Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیمان صابریان (رییس اورژانس تهران) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: روز گذشته مسمومیت تعدادی از دانشجویان دانشگاه علم و صنعت به سامانه اورژانس تهران اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: بلافاصله سه دستگاه آمبولانس، یک دستگاه موتورلانس و دو دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اورژانس تهران خاطرنشان کرد: ۷۰ نفر از دانشجویان دچار مسمومیت غذایی شده بودند که ۱۰ نفر به بیمارستان امام حسین (ع) و یک نفر به بیمارستان طالقانی منتقل شدند و ۵۹ نفر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

صابریان تصریح کرد: در حال حاضر نیز دو دستگاه آمبولانس در محل حادثه حضور دارند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رییس اورژانس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۹۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش ۴۰۰ دانشجوی عراقی در ایلام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ شادمان اظهار داشت: با توجه به نزدیکی دانشگاه ایلام به کشور عراق و همخوانی فرهنگی بین مردمان استان ایلام و عراقی‌ها دانشجویان، دانشگاه ایلام را برای تحصیل انتخاب می‌کنند. رئیس دانشگاه ایلام گفت: دانشجویان بین الملل باید از همه قوانین و قواعد دانشگاه بویژه در زمینه استقرار در خوابگاه‌ها پیروی کنند. علیمحمدی افزود:بمنظور شناخت بیشتر این دانشجویان با دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اردو‌های راهیان پیشرفت برای آن‌ها برگزار می‌شود. این دانشجویان در همه رشته‌های مقاطع ارشد و دکتری در دانشگاه ایلام پذیرفته شده اند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • توضیحات بهادری جهرمی درباره تعطیلی آخر هفته
  • پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • پیدا شدن جسد دانشجوی دندانپزشکی در ارتفاعات رفسنجان + توضیحات دادستان
  • برگزاری رویداد ریورس پیچ صنعت حمل و نقل
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران
  • تصادف زنجیره‌ای در یاسوج ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • ۳ کشته و زخمی در تصادف زنجیره‌ای جاده فیروزآباد به جم
  • پذیرش ۴۰۰ دانشجوی عراقی در ایلام