Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@06:09:48 GMT

سرپُل‌های "داخلی" آمدنیوز تاوان خیانت را میدهند

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۸۹۳۲

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری خاطرنشان کرد: سرپل‌های آمدنیوز در داخل کشور بدانند که باید تاوان عملکرد خائنانه‌ خود را بدهند و این خواسته ملت ایران است که کسانی که به این کشور و فرهنگ آن خیانت کرده‌اند، تاوان کارشان را بپردازند.  ناطقان: حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستگیری روح الله زم مدیر شبکه آمدنیوز توسط سازمان اطلاعات سپاه گفت: شبکه آمدنیوز با هدف براندازی نرم در ایران ایجاد شده بود و سرویس‌های جاسوسی بیگانه از جمله آمریکا و فرانسه تمام پشتیبانی‌های فنی و امنیتی را از این شبکه داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: فردی خودفروش و وطن‌فروش با مدیریت شبکه آمدنیوز که هدفش براندازی نرم در ایران بود عامل این حرکت شد و لایه‌های امنیتی سیستم‌های غربی مانع از دسترسی به وی و سرپل‌های این شبکه شده بود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: کار سپاه در دستگیری روح الله زم یک شاهکار بود و سپاه با این کار سرویس‌های مخوف بیگانه را دور زد و آنها از عملیات حساب شده و پیچیده سپاه جا ماندند و سپاه توانست از تورها و سپرهای امنیتی سرویس‌های غربی عبور و روح الله زم را در تور فریب خود گرفتار کند.

ذوالنوری خاطرنشان کرد: این اقدام اشراف و برتری عملیاتی اطلاعات سپاه را در مقابل سرویس‌های غربی و نظام سلطه نشان داد. از سوی دیگر چتر ایمنی و سپرهای دفاعی آنها را سپاه در هم شکست که این مسئله برای شبکه‌های مشابه آمدنیوز هم ناامنی، اضطراب و تزلزل ایجاد کرد.

وی افزود: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قادر شده تمام سرشاخه‌ و شبکه مویرگی که دزدی اطلاعات می‌کردند و به انتشار اکاذیب و اتهامات و تفرقه‌افکنی در شبکه مجازی مرتبط با آمدنیوز می‌پرداختند را در داخل و خارج از کشور شناسایی کند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: سرپل‌های آمدنیوز در داخل کشور بدانند که با دستگیری روح الله زم کار تمام نشده و آنها نیز تحت پیگیری خواهند بود و باید پاسخگوی عملکرد خود باشند.

ذوالنوری خاطرنشان کرد: سرپل‌های آمدنیوز در داخل کشور بدانند که باید تاوان عملکرد خائنانه‌ خود را بدهند و این خواسته ملت ایران است که کسانی که به این کشور و فرهنگ آن خیانت کرده‌اند، تاوان کارشان را بپردازند. منبع: فارس برچسب ها: حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری ، سرپل های داخلی امد نیوز ، تاوان ، خیانت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تاوان خیانت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۸۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۱۰۸ میلیارد ریالی تاوان عمل نکردن به تعهد ارزی

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین نجف زاده گفت: پرونده یک شرکت بازرگانی به دلیل ایفا نکردن ۱۲۵ هزار و ۴۸ یورو تعهد ارزی به ارزش ۵۴ میلیارد و ۲۴۹ میلیون ریال در شعبه هشتم بدوی و ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و با توجه به ارائه نکردن اسناد و مدارک قانونی تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر بازگرداندن ارز به میزان رفع تعهد نشده و محرومیت از یکسال فعالیت بازرگانی، شرکت را به پرداخت ۱۰۸ میلیارد و ۴۹۹ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۲ برابر میزان ریالی ارز تعهد نشده، محکوم کرد.

نجف زاده گفت: بازرسان واحد ارزی مدیریت بانک تجارت استان گزارش تخلف را در بازرسی از اسناد و مدارک یک شرکت بازرگانی کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند

کد خبر 6085162

دیگر خبرها

  • معاون وزیر ارتباطات : شبکه اپراتور مدعی نارضایتی مردم از کیفیت شبکه به دلیل استفاده از مودم بومی قابل بررسی است
  • تکرار قصه ناتمام زن‌کشی/ زیبا؛ زن ارومیه‌ای که تاوان طلاقش را با مرگ داد
  • (ویدیو) اعتراف عجیب ذوالنوری؛ نفهمیدیم به چه چیزی در مجلس رای می‌دهیم!
  • مجمع استادیاران صالحین در بوشهر تشکیل شد
  • جریمه و تاوان‌های علیرضا دبیر برای کشتی گیران!
  • ادامه خیانت مصر به فلسطینیان در تخریب تونل‌های مقاومت
  • خیانت و وطن فروشی علنی در مقابل دوربین + فیلم
  • کنایه ذوالنوری به قالیباف: اگر رئیس شوم، از بیرون به صورت اتوبوسی جمعیت ناآشنا به مجلس نمی‌آورم
  • جریمه ۱۰۸ میلیارد ریالی تاوان عمل نکردن به تعهد ارزی
  • حل چالش‌ها و نیاز‌های صنایع به کمک فناوران داخلی در «ریورس‌پیچ» اینوتکس ۲۰۲۴