Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@20:55:32 GMT

البرز ۶۰ تن آرد در اختیار موکب های اربعین قرار داد

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۹۳۰۹

البرز ۶۰ تن آرد در اختیار موکب های اربعین قرار داد

ولی گودرزوند چگینی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این مقدار ۳۰ تن توسط کارخانه های خصوصی و مابقی توسط شرکت غله و خدمات بازرگانی استان البرز تامین شده است.

این مقدار آرد برای  پخت نان و تامین مواد غذایی به موکب های مسیر پیاده روی زائران اربعین حسینی انتقال یافت.

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان البرزگفت: تعدادی از نانوایان این استان همراه با تجهیزات پخت نان به موکب های اربعین حسینی اعزام شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چگینی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: امسال در یک دوره زمانی کوتاه  درتامین آرد کارخانه های استان با مشکلاتی مواجه شدیم که با مساعدت شرکت بازرگانی دولتی ایران این مشکل در زمانحاضر مرتفع شده است.

وی در ادامه افزود: کیفیت گندم های  انتقال یافته به سیلوهای استان البرز مطلوب است و در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد.

میزان  ظرفیت ذخیره سازی گندم در استان البرز یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن است.

۷۴۱۳/ ۶۱۵۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مواد غذایی استان البرز اربعین ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۹۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی ۷۸.۵ درصدی شبکه آبیاری و زهکشی البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران گفت: شبکه آبیاری و زهکشی البرز که با هدف توزیع مناسب و بهینه آب سد آیت‌الله صالحی مازندرانی به ۵۲ هزار هکتار از کشتزار‌های شهرستان‌های سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ طراحی شده با اجرای بخشی از زیرساخت‌ها در سال گذشته به پیشرفت فیزیکی ۷۸.۵ درصدی رسیه است.

حیدر داوودیان افزود: شبکه آبیاری و زهکشی البرز که طی سال‌های اخیر نیز نقش مهمی در تأمین آب مورد نیاز کشاورزان این مناطق داشت با ادامه عملیات اجرایی در سال گذشته برای فصل کشاورزی جاری با توان بیشتری آب سد آیت‌الله صالحی مازندرانی را به زمین‌های کشاورزی زیر پوشش منتقل می‌کند.   او ادامه داد: ۲ هزار متر زهکش این شبکه با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال و حدود ۸۰۰ متر از رودخانه سیاهرود نیز برای انتقال بهینه آب از سد آیت‌الله صالحی مازندرانی به پایین‌دست با اعتبار ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال پارسال لایروبی شد.   مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران گفت: ساخت کانال‌های شبکه آبیاری و زهکشی البرز نیز در سال گذشته ادامه یافت و ۷۰۰ متر کانال ساخته شد.   به گفته داوودیان مجموع طول کانال اصلی، کانال درجه یک و کانال درجه ۲ در شبکه آبیاری و زهکشی البرز تا پایان سال گذشته به ۹۰ کیلومتر رسیده و در قالب این طرح تا کنون ۲ دستگاه سد انحرافی و حدود ۸۰۰ دستگاه سازه هیدرولیکی ایجاد شده است.   داوودیان با بیان این‌که ۵۰۰ متر خط انتقال آب کانال البرز به سیاهرود با لوله بتنی به قطر ۱۲۰۰ میلیمتر نیز در سال گذشته اجرا شد، گفت: با بهره‌برداری کامل از کانال انتقال آب سد البرز به سیاهرود توان و میزان اثرگذاری شبکه آبیاری و زهکشی البرز در بهبود وضعیت کشاورزی جویبار افزایش یافت و ۲ هزار هکتار از کشتزار‌های جویبار از تنش آبی خارج شد.   مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران افزود: سال گذشته در مجموع برای اقدامات عمرانی مرتبط با شبکه آبیاری و زهکشی البرز ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شد و در تلاش هستیم که با افزایش اعتبارات تخصیصی برای این طرح مهم طی سال جاری سرعت تکمیل آن را افزایش دهیم.

دیگر خبرها

  • سومین همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی آغاز شد
  • قدردانی از خادمین و خیرین موکب باب الحسین (ع) بخش تنکمان
  • اولین جلسه ستاد مردمی اربعین حسینی ویژه اتباع
  • ارسال پول به چین چگونه است ؟
  • پیشرفت فیزیکی ۷۸.۵ درصدی شبکه آبیاری و زهکشی البرز
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا،فردا
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا
  • استفاده از تمامی ظرفیتها برای میزبانی از بزرگترین پیاده روی جهان
  • دلار ۴۰ هزار و ۹۰۰ در اختیار چه کسانی قرار می‌گیرد؟
  • همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی در کربلا برگزار می‌شود