Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر اداره حقوقی شهرداری بیرجند از اقدام شهرداری بیرجند برای تحقق طرح تعریض خیابان موسی بن جعفر (ع) بیرجند ورودی کاظمیه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی؛ سید سعید اسلامی نژاد مدیر اداره حقوقی شهرداری بیرجند به خرید و تملک مساحت 87/90 متر مربع و به مبلغ یک میلیارد و 318 میلیون و 500 هزار ریال در راستای طرح تفصیلی مصوب شهر بیرجند و در جهت تعریض خیابان موسی بن جعفر (ع) اشاره کرد و افزود: خرید و تملک  226/60 متر مربع اعیان نیز به مبلغ 747 میلیون و 780 هزار ریال در راستای بهسازی ورودی خیابان کاظمیه، در جهت طرح تعریض معبر و فضای سبز محل و توسعه آرامستان نیز توسط شهرداری بیرجند انجام شد

مدیر اداره حقوقی شهرداری تملک و تعریض را گامی در راستای رعایت حقوق شهروندان دانست وعنوان کرد: این تملک ها در راستای اجرای طرح تفصیلی مصوب شهر بیرجند محقق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسلامی نژاد با بیان اینکه ایجاد تسهیلات لازم برای رفاه حال شهروندان از وظایف ذاتی شهرداری است خاطر نشان کرد: ایجاد روحیه همکاری و مشارکت در توسعه شهر از اهداف مهم شهرداری و شورای اسلامی شهر است و هیچ کاری تحقق نخواهد یافت مگر با همکاری مردم و دستگاه‌های مختلف باشد تا از این طریق، شهر به  توسعه و شرایط ایده آل نزدیک شود.

وی اذعان داشت: یکی از اولویت های کاری مدیریت شهری، تملک املاک در مسیر و بازگشایی معابر به ویژه معابر پر ترافیک است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ترافیک حقوق شورای اسلامی شهر شهرداری فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۹۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات طرح جدید ترافیک تهران | طرح جدید در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود

به گزارش همشهری آنلاین،‌ محسن هرمزی در مورد سرانجام مطالعات تغییر در اجرای طرح ترافیک در شهر تهران با تأکید بر اینکه ما در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران میراث دار کم و کاستی‌هایی هستیم، گفت: حوزه طرح ترافیک در سال‌های اخیر با توجه به مقتضیات زمانی به‌روزرسانی نشده است.

به‌روز رسانی طرح ترافیک در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود

وی با بیان اینکه در به‌روزرسانی طرح ترافیک قواعد را در سال جدید در دستور کار قرار دادیم؛ بگونه‌ای که موضوع به‌روز رسانی طرح ترافیک در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می شود، افزود: بعد از نهایی شدن تغییرات، طرح اصلاحی باید در نهادهای بالادستی مورد بررسی و تصویب قرار گیرد و بعد از آن نسبت به ابلاغ و اجرایی کردن طرح جدید اقدام می‌کنیم.


در طرح ترافیک جدید چیزی به نام طرح «زوج و فرد» نخواهیم داشت

هرمزی با تأکید بر اینکه جزئیات تغییرات بعد از نهایی شدن به اطلاع شهروندان می‌رسد، اظهار کرد: اما باید بگویم که بر اساس مطالعات جدید یک طرح ترافیک خواهیم داشت و چیزی به نام طرح «زوج و فرد» نخواهیم داشت و همچنین قواعدی مبتنی بر حوزه برقی سازی را وضع می‌کنیم؛ یعنی خودروها و موتورسیکلت‌های برقی قابلیت تردد بدون محدودیت خواهند داشت. در محدوده بازار و منطقه ۱۲ نیز محدودیت‌هایی برای تردد موتورسیکلت‌های بنزینی ایجاد خواهد شد.

طرح جدید ترافیکی کمکی به شب مردگی خیابان‌های پایتخت

معاون حمل و نقل شهرداری تهران تصریح کرد: طرح جدید ترافیکی را به نحوی مدیریت خواهیم کرد که از شب مردگی خیابان‌ها کم کنیم؛ زیرا طرح ترافیک سال‌ها باعث شده که به شب مردگی خیابان‌ها کمک کند.

کد خبر 846911 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر مهم شهرداری تهران طرح ترافیک

دیگر خبرها

  • بارش باران سیل آسا در یزد
  • اصلاح هندسی و تعریض باند جنوبی خیابان میرزاطاهر شرقی
  • رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • جزئیات طرح جدید ترافیک تهران | طرح جدید در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • رفع آبگرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • افزایش محدوده خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری بیرجند
  • ورودی بناهای تجاری غیر مجاز تهران مسدود شد
  • انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیر مجاز در منطقه ۱۹ پایتخت
  • عملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر شهری بروجن