Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس قرارگاه ویژه اربعین در مرز خسروی از فعالیت 24 ساعته مرز خسروی جهت ورود زوار اربعین خبر داد.

جعفر همتی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به شروع موج بازگشت زوار، گفت: در حال حاضر خروج زوار از کشور در تمامی مرزهای کشور به حداقل خود رسیده و کم کم شاهد شروع موج بازگشت زوار هستیم.

وی افزود: تا به امروز بیش از 140 هزار نفر از مرز خسروی به عتبات عالیات مشرف شده‌اند و به تدریج شاهد کاهش حجم خروج زوار از این مرز هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس قرارگاه ویژه اربعین در مرز خسروی با اشاره به شلوغی گیت های ورودی کشور، گفت: روز گذشته هشت هزار نفر از طریق مرز خسروی به کشور وارد شدند و روز به روز بر تعداد آنها افزوده می‌شود.

همتی تصریح کرد: فعالیت مرز خسروی جهت ورود زوار به کشور 24 ساعته بوده و مشکلی در این زمینه نداریم.

به گفته رییس قرارگاه ویژه اربعین در مرز خسروی زواری که از دیگر مرزهای کشور خارج شده‌اند نیز می‌توانند از طریق مرز خسروی به کشور ورود کنند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

همتی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 110 دستگاه اتوبوس بین شهری کار جابجایی زوار از مرز خسروی به سمت قصرشیرین را انجام می‌دهند و در بحث جابجایی زوار از قصرشیرین به سمت کرمانشاه و دیگر استانها نیز اتوبوس‌های بین شهری به تعداد کافی وجود دارد.

وی افزود: ظرفیت اسکان برای 10 تا 15 هزار نفر در مرز فراهم است، اما بطور معمول زوار در مسیر بازگشت بدون معطلی و اسکان به راه خود برای برگشت به شهرهایشان ادامه می‌دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اربعین ۹۸ مرز خسروي كرمانشاه زائر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۸۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام موضع رییس جبهه اصلاحات در مورد بازگشت گشت ارشاد: این چه تدبیری است؟

به گزارش جماران؛  آذر منصوری، رییس جبهه اصلاحات نوشت: قبل از مرگ مهسا و اعتراضات پس از آن، مکرر گفتیم که گشت ارشاد را جمع کنید و این مناقشه ویرانگر را خاتمه دهید. اما درست در موقعیتی که همبستگی ملی بیش از هر زمان ضرورت دارد، همان صحنه های زشت با شدت و‌ خشونت بیشتر با زنان و دختران ایران در حال تکرار شدن است! این چه تدبیری است؟

 

دیگر خبرها

  • اعلام موضع رییس جبهه اصلاحات در مورد بازگشت گشت ارشاد: این چه تدبیری است؟
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در استان‌های جنوب شرق کشور
  • کردستان برای سومین سال متوالی میزبان زوار اربعین می شود
  • نیازهای حمل و نقل سفر زوار اربعین در مریوان تامین شود
  • رییس مرکز پژوهش های مجلس: واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک ها، خلاف قانون و منویات رهبری است
  • جزئیات پذیرش، اعزام و بازگشت ۲۶۰ زائر حج در فرودگاه بین‌المللی زاهدان اعلام شد
  • فعالیت سامانه خودنویس ۲۴ ساعته شد
  • ورود ۹۶ داروی جدید به بازار دارویی کشور در سال ۱۴۰۲
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم