Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@09:02:46 GMT

امروز سرمربی گل‌گهر سیرجان معرفی می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۸۸۶۴

امروز سرمربی گل‌گهر سیرجان معرفی می‌شود؟

مدیر رسانه‌ای تیم گل‌گهر سیرجان آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم گل گهر سیرجان را تشریح کرد.

"حیدر افسری" در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: در حال حاضر گزینه مطرحی نداریم اما احتمالا تا امروز عصر (۲۴ مهرماه) مذاکرات هیات مدیره به نتیجه برسد و سرمربی را معرفی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خبر انتخاب «علی کریمی» به عنوان سرمربی گل‌گهر سیرجان را نیز تکذیب کرد و افزود: موضوع آقای کرانچار نیز منتفی است زیرا در مذاکرات اولیه شرایطمان با یکدیگر یکی نشد.

مدیر رسانه‌ای تیم گل‌گهر سیرجان در پاسخ به این سوال که سرمربی تیم گل‌گهر ایرانی خواهد است یا خارجی؟ گفت: تصور می‌کنم سرمربی تیم ایرانی باشد و تمامی گزینه‌های خارجی ما منتفی هستند.

افسری عنوان کرد: گزینه‌های مطرح ما متاسفانه همه آنها تیم دارند و نمی‌توانیم با آنها مذاکره کنیم و هیات مدیره در حال بررسی گزینه‌های خارج از تیم‌داری لیگ برتر است اما تا زمان عدم انتخاب سرمربی تیم آقای «مجتبی جباری» تمرینات تیم را برعهده دارد.

به گزارش ایسنا؛ این روزها در محافل نام‌هایی چون «مجید جلالی»، «علی کریمی»، «فرهاد مجیدی»، «صمد مرفایی»، «پرویز مظلومی» و همچنین دو گزینه خارجی برای سرمربی این تیم مطرح بوده که هیات مدیره در حال بررسی این گزینه ها هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال گل گهر سیرجان استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۸۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه تراکتور؛ با چند سرمربی پرافتخار در حال مذاکره هستیم

باشگاه تراکتور بیانیه ای در خصوص انتخاب سرمربی تیم صادر کرد.

طرفداری | باشگاه تراکتور بعد از جدایی پاکو خمز سکان هدایت تیم را به محمد نصرتی سپرده است.

از فرهاد مجیدی و یحیی گل محمدی به عنوان گزینه های سرشناس و داخلی تراکتور نام برده می شود اما تراکتور با انتشار بیانیه ای اعلام کرد نام های منتشر شده در فضای مجازی گزینه های مدنظر باشگاه نیستند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • هیات اقتصادی کره شمالی عازم ایران شد
  • پیگیری جلسات کمیته فنی برای انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال
  • ۹ کاندیدای سرمربی‌گری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌برتر تا قلب اروپا
  • ۹ گزینه داخلی و خارجی کاندیدای سرمربیگری بسکتبال ایران
  • نشست معرفی گزینه‌های احتمالی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • ۹ گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال مشخص شدند/ هاکان دمیر از گزینه‌های فدراسیون خارج نشد
  • سرمربی ترکیه ای تیم ملی بسکتبال رفتنی شد
  • معرفی گزینه‌های احتمالی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال در جلسه کمیته فنی
  • پایان کار رسمی سرمربی تیم ملی بسکتبال
  • باشگاه تراکتور؛ با چند سرمربی پرافتخار در حال مذاکره هستیم