Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید خدادوست موسوی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگارایرنا اظهارداشت: این ساختمان با زیر بنای یکهزار و ۴۰۰ متر مربع در زمینی به مساحت ۲هزار مترمربع و در سه طبقه در محل فرمانداری این شهرستان در حال ساخت است.

وی بیان کرد: کمبود اعتبار در حوزه راه و شهرسازی باعث طولانی شدن این طرح‌ شده است.

موسوی تصریح کرد:  این پروژه در سال ۹۳ با مبلغ قرارداد اولیه ۱۹ میلیارد ریال کلنگ زنی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بهره برداری از این طرح را یکی از اولویت‌های اصلی دانست و گفت: پیش بینی می شود ساختمان فرمانداری تا دهه فجر به بهره برداری کامل برسد.

شهرستان کوهپایه ای، گرمسیری و قدیمی لنده به مرکزیت شهر لنده از شهرستان‌های هشت گانه کهگیلویه و بویراحمد است.

لنده با جمعیتی افزون بر ۲۳ هزار نفر در فاصله حدود ۲۷۰ کیلومتری یاسوج مرکز این استان واقع شده است.
شهرستان لنده با وجود ظرفیت‌های بالقوه، تولید نفت و منابع آبی فراوان از نسبت به سایر مناطق همجوار از توسعه نیافتگی رنج می‌برد.
۷۵۳۱/۶۱۱۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرمانداری لنده پروژه ساختمانی راه و شهرسازی لنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۸۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاسیس دفتر راه و شهرسازی بردسکن خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،فرماندار بردسکن گفت: دفتر نمایندگی اداره کل راه و شهرسازی این شهرستان خراسان‌رضوی با گذشت نزدیک به ۳۰ سال از تاسیس این شهرستان با پیگیری‌های مستمر فرمانداری تاسیس شد.
علی دهقان‌زاده گفت: یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم استقرار ادارات در بردسکن بود که در ۲ سال گذشته و با پیگیری‌های فرمانداری نمایندگی و ادارات راه و شهرسازی، آب منطقه‌ای و ناحیه پخش و فرآورده‌های نفتی در شهرستان استقرار یافت.

وی به تاسیس شهرستان بردسکن در سال ۱۳۷۴ اشاره کردو افزود: در سه دهه گذشته مردم این شهرستان مجبور بودند برای انجام امور اداری در نهاد‌های ذکر شده به شهر‌های همجوار یا مرکز استان مراجعه کنند که اکنون این مشکل برطرف شده است و خوشبختانه تمامی ادارات در بردسکن استقرار پیدا کرده‌اند.

فرماندار بردسکن از اداره کل راه و شهرسازی استان خواست نسبت به تامین نیرو و تجهیزات اداری و مهمانسرای آن اداره اهتمام جدی داشته باشد.

 

 

 

دیگر خبرها

  • راه اندازی سه پاسگاه محیط‌بانی در لرستان
  • پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید
  • پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی تصفیه خانه شرقی بندرانزلی
  • پیشرفت فیزیکی مطلوب قطعه ۶ آزادراه تبریز- ارومیه/کاهش بار ترافیکی
  • معرفی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب
  • فرمانداری نائین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت
  • تحول افق شهر نیویورک با برج ۶۲ طبقه جدید
  • بیش از ۸۰ درصد واحدهای زلزله زده درخوی بازسازی شد
  • سرپرست فرمانداری ویژه میناب منصوب شد 
  • تاسیس دفتر راه و شهرسازی بردسکن خراسان‌رضوی