Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی اکبر لبافی دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی با اشاره به الگوی مثلث توسعه اقتصادی‌فرهنگی،گفت: طی روز‌های گذشته نشستی با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاهی اجتماعی استان، رئیس اتاق تعاون و تعدادی از اتحادیه‌های تعاونی‌های استان برگزار و ضمن تبیین دلایل ضرورت اجرای مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی استان، سیاست‌های اجرایی کلی این مدل ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: در جمع بندی این جلسه بنا شد، ۲۰ اتحادیه از تعاونی‌های استان به عنوان معین اقتصاد مقاومتی، ۳۰ روستای خراسان رضوی را تحت پوشش قرار دهند و به عنوان متولیان توانمند سازی و بهبود وضعیت شاخص‌های اقتصادی روستا‌ها نقش آفرینی کنند.
دبیرنهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی با بیان اینکه تاکنون ۱۰۲ تفاهم نامه بین معین‌های اقتصاد مقاومتی و اضلاع مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی استان تنظیم شده است، گفت: ۹۲ درصد معین‌های اقتصاد مقاومتی از بخش غیر دولتی، ۳ درصد مربوط به موسسات عمومی غیردولتی و تنها ۵ درصد دولتی هستند.
لبافی افزود: معین‌های اقتصاد مقاومتی در چهارچوب طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی، ۹۷ درصد استان را تحت پوشش خود قرار می‌دهند و  تاکنون طبق آمار ۵۰۰ روستا زیر پوشش قرار گرفته اند که بخش عمده‌ای از این روستا‌ها در مرحله اجرای پروژه‌ها قرار دارند.
او تصریح کرد: طبق پیش بینی‌ها تا پایان امسال ۵۰ روستا در قالب شاخص‌های بهبود اقتصادی به نقطه مطلوب خواهند رسید، این بدان معنا است که سرانه‌های درآمدی مردم در روستا‌ها باید تغییر پیدا کند و نرخ بیکاری نیز باید کاهش محسوسی داشته باشد، همچنین نرخ مشارکت اقتصادی باید در وضعیت مطلوبی قرار گیرد.   انتهای پیام// ز.م   تحت پوشش قرار گرفتن روستاهای  خراسان رضوی در معین های اقتصادی جدید  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری اقتصاد مقاومتی اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۸۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علم‌الهدی: تامین اقتصادی اصل قرار گیرد، مردم یکدیگر را پاره پاره می‌کنند | اینجوری یزید بوجود می‌آید!

خط و ربط جریانهای اجتماعی امروز که شعار زندگی بهتر، رفاه و معیشت را سر می‌دهند، همان جریانی است که امام حسین (ع) به جنگ با آنان رفت.

حجت الاسلام احمد علم الهدی با بیان این مطلب افزود: اگر تامین اقتصادی اصل قرار گیرد، مردم یکدیگر را پاره پاره می‌کنند، این جامعه‌ی شهوت است و در این بستر یزید وجود می‌آید.

آنگونه که ایسنا 24سال پیش(27 فروردین79) نقل کرده ، علم الهدی که در آن زمان معاون دانشکاه امام صادق بوده اظهار داشته است: اولویت اول زندگی مردم، شکم نیست،‌کمال بشری و رسیدن به خداست، عده‌ای دیروز در جبهه‌ی دفاع از دین و ارزشها بودند، اما امروز در جریان جنگ با دین هستند. به خاطر اینکه روزی پول و لقب ، در دفاع از دین بود، اما امروز که متدینین آنها را قبول ندارند، یک چهره‌ی دین ستیز شده اند.

دیگر خبرها

  • تشکیل قرار گاه استانی نهضت ملی مسکن روستایی در جغتای
  • کرمانشاه در گازرسانی سبز است
  • علم‌الهدی: تامین اقتصادی اصل قرار گیرد، مردم یکدیگر را پاره پاره می‌کنند | اینجوری یزید بوجود می‌آید!
  • پیگیری تشکیل کمیته معاونین اقتصادی استانداران هرات و خراسان رضوی
  • تخریب قدیمی‌ترین قنات جغتای درپی بارش‌های بهاری
  • ۱۲ هزار پرونده تخلف اقتصادی خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲
  • احمد علم الهدی: اگر تامین اقتصادی اصل قرار گیرد، مردم یکدیگر را پاره پاره می‌کنند
  • ایجاد مشاغل خانگی و طرح‌های تولیدی روستایی در اولویت دهیاران قرار گیرد
  • مسیر تولید برای مردم هموار شود/ مخاطب شعار سال قشر خاصی از جامعه نیست
  • اعتماد به مردم در اقتصاد و تولید ثمربخش خواهد بود