Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-29@10:32:08 GMT

تازه ترین خبرها از «ماتریکس»‌ جدید

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۹۲۶۷

نیل پاتریک هریس تبدیل به جدیدترین بازیگری شده که به جمع بازیگران قسمت چهارم فرنچایز «ماتریکس» می‌پیوندد.

اخبار فرهنگ و هنر - او در این فیلم به کیانو ریوز و کری-آن ماس ۲ بازیگر اصلی این مجموعه ملحق می‌شود که قرار است یک بار دیگر در قالب نقش‌های قدیمی خود ظاهر بشوند. دیگر بازیگر این فیلم یحیا عبدل‌متین دوم است که هفته گذشته مشخص شد یکی از نقش‌های اصلی فیلم را بر عهده خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر جزییاتی از داستان فیلم در دسترس نیست. با وجود اینکه شایعه شده بود، ممکن است شخصیت مورفیوس جوان در فیلم ظاهر بشود، منابع آگاه تایید نکرده‌اند هریس دقیقا در چه نقشی حضور خواهد داشت.

شرکت برادران وارنر در ماه آگوست رسما اعلام کرد که قسمت چهارمی برای «ماتریکس» ساخته می‌شود و علاوه بر ۲ بازیگر اصلی، لانا واچوسکی هم برای نوشتن و کارگردانی پروژه حضور خواهد داشت.

الکساندر همون و دیوید میچل در همراهی با واچوسکی فیلمنامه را نوشته‌اند و در کنار گرنت هیل مسئولیت تهیه‌کنندگی فیلم را هم بر عهده خواهند داشت. انتظار می‌رود کار تولید فیلم از سال ۲۰۲۰ آغاز بشود.

استودیو برادران وارنر ۲ سال گذشته را صرف پیدا کردن راهی برای بازگشت به دنیای «ماتریکس» کرده بود اما مشکلاتی درباره حقوق قانونی تهیه فیلم باعث کند شدن این پروژه شد. با توجه به اینکه ریوز با فیلم موفق باکس آفیسی «جان ویک ۳: پارابلوم» و «داستان اسباب بازی ۴» تابستانی خوب را پشت سر گذاشت و واچوسکی هم فیلمنامه خوبی نوشته، این استودیو اخیرا توانست کار پروژه را سریع‌تر پیش ببرد.

سه فیلم قبلی این مجموعه روی هم رفته در باکس آفیس جهانی بیش از ۱.۶ میلیارد دلار فروخته‌اند. هر سه فیلم توسط لانا و خواهرش لیلی نوشته و کارگردانی شده بودند و ریوز و ماس در آنها نقش‌آفرینی کردند.

این نقشی عظیم برای ستاره «آشنایی با مادر» است و نخستین نقش او در یک فیلم بلاکباستری ساخت یک استودیو بزرگ خواهد بود. هریس اخیرا در سریال «مجموعه‌ای از اتفاق‌های بدیمن» نت‌فلیکس ظاهر شده بود. در سینما هم او در فیلم «کوچک کردن» الکساندر پین و «دختر گمشده» دیوید فینچر نقش‌آفرینی داشت.  

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سینمای هالیوود ماتریکس 4

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۹۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات تازه روحانی از گرانی بنزین و صبح جمعه

به گزارش «تابناک» به نقل از جماران، اظهارات حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در دیدار اعضای تحریریه روزنامه اعتماد به شرح زیر است:

* یک روز به آقای رحمانی فضلی گفتم ما که افزایش قیمت بنزین را تصویب کرده‌ایم، سران سه قوه هم امضا کرده‌اند منتها زمانش دیگر با شما، چون ما هر زمانی می‌گوییم شما می‌گویید مناسب نیست، خودتان بروید هر شب جمعه‌ای که می‌توانید و مناسب است، در این هفته یا هفته‌های آینده اجرا کنید، منتها ظرف سه، چهار هفته آینده این کار انجام شود، دیگر هم لازم نیست زمان آن را با من چک کنید، خودتان بروید و اجرا کنید.

* صبح که بیدار شدم نماز صبح بخوانم دیدم زیرنویس کرده که بنزین دیشب گران شده است. برای من عجیب نبود چون اختیار داده بودم به شورای امنیت کشور. برایم این عجیب بود که چرا شب به من نگفتند. پس اینکه من می‌گویم صبح متوجه شدم، راست و دقیق است.  

* واقعیت این است که من صبح جمعه مطلع شدم. اصل تصمیم، مصوبه سران سه قوه بود و تصمیم را گرفته بودیم. منتها در اینکه آن شب جمعه شود یا شب جمعه بعد، در اختیار شورای امنیت کشور بود. آن‌ها می‌توانستند آن را بیندازند به هفته بعد، چون به آن‌ها اختیار داده بودم.  

* اگر گرانی بنزین قرار بود اوضاع کشور را به هم بریزد، باید صبح جمعه به هم می‌ریخت، ظهر یا عصر جمعه به هم می‌ریخت. چرا جمعه شب تحرکات شروع شد؟! همه طراحی‌ها برای به خیابان کشاندن مردم در روز جمعه انجام گرفت.

* در ۹۸ وقتی بنزین گران شد اولین کسی که توئیت زد و مخالفت کرد، آقای رئیسی، رئیس قوه قضائیه بود که نامه سران قوا را با خط خودش امضا کرده بود! آقای تاجگردون، نماینده مجلس هم که عضو جلسه اقتصادی سه قوه بود جمعه شب مردم را به راهپیمایی دعوت کرد.  

* تمام ماجرای ۹۸ جمعه شب و شنبه و روز یکشنبه تا بعدازظهر است و دیگر تمام شد، یعنی جمعاً ۴۸ ساعت بود. البته حوادثی در ماهشهر اتفاق افتاد که عده‌ای با تیربار آمده بودند که کشته‌های آن حادثه را هم جزو اعتراضات مربوط به بنزین حساب کردند.  

دیگر خبرها

  • اظهارات تازه روحانی از گرانی بنزین و صبح جمعه
  • رونمایی از تازه‌ترین دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) / مثلاً جنگ نیست
  • جز آرزوی مرگ یکدیگر را در سر نمی‌پروریم
  • (عکس) تصویری تازه از جواد عزتی در پشت‌صحنه زخم کاری ۳
  • اگر صبح‌ها با این علائم از خواب بیدار می‌شوید، به پزشک مراجعه کنید
  • وداع تهرانی‌ها با تازه شهید مدافع حرم
  • مصرف این نوع زولبیا و بامیه ممنوع!
  • ادعای تازه درباره کاظم صدیقی
  • تئاتر، فرصتی تازه برای زندگی است
  • خبر تازه درباره ازدواج گوگوش با رها اعتمادی