Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-25@15:24:32 GMT

جزئیات گزارش بررسی سیلاب فروردین‌ماه

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۸۹۹۱

محمود نیلی احمدآبادی رئیس هیأت ویژه گزارش سیلاب در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه تا ۲ ماه دیگر گزارش نهایی سیلاب اعلام می‌شود، گفت: گزارش سیلاب در سه مقطع زمانی آماده شده است به طوری که زمان های ۲۶ تا ۲ اسفند و ۴ تا ۶ فروردین و در نهایت ۱۱ تا ۱۲ فروردین مورد بررسی قرار گرفته است.

* حادثه سیلاب ۲۰۰شهر در۱۳۰۰روستا از ۲۵ استان تخریب شد

وی درباره میزان خسارت ناشی از سیلاب افزود: حادثه سیلاب ۲۰۰شهر  در ۱۳۰۰روستا را از ۲۵ استان تخریب کرد که به طور کلی ۸۰نفر جان باختند و به ۱۵۰مدرسه خسارت وارد شده بود، این در حالی است که در زمان حادثه سیلاب آب شرب هزار مشترک قطع شده بود که در همان مقطع زمانی نزدیک به 400 هزار نفر اسکان اضطراری پیدا کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* برای مقاوم بودن ساختمان های با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همکاری داریم

رئیس دانشگاه تهران گفت: برای استاندارد و مقاوم بودن ساخت و سازهای مناطق سیل زده با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همکاری داریم به طوری که بخشی از  تحقیقات و بررسی های گزارش سیلاب درباره مقاوم بودن ساختمان ها را در اختیار مجریان و مسؤولان اجرایی قرار داده ایم.

* گزارش سیلاب در آینده در قالب لایحه در دولت تصویب می شود

وی ادامه داد: در گزارش نهایی سیلاب علت حادثه سیلاب ارزیابی و آ سیب شناسی شده که در آینده در قالب لایحه در دولت تصویب می شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۸۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل خاموش جان یک جوان را در بروجن گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، باباخانی اظهار کرد: در تماس با سامانه ۱۲۵ فرماندهی اتش نشانی گزارش گازگرفتگی واقع درمحله چهار صد دستگاه بروجن اعلام شد و تیم امدادونجات ایستگاه به محل حادثه اعزام شد.

وی تصریح کرد: این حادثه یک نفر فوتی در بر داشت.

کد خبر 6088455

دیگر خبرها

  • قاتل خاموش جان یک جوان را در بروجن گرفت
  • ساماندهی رودخانه بابلک از بروز خسارت به یک روستا پیشگیری کرد
  • پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد
  • نقاط حادثه خیز رودخانه های مازندران شناسایی می شود
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان
  • بازسازی صحنه جنایت در شب نشینی مستانه!
  • سیلاب و باران بهاری
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • اطفاء حریق یک واحد صنفی در تربت حیدریه