Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-28@20:01:13 GMT

اولین آلبوم «لکه‌های خورشید» منتشر شد+صوت

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۹۶۸۰

به گزارش ایلنا، گروه موسیقی «لکه‌های خورشید» به تازگی هفت آهنگ بی‌کلام را در قالب آلبومی با نام «رستاخیر» منتشر کرده که تمام آنها در سبک راست تولید شده‌اند.

در این مجموعه موسیقایی، امیر مردشتی و امین آل کثیر (نوازنده گیتار الکتریک)، صادق مرندی (نوازندگی گیتار بیس) و احسان فائز (نوازندگی درامز) را بر عهده داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«سان اسپاتس» یا «لکه‌های خورشید» گروه موسیقی ایرانی است که در سال 1396 تشکیل شده و «رستاخیز» نخستین آلبوم رسمی اعضای آن به حساب می‌آید.

 علاقمندان می‌توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه نمایند.

«darowning In The Blue Light» یکی از  قطعات آلبوم «رستاخیز»، بشنوید و دانلود کنید؛

منبع: ایلنا

کلیدواژه: موسیقی موسیقی پاپ وزارت ارشاد آلبوم موسیقی راک کنسرت تالار رودکی بنیاد رودکی تالار وحدت متال خانه موسیقی انجمن موسیقی دفتر موسیقی گیتار الکتریک هوی متال آلبوم رستاخیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۹۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی پرگل کره جنوبی، عراق و استرالیا/ اولین برد برانکو با چین گل اول عراق+ فیلم

مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا عصر امروز با برگزاری چند دیدار پیگیری شد که در مهمترین بازی تیم ملی کره جنوبی با سه گل میزبانش تایلند را در هم کوبید.

 لی جائه سانگ، سون هیونگ مین و پارک جین سئوب گلزنان کره در این بازی بودند.   کره با این پیروزی به جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ صعود کرد و به مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ نیز راه یافت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در دیگر دیدار گروه C، تیم ملی چین برابر سنگاپور قرار گرفت و موفق شد به پیروزی ۴-۱ مقابل میهمان خود دست پیدا کند.  چین در دقیقه ۲۱ این مسابقه توسط وو لی به گل رسید، اما تیم سنگاپور تنها یک دقیقه بعد روی ضربه محمد فارس بن رملی به گل رسید تا در دقیقه ۲۲ بازی را به تساوی بکشاند.

سپس فرناندو انریکه گل دوم چین را در دقیقه ۶۵ از روی ضربه پنالتی به ثمر رساند، اما در ادامه و در دقیقه ۷۹ مسابقه، لی یوانی، بازیکن چین، از زمین اخراج شد تا چین ده نفره شود.

البته چینی‌ها با وجود اینکه با یک یار کمتر به بازی ادامه می‌دادند، گل‌های سوم و چهارم را به ترتیب توسط وو لی و وی شیهائو در دقایق ۸۵ و ۹۰ به ثمر رساندند و امید سنگاپوری‌ها برای رسیدن به گل تساوی را به کلی از بین بردند.

این اولین پیروزی تیم ملی چین با هدایت برانکو ایوانکوویچ بود. این تیم هفته گذشته در اولین دیدار خود با این سرمربی کروات به تساوی ۲-۲ رسیده بود، اما با پیروزی در دیدار امروز توانست از بحران خارج شود.

با این نتیجه تیم ملی چین با ۷ امتیاز در رده دوم و سنگاپور با یک امتیاز در رتبه چهارم گروه قرار گرفت. در حال حاضر کره جنوبی با ۱۰ امتیاز صدرنشین این گروه است و تایلند ۴ امتیازی نیز رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.

در گروه A هم تیم ملی افغانستان دو بر یک میزبانش هند را شکست داد تا مثل این تیم چهار امتیازی شود و پشت سر قطر صدرنشین قرار بگیرند. کویت هم با سه امتیاز قعرنشین این گروه است تا رقابت بر سر رتبه دوم در این گروه شدید شود.

پیش از این مسابقات هم در اولین دیدار دور برگشت مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا ظهر امروز تیم ملی لبنان در ورزشگاه کانبرا میزبان استرالیا بود.  تیم لبنان که به دلیل شرایط خاص کشور خود تصمیم گرفت بازی برگشت خود را هم مقابل این تیم در خانه حریف برگزار کند، با نتیجه‌ای سنگین‌تر از شکست ۲ بر صفر بازی رفت مغلوب شد و این بار با باخت ۵ بر صفر زمین را ترک کرد.

کاسینی ینگی، باسل رادی (گل به خودی) کرگ گودوین (۲ گل) و جان ایردال برای شاگردان گراهام آرنولد گلزنی کردند تا استرالیا در گروه I صدرنشینی‌اش را با ۱۲ امتیاز حفظ کرده به عنوان اولین تیم قاره آسیا خودش را به دور سوم انتخابی جام جهانی برساند.

موعود بنیادی‌فر، سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم تیم داوری کشورمان بازی را قضاوت کردند.

در دیگر دیدار این گروه فلسطین با یک گل بنگلادش را شکست داد تا پشت سر استرالیا در رتبه دوم بماند و شانس صعودش به دور بعد خیلی زیاد شود.

در گروه F هم عراق با پنج گل فیلیپین را در هم کوبید و اندونزی با سه گل ویتام را برد. صعود عراق به دور بعد رقابت‌ها با این برد قطعی شد. در این مسابقه توسط ایمن حسین در دقیقه ۱۴ و از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و سپس امیر العماری در دقیقه ۳۰ گل دوم را به ثمر رساند و ۶ دقیقه بعد هم ایمن حسین گل سوم عراق را وارد دروازه حریف کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • شب‌های احیای تلویزیون برای ایرانیان مقیم خارج از کشور
  • شب های احیا در شبکه جام جم
  • در کنسرت‌های نوروزی علیرضا طلیسچی چه گذشت؟
  • اولین نقشه میدان مغناطیسی سیاه‌چاله مرکزی کهکشان راه شیری منتشر شد
  • نسخه الکترونیکی «آتش» منتشر شد/ این بارگوش می‌بیند و چشم می‌شنود
  • دو اثر جدید اسما الحسنی توسط گروه محمد رسول الله(ص) منتشر شد
  • آثار برگزیده اولین جشنواره ملی راوی خورشید اعلام شد
  • پیروزی پرگل کره جنوبی، عراق و استرالیا/ اولین برد برانکو با چین گل اول عراق+ فیلم
  • آواز سه نسل خوانندگی در «شهر مناجات»/ با این آلبوم آرام می‌گیرید
  • با چوچاپ و موسیقی سنتی در مقبره شاه خورشیدِ ریگان