Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کلانتری ۱۴۹ امامزاده حسن از دستگیری متهمی خبر داد که با عنوان جعلی صندوق‌های خیریه منازل را تخلیه و صدقه‌های مردمی را به سرقت می‌برد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ محمدرضا ملکوتی رئیس کلانتری ۱۴۹ امامزاده حسن گفت: کارمند اخراجی یک موسسه خیریه که اقدام به تخلیه صندوق‌های این موسسه می‌کرد، دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران کلانتری امامزاده حسن حین گشت زنی در محل فردی با ظاهر نامناسب را که کیف بزرگی را به همراه داشت وبه صورت قبض به دست درب منازل را می‌زد؛ مشاهده کردند.

سرهنگ ملکوتی با بیان اینکه این فرد اقدام به تخلیه صندوق‌های خیریه موجود در منازل می‌کرد، تصریح کرد: ماموران پلیس با توجهبه وضع ظاهری این فرد به سمت او رفته و از وی مدارک شناسایی وی را درخواست می‌کنند که متهم کارت شناسایی منقضی شده‌ای را که اعتبار آن برای سال ۹۴ بود را به ماموران نشان داد.

وی افزود: با توجه به وضعیت فرد و رویت کارت شناسایی منقضی شده، فرد به کلانتری منتقل می‌شود و پس از تماس با مسئول مربوطه خیریه مذکور مشخص شد که این فرد ۴ سال گذشته به دلیل داشتن اعتیاد اخراج شده و در آن زمان کارت شناسایی خود را تحویل موسسه نداده و لیست آدرس منازلی که صندوق‌های این موسسه خیریه در آن‌ها وجود داشت را استخراج و پس از اخراج نسبت به تخلیه صندوق‌ها اقدام می‌کرده است.

رئیس کلانتری ۱۴۹ امامزاده حسن ادامه داد: متهم مدعی است ۳ ماه است که این کار را انجام می‌دهد و در این مدت مبلغ ۸۰ میلیون ریال از صندوق‌های خیریه‌ای که شهروندان به نام صدقه کنار گذاشته بودند، سرقت کرده است.

وی افزود: پس از تشکیل پرونده برای متهم، وی به همراه شاکی پرونده (مسئول موسسه خیریه) به مرجع قضایی ارجاع داده شد.

سرهنگ ملکوتی خطاب به شهروندان تاکید کرد: افراد به هیچ عنوان درب منازل خود را به روی فرد ناشناس باز نکنند، چرا که حضور افراد غیر در مشاعات آپارتمان‌ها امکان به سرقت رفتن سایر اماکن مانند انباری منازل و یا واحدهای مسکونی دیگر را بالا می‌برد.

وی افزود: شهروندان در صورت رویت افراد غریبه که به عنوان مامور موسسه خیریه و یا هر عنوان دیگری که به درب منازلشان مراجعه می‌کنند، خودشان شخصا به درب منازل بروند و از افراد کارت شناسایی معتبر را طلب کنند تا مشکلی برایشان پیش نیاید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اعتیاد سرقت ماموران پلیس برنا خیریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۹۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان

فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری عامل قمه کشی و شرارت با اقدام به موقع ماموران گشت کلانتری مرکزی شهرستان ایوان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار جمال سلمانی امروز- چهارشنبه پنجم اردیبهشت‌- در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از گزارشی مبنی بر تصادف بین یک دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودرو پژو، بلافاصله مأموران کلانتری مرکزی شهرستان ایوان به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: برابر اعلام گزارش مأموران انتظامی راکب موتورسیکلت به وسیله قمه ضمن حمله ور شدن به سرنشینان خودرو پژو، علاوه بر خسارت به خودرو، سرنشینان را از ناحیه اعضای بدن مجروح کرده بود.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: با حضور به موقوع مأموران کلانتری ضارب که قصد فرار داشت در اقدامی ضربتی دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.


سلمانی با بیان اینکه سرعت عمل مأموران در دستگیری عامل شرارت باعث رضایتمدی شهروندان شد، افزود: پلیس با هرگونه ب نظمی و اخلال در نظم و امنیت عمومی به شدت برخورد و اجازه نخواهد داد هنجارشکنان با اعمال مجرمانه خود نظم عمومی جامعه را برهم زنند.

کد خبر 747658

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • برادر رائفی‌پور در افغانستان و یمن کیسه های آرد و برنج و خرما خیرات می کند
  • کمک ۲۳ میلیاردی موسسه خیریه‌ای شیرازی به سیل سیستان‌وبلوچستان
  • شناسایی و دستگیری مامور قلابی در رشت
  • مامور قلابی حین ارتکاب جرم در رشت دستگیر شد
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران
  • مامور قلابی در رشت دستگیر شد
  • ۶۷۸ کودک بهزیستی زنجان تحت حمایت حامیان قرار دارند