Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، مجتبی بیرانوند فرماندار دورود در این جلسه در سخنانی گفت: تشکیل شورای ورزش یک فرصت است که توسط دوستان برنامه ریزی شده است.امیدواریم نقطه عطفی در ورزش شهرستان دورود باشد.

استعدادهای بسیار خوبی در سطح شهرستان دورود وجود دارد

وی افزود: استعدادهای بسیار خوبی در سطح شهرستان دورود در رشته های مختلف وجود دارد که می بایست با جلب مشارکت خیرین و بخش خصوصی و همکاری و هم افزایی برای شکوفایی آنها اقدام لازم را بعمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار دورود عنوان کرد : توسعه ورزش همگانی به عنوان یک استراتژی اصلی جهت ارتقاء سلامت جسمانی و روانی و همچنین ایجاد نشاط و شادابی اجتماعی مورد توجه قرار گیرد.

46

کد خبر 1311207

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مدیریت ورزشی ورزشگاه ورزش بانوان خبر ورزشی استان لرستان ترکیه سوریه اربعین کردهای سوریه تیم ملی فوتبال ایران پیاده روی اربعین ایالات متحده آمریکا روح الله زم استان لرستان انتخابی جام جهانی 2022

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۹۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن جسد ۲ کودک غرق شده در نیمروز

فرماندار شهرستان نیمروز از پیدا شدن جسد دو کودک غرق شده در این شهرستان پس از گذشت چند روز خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، غلامحسین امینی‌راد، اظهار داشت: امروز پس از جستجوی چند روزه برای یافتن دو کودک گم شده در شهرستان نیمروز با کمک پهپادهای ارتش با توجه به آماده بودن شرایط آب و هوایی و مدیریت هلال‌احمر، جسد بی‌جان دو کودک در حالی که در آب غرق شده بودند توسط نیروهای امدادی هلال‌ احمر پیدا شدند.

فرماندار نیمروز، افزود: با توجه به مفقودی 2 کودک خردسال در تاریخ دوم اردیبهشت‌ماه در یکی از روستاهای شهرستان نیمروز با حضور تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان نیمروز و ادارات عشایر، نیروی انتظامی، سپاه، بسیج، آموزش و پرورش، اورژانس و مشارکت مردمی از همان ساعات اولیه اعلام مفقودی در صحنه حاضر و به عملیات جستجو و نجات پرداختند. در این عملیات از تمام امکانات مانند قایق، کواد کوپتر، تور استفاده و پایش تمام منطقه انجام شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • تجلیل از متولیان ورزش پهلوانی/۷ زورخانه در منطقه ۱۲
  • گفتگو با فرماندار راور درباره خسارات سیل به این شهرستان
  • جلسه شورای اسلامی اهواز برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد!
  • پیدا شدن جسد ۲ کودک غرق شده در نیمروز
  • آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کاشان با حضور استاندار اصفهان برگزار شد
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • مراسم معارفه فرماندار ویژه کاشان برگزار شد
  • ملایر ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی غرب کشور دارد
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود