Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر به نقل از صدا و سیما، علی صحرایی گفت: سرمایه‌گذاران بازار سرمایه، فقط پس‌انداز خود را وارد این بازار کنند و دارایی‌های ثابت و روزمره خود را به عنوان سرمایه‌گذاری وارد بورس نکنند و از مشاوره افراد مورد اعتماد استفاده کنند.

وی افزود: توصیه می‌کنم سرمایه‌گذاران جدید به هیچ وجه دنبال روی شایعات و اخبار فضای مجازی نباشند و براساس آن تصمیم نگیرند

به گفته صحرایی، در صورتی که مشاور خوبی را نمی‌شناسند از شرکت‌های مشاوره که شناسنامه‌دار و مورد تایید سازمان هستند کمک بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: بازار سرمایه امسال وضع خوبی داشته و خوشحالیم که تعداد زیادی از سرمایه‌گذاران سود خوبی نصیبشان شده است.

صحرایی با اشاره به ویژگی‌های بازار سرمایه گفت: در این بازار منابع مالی که وارد می‌شود تورم‌زا نیست و به اقتصاد ملی کمک می‌کند درحالیکه سایر بازارهای موازی با بورس مانند مسکن، طلا و ارز آثار مخربی بر اقتصاد کشور دارند و تورم‌زا هستند.

کد خبر 459153 برچسب‌ها بورس تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: بورس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۹۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس سبزپوش شد؛ رشد مناسب بازار در هفته اول اردیبهشت

فرارو، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۱ هزار و ۶۹ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۰۴ هزار و ۴۴۸ واحدی قرار گرفت و هفته نخست اردیبهشت را با سبزپوشی به پایان رساند.

به گزارش فرارو، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص کل هم‌وزن بورس، نیز با رشد ۴ هزار و ۶۵۰ واحدی در ارتفاع ۷۶۳ هزار و ۶۵۵ واحدی قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ارزش بورس تهران به ۷۹ همت و ۶۰۹ میلیارد تومان رسید و تعداد ۳۴۳ هزار و ۷۷۷ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های فملی و شبندر بیشترین تاثیر بر رشد و نماد‌های پارسان، فولاد، کگل، شپدیش و بوعلی بیشترین تاثیر بر ریزش شاخص کل بورس تهران داشتند.

شاخص کل فرابورس ایران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با ۱۱۶ رشد واحدی در ارتفاع ۲۵ هزار و ۶۰۵ واحدی گرفت؛ ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به ۱۴ همت و ۱۴۰ میلیارد تومان رسید.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ارزش بازار پایه فرابورس ایران به ۳ همت و ۳۰۰ میلیارد تومان رسید و تعداد ۲۰۱ هزار و ۱۳۴ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

گفتنی است، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های فجهان، شگویا، وسپهر، مادیرا، سپیدار و فغدیر بیشترین تاثیر بر رشد و نماد آریا بیشترین تاثیر بر ریزش فرابورس ایران داشتند.

دیگر خبرها

  • بورس تغییر جهت داد
  • بورس سبزپوش شد؛ رشد مناسب بازار در هفته اول اردیبهشت
  • رشد بورس با افزایش تولید خودرو و صادرات محصولات پتروشیمی
  • افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد
  • بورس در راه تصرف تاج و تخت؟
  • سقف معافیت مالی؛ داغ همیشگی بر پیشانی بورس!
  • فضای مجازی یکی از راه‌های مشارکت مردم در اقتصاد است
  • ضرورت اهتمام به اقتصاد فضای مجازی در خراسان رضوی
  • رشد اندک بورس در سومین روز اردیبهشت
  • تراکتور شایعات را تکذیب کرد؛ گزینه‌های پرافتخار مدنظرمان است