Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@14:17:56 GMT

افزایش ابر و وزش باد در سطح استان کرمان

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۸۴۸۹

افزایش ابر و وزش باد در سطح استان کرمان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حمیده حبیبی، رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با اشاره به اینکه آسمان استان صاف تا کمی ابری است گفت: امروز افزایش ابر و وزش باد را در سطح استان داریم.

او افزود:در ارتفاعات جنوب غربی استان احتمال بارش‌های پراکنده وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیبی با اعلام اینکه از سرعت وزش باد در مناطق شرقی کاسته شده است اظهار کرد: فردا جوی نسبتا آرام در استان حاکم است.

رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: در حالی که شهداد در ۲۴ ساعته گذشته با ۳۸ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین روز را پشت سر گذاشته لاله زار با یک درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان به ثبت رسیده است.

او حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۸ درجه‌ی سانتیگراد اعلام و تصریح کرد: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات به ۲۶ درجه سانتیگراد می‌رسد.

انتهای پیام/س

حداقل دمای امروز شهر کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۸۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای زنجان بارانی می‌شود

کارشناس مسئول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی زنجان از ورود سامانه بارشی به استان از روز یکشنبه هفته آینده و بارندگی در مناطق مختلف خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، حسین سلطانی کارشناس هواشناسی استان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: هم اکنون آسمان نقاط مختلف استان ابری است که به تدریج با وزش باد نسبتا شدید همراه خواهد شد.

وی با بیان اینکه امروز نیز احتمال بارش‌های خفیف و پراکنده در سطح استان وجود دارد، افزود: از فردا پنجشنبه شرایط نسبتا پایدار جوی در استان حاکم می‌شود که این وضعیت تا روز شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت و با ورود سامانه جدید از یکشنبه هفته آینده، هوای زنجان بارانی خواهد شد.

سلطانی یادآور شد: صبح پنجشنبه دمای کمینه در استان کاهش می‌یابد و سرمای صبحگاهی مستقر می‌شود.

وی ادامه داد: در شبانه روز گذشته قیدار با دمای هوای چهار درجه سانتیگراد به عنوان سردترین و گیلوان با دمای 23 درجه سانتیگراد به عنوان گرمترین مناطق استان ثبت شدند.

سلطانی دمای فعلی شهر زنجان را 6 درجه سانتیگراد بیان کرد و گفت:‌ این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت پنج درجه افزایش یافته است.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای شهرهای استان، گفت: در شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان 6 و 11 درجه، ابهر هفت و 13 درجه، خرمدره 6 و 13 درجه، آب‌بر 14 و 22 درجه، خدابنده چهار و 9 درجه، سلطانیه پنج و 9 درجه و ماهنشان هشت و 15 درجه سانتیگراد گزارش شده است.

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • شرایط جوی زنجان ناپایدار می‌شود
  • بارش باران و برف در برخی استان‌های کشور
  • ورود سامانه بارشی به کرمان
  • افزایش دمای هوا در جنوب غرب خوزستان
  • هوای زنجان بارانی می‌شود
  • تجربه دمای ۲ درجه سانتیگراد زیر صفر در شهرکرد
  • دمای هوای استان زنجان کاهش می یابد
  • جوی نسبتا آرام و پایدار در سطح استان کرمان 
  • افزایش دمای هوای صبحگاهی در همدان 
  • کرمان، سومین استان گرم کشور