Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@19:37:59 GMT

نقش بانوان در توسعه استان غیر قابل انکار است

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۸۵۲۶

نقش بانوان در توسعه استان غیر قابل انکار است

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، احمد حسین فتایی در نشست ویژه بانوان هنرمند که به همت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری لرستان و امور بانوان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش جنبی سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان لرستان برگزار شد، گفت: نقش بانوان در توسعه استان غیر قابل انکار است و خوشبختانه در حال حاضر شاهد حضور بانوان توانمند استان در عرصه های مختلف مدیریتی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، افزود: بانوان ایرانی نشان داده اند که در عرصه ی مدیریت علاوه بر پاکدامنی، پاکدست نیز هستند که این شاخصه‎ای‏ بارز ،قابل اتکا و اهمیت است.

حجاب شاخصه ی بارز بانوان هنرمند لرستان است

وی تاکید کرد: خوشبختانه بانوان استان لرستان در عرصه ی مختلف فرهنگی و هنری، حضوری درخشان، موثر و ماندگار دارند و عفاف و حجاب شاخصه ی بارز بانوان هنرمند لرستان است که هم در شخصیت و هم در آثار ایشان به خوبی متبلورشده است.

فتایی در پایان خاطر نشان ساخت: امور بانوان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، علاوه بر خدمت‎رسانی به بانوان همکار، دغدغه ها و نیازمندی های بانوان عرصه فرهنگ و هنر استان را نیز رصد کرده و در جهت رفع آنها برنامه ریزی می کند.

46

کد خبر 1311203

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایشگاه کتاب معرفی کتاب رونمایی کتاب مطالعات فرهنگی استان لرستان ترکیه سوریه کردهای سوریه اربعین تیم ملی فوتبال ایران ایالات متحده آمریکا پیاده روی اربعین روح الله زم دونالد ترامپ استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۸۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه‌های فرهنگی برای امیدافزایی در کردستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری به منظور امیدافزایی در سطح استان دنبال می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، علی اصغر دریایی صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در کردستان برگزار شد، با اشاره به فرموده رهبری، بر ضرورت جهاد تبیین و بیان عوامل امیدزا تاکید کرد و اظهار داشت: امپراطوری رسانه‌‌ای غرب در حال وارونه و کمرنگ نشان دادن دستاوردهای انقلاب هستند.

وی با اشاره به عنوان شعار سال‌، اتحاد، انسجام و مشارکت مردمی در جهت تحقق این شعار ضروری دانست و گفت: تحقق شعار سال در استان فرهنگی کردستان با تولیدات فرهنگی، هنری و رسانه‌ای دنبال شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان تصریح کرد: در سال گذشته بارش برنامه‌های فرهنگی، هنری، قرآنی و دینی مواجه بودیم به طوری‌که به اذعان فعالان این عرصه تعدد و تنوع برنامه‌ها در طول یک دهه اخیر در استان بی‌سابقه بوده است.

وی افزود: در کنار این برنامه‌ها، از اتمام پروژه‌های عمرانی غفلت نکردیم به طوری‌که افتتاح و بازگشایی سه طرح و پروژه عمرانی عرصه‌ فرهنگ و هنر استان از جمله نگارخانه هنر شهر سنندج، پلاتوهای سقز و دیواندره با مجهز شدن به آخرین ابزار و سیستم‌های صوتی و نورپردازی از جمله شاخصه دیگر این بارش‌های فرهنگی و هنری در عرصه توسعه فضاهای فرهنگی و هنری همه جانبه بود و پروژه‌های دولت قبل در حال اتمام است.

دریایی بیان کرد: در سال گذشته به واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی همکارانم، درجه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از درجه 3 به 2 ارتقا یافت.

وی با بیان اینکه همه این برنامه‌ها در سایه امنیت پایدار برگزار می‌شود، اظهار کرد: امنیت کنونی را قدردان خون شهدا و تلاش‌های شبانه‌روزی متولیان امنیت برقرار است که همه ما و هنرمندان و فعالان عرصه فرهنگ، هنر و اصحاب رسانه قدردان این وضعیت هستند.

مدیرکل ارشاد استان کردستان خاطر نشان کرد: دیدار رئیس جمهور در سفر سال گذشته با اهالی فرهنگ و هنر استان و سفر مقامات وزارتخانه از جمله شخص وزیر و معاونین به استان فرهنگی کردستان و دیدار با هنرمندان و شنیدن دغدغه‌ها و مسائل و مشکلات این قشر تأثیرگذاری از شاخصه‌های بارز عرصه فرهنگ و هنر استان در سال گذشته بود.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • توسعه کمی و کیفی آموزشگاه‌های هنری
  • توسعه کمی و کیفی آموزشگاه‌ها هنری
  • نقش موثر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در توسعه فرهنگ عفاف و حجاب 
  • سفرای ایران از فرصت نمایشگاه کتاب تهران در توسعه دیپلماسی فرهنگی استفاده کنند
  • هنر ظرفیت تحول یک جامعه را دارد
  • شاخصه‌های هنر انقلاب در دانشگاه درست تعریف نشده است
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی برای امیدافزایی در کردستان
  • امید شاخصه بارز آثار هنری توانخواهان بهزیستی اردبیل است
  • حضور بانوان در عرصه‌های هنر، نقطه قوتی برای تقویت فرهنگ اسلامی است
  • تجلیل از هنرمندان برتر استان مرکزی