Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام واحدی گفت: روزانه بیش از ۴ هزار نفر در موکب قمر بنی هاشم توجغاز پذیرایی می شوند.

حجت الاسلام «مهدی میثم واحدی »در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: موکب قمر بنی هاشم روستای توچغاز در راستای خدمات رسانی به زائرین اربعین از پانزدهم مهرماه فعالیت خود را شروع کرده و تا یک‌روز بعد از اربعین خدمات رسانی ها زائران  ادامه دارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول موکب قمر بنی هاشم روستای توچغاز  شهرستان ملایر افزود: امکاناتی شامل پذیرایی از زائران، ایستگاه صلواتی، سرویس بهداشتی ،خدمات درمانی ،و سایر خدمات را دارد.


وی بیان کرد : روزانه بیش از ۴ هزار نفر در این مکتب پذیرایی می شوند که این پذیرایی شامل صبحانه، میان وعده، نهار و شام است و  یک فضا نیز برای اسکان اضطراری زائران و برای استراحت زائرانی که قصد استراحت در در این مسیر را دارند مورد استفاده قرار می گیرد.


 وی با بیان اینکه همه هزینه های موکب  از سوی خیرین و کمک های مردمی است تصریح کرد: دومین سال است که این موکب  راه‌اندازی شده و واقعاً مردم در خدمت به زائران سنگ تمام گذاشتند .


وی اضافه کرد:سال گذشته برای اولین سال بود که این موکب راه اندازی شد و امسال تجربیات زیادی کسب کردیم و کمک‌های خیران و مردم نسبت به سال گذشته به این موکب  چند برابر شده است.


خدمات دهی موکب امام رضا(ع)در شهر زنگنه ملایر*

 

حجت الاسلام «احسان ترکاشوند » در گفت گو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: موکب  امام رضا(ع) شهر زنگنه امسال برای اولین سال است که در راستای خدمات دهی به زائران اربعین در شهر زنگنه فعالیت خود را شروع کرده است.


 مسئول موکب امام رضا (ع)شهر زنگنه با بیان این‌که فعالیت این موکب از  ۱۶ مهرماه شروع شده است افزود: خدمان دهی به زائرین تا سه روز بعد از اربعین ادامه دارد.


 وی با بیان اینکه روزانه حدود چهار هزار و ۵۰۰ نفر از زائران اربعین در این موکب پذیرایی می‌شوند تصریح کرد:حدود ۳ هزار نفر در وعده ناهار و شام و یک هزار و ۵۰۰ نفر نیز در وعده صبحانه پذیرایی و به صورت میان وعده نیز از میهمانان امام حسین(ع) پذیرایی داریم.

 

حجت الاسلام ترکاشوند با اشاره به سایر امکانات موکب امام رضا (ع)شهر زنگنه گفت:یک مکان در شهر زنگنه برای زائران در نظر گرفته شده و تاکنون ۵۰۰ نفر از محل اسکان استفاده کرده اند و علاوه بر پذیرایی در این موکب  سایر خدمات شامل درمان، مکانیک، سرویس های بهداشتی و .... نیز به  زائران خدمات‌دهی دارند.


 مسئول موکب امام رضا(ع)شهر زنگنه افزود:در این موکب  ۴۵ نفر از خادمان  حسینی شامل ۲۵ نفر از آقایان و ۲۰ نفر از بانوان در زمینه پخت غذاشستشوی ظروف وسایر برنامه ها و خدمات موکب مشغول فعالیت و خدمت رسانی  به زائران هستند.


وی با بیان اینکه همه هزینه‌های این موکب از خود یاری مردم و خیرین تامین شده است گفت :داره اوقاف و امور خیریه نیز کمک هایی را به این موکب داشته است .


وی با بیان اینکه پیش بینی می شود تا  پایان فعالیت این موکب به  بیش از ۲۵ هزار نفر خدمات‌دهی داشته باشیم گفت: امیدواریم بتوانیم ما نیز زمره نوکران واقعی حسینی باشیم. 

 

پایان پیام/579

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی زائران اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین حب الحسین یجمعنا مرز بین المللی شلمچه اربعین ۹۸ شیراز کانون های مساجد موکب های اربعین خدمات رسانی به زائران شهرستان ملایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۸۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن مردمی عملیات «وعده صادق» در ملایر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جشن مردمی عملیات «وعده صادق» در ملایر
  • پذیرایی نجم‌الدین شریعتی از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی
  • اولین کاروان از لرستان به حج عمره اعزام می‌شود
  • «نوشیجان» در فهرست موقت یونسکو ثبت می‌شود
  • ملایر ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی غرب کشور دارد
  • پذیرایی از زائران با چای و شیرینی یزدی
  • اولین کاروان حج عمره لرستان پنجم اردیبهشت اعزام می‌شود
  • پذیرایی موزه‌های آستان قدس رضوی از بیش از ۴۳ هزار زائر داخلی و خارجی
  • اولین گروه پزشکان حج و زیارت عازم سرزمین وحی می‌شوند
  • شروط بنیاد مسکن مانع تخصیص «قیر رایگان» به روستاها می‌شود