی به مرزهای چهارگانه را تشریح کرد. ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹ اجتماعی پلیس نظرات - اخبار اجتماعی -

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا درباره آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی به مرزهای چهارگانه (مهران، شلمچه، چزابه و خسروی) اظهار کرد: ترافیک در محور ایلام به مهران محدوده سه‌راهی کنجان‌چم و کمربندی مهران سنگین و در طول محور در هر دو مسیر رفت و برگشت پرحجم و روان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به ترافیک پرحجم و روان در مسیرهای رفت و برگشت محورهای سرابله ـ ایلام، حمیل ـ سرابله و مهران به پایانه مرزی افزود: ترافیک در محور دهلران به مهران، عادی و روان است.

وی تصریح کرد: در استان کرمانشاه، ترافیک در دو مسیر رفت و برگشت کرمانشاه به اسلام‌آباد غرب و در مسیر اسلام‌آباد ـ قصرشیرین نیز پرحجم و روان است.

این مقام انتظامی ادامه داد: همچنین ترافیک در محورهای اسلام‌آباد ـ ایوان و ایوان ـ ایلام نیز روان است.

به گفته وی، ترافیک در دو مسیر رفت و برگشت خرمشهر ـ شلمچه در محدوده یادمان شهدای شلمچه نیمه‌سنگین و به صورت مقطعی سنگین و در مسیرهای رفت و برگشت حمیدیه ـ بستان و بستان ـ چزابه عادی و روان است.

رحمانی با اشاره به مه‌گرفتگی در محور اردبیل ـ آستارا، گفت: در محورهای مواصلاتی به مرزهای چهارگانه نیز مداخلات جوی مشاهده نشده است.

اخبار اربعین 98| مهران کوچک، پارکینگ بزرگ به روایت تصویر

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21,1416/CT1 واژه های کاربردی مرتبط موکب تسنیم اربعین راهور

منبع: تسنیم

کلیدواژه: موکب تسنیم اربعین راهور موکب تسنیم اربعین راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۸۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای ترافیک شهرستان پلدشت 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرماندار پلدشت در این جلسه که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد بر نصب تابلو و علایم راهنمایی و رانندگی در سطح شهر‌ها و محور‌های موصلاتی مخصوصا تابلو‌های مسیر نما برای هدایت خودرو‌های ترانزیتی به گمرک و تیر پارک پلدشت تاکید کرد 

اکبرزاده در این جلسه گفت: لکه گیری و شانه سازی محور‌های مواصلاتی با اولویت پیچ‌های خطرناک در سطح شهرستان ضروری است و دستگاه‌های متولی باید اقدام نمایند 

همچنین در ادامه این جلسه مسائل و مشکلات ترافیکی سطح شهر‌های پلدشت و نازک علیاء و همچنین رفع نواقصات محور‌های مواصلاتی شهرستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • تردد روان در تمام محورهای مواصلاتی کشور | محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده
  • وضعیت راه‌های کشور؛ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس و آزادراه تهران–پردیس
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی مازندران
  • محدودیت‎های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان
  • ترافیک نیمه سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
  • جلسه شورای ترافیک شهرستان پلدشت 
  • آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی جنوب استان کرمان
  • آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور