Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران ،وحید قبادی دانا  با اشاره به بررسی و تصویب آیین‌نامه اجرایی قانون افراد دارای معلولیت اظهار کرد: ۶ آیین‌نامه مربوط به این قانون تدوین شده که در حال بررسی و تصویب در کمیسیونهای فرعی و اصلی هیئت وزیران قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه روند بررسی آیین نامه ها تسریع شده است گفت: بعد از جلسه پیگیری و هماهنگی اجرای قانون افراد دارای معلولیت که با حضور معاون اول رئیس جمهور تشکیل شد؛ طبق دستور آقای جهانگیری این آیین‌نامه‌ها در اولویت قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: با توجه به پیگیریهایی که صورت گرفته تا آذرماه امسال در آستنه روز جهانی معلولان ۶ آیین‌نامه اشاره شده در هیئت وزیران تصویب و برای اجرا ابلاغ خواهد شد.
به نوشته  مهر رئیس سازمان بهزیستی کشور همچنین در ارتباط با رونمایی و ابلاغ سند ملی سالمندان گفت: این سند نهم مهرماه امسال باحضور وزرای بهداشت و رفاه ابلاغ شد و با اجرای این سند بخش قابل توجهی از مشکلات سالمندان مرتفع خواهد شد.
قبادی دانا افزود: سند ملی سالمندان یک سند کاملی است و این سند با امضای معاون آقای نوبخت ابلاغ شد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران وحید قبادی دانا تصویب قانون حمایت از حقوق معلولان سازمان بهزیستی وزرای بهداشت معلولان سالمندان قانون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۹۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صمت: منتظر ابلاغ آیین نامه واردات خودرو هستیم

به گزارش «تابناک» به نقل از خانه ملت وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه نشست کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی افزود: برنامه ریزی‌هایی در موضوع ایمنی خودرو‌ها صورت گرفته تا شرایط تست‌های ایمنی به صورت مستمر با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به طور دائم انجام شود و از شهریور ماه مدل اولیه تست ایمنی خودرو‌ها صورت می‌گیرد.

وی در خصوص واردات خودرو‌های دست دوم نیز گفت: واردات خودرو در بودجه دیده شده و به محض ابلاغ آیین نامه واردات انجام می‌شود همینطور ارز برای واردات خودرو جانبازان بالای ۷۰ درصد تخصیص یافته و در حال انجام است و پس از آن نوبت به جانبازان ۵۰ درصد می‌رسد.

علی آبادی افزود: بر اساس تکلیف کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به ازای تولید خودرو‌های جدید و یا واردات خودر، اسقاط خودرو‌های فرسوده نیز باید اجرا شود.

دیگر خبرها

  • کلاف سردرگم واردات خودروهای کارکرده/ چرا کسی اجرای قانون را گردن نمی‌گیرد؟
  • کلاف سر در گم واردات خودروهای کارکرده/ چرا کسی اجرای قانون را گردن نمی‌گیرد؟
  • وزیر صمت: منتظر ابلاغ آیین نامه واردات خودرو هستیم
  • منتظر ابلاغ آیین نامه واردات خودرو هستیم
  • افزایش ۳ تا ۷ برابری اسقاط خودرو‌های فرسوده با ابلاغ آیین نامه جدید
  • ابلاغ آیین‌نامه جدید مدارس غیردولتی؛ شهریه ۶۵ میلیون تومانی
  • زمان ابلاغ آیین نامه جدید توزیع برخط دارو
  • ابلاغ آیین‌نامه جدید مدارس غیردولتی؛ تکلیف «شهریه» و «حقوق و بیمه» معلمان مشخص شد
  • آیین نامه جدید توزیع آنلاین دارو در هفته جاری ابلاغ می‌شود
  • عاملی: سند نقشه جامع علوم انسانی تدوین می شود