Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدامین کجباف چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هفته نخست رقابتهای گروه دوم مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی کشور ۲۴ مهرماه به میزبانی تیم دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان در سالن مجموعه ورزشی قدس اهواز آغاز شد.

وی با بیان اینکه تیم‌های سینا صنعت ایذه، آریوبرزن بهبهان،دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان و رعد پدافند نوشهر تیم های حاضر در گروه دوم رقابت‌ها هستند، گفت: امیدواریم تیم های خوزستانی حاضر در مسابقات مثل همیشه عملکرد خوبی داشته باشند و شاهد یک رقابت جذاب بین تیمها باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر هیات کشتی استان ادامه داد: در هفته نخست مسابقات تیم آریوبرزن بهبهان و سینا صنعت ایذه مقابل یکدیگر صف آرایی می‌کنند همچنین تیم دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان به مصاف رعد پدافند نوشهر می رود.

وی افزود: در هفته دوم رقابت ها تیم های سینا صنعت ایذه و رعد پدافند برابر هم صف آرایی می کنند همچنین تیم های دانشگاه آزاد و آریوبرزن بهبهان با یکدیگر به رقابت می پردازند.

کجباف گفت: مرحله نخست مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور با حضور هشت تیم در ۲ گروه به صورت متمرکز هر هفته به میزبانی یکی از تیم‌های شرکت کننده برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: تیم های هیات کشتی خراسان جنوبی، شهدای مدافع حرم قم، بازار بزرگ ایران و هیات کشتی سیرجان نیز درگروه نخست حضور دارند.

به گزارش ایرنا تیم های اول و دوم مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور به رقابت‌های باشگاه‌های جهان راه پیدا می کنند. فصل گذشته تیم سینا صنعت ایذه عنوان دوم مسابقات را به خود اختصاص داد.

۹۸۷۹/۶۰۰۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشتی فرنگی خوزستان اهواز ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۹۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام شرایط انتخاب ملی پوش کشتی فرنگی در ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پس از برگزاری رقابت‌های قهرمانی آسیا و گزینشی قاره آسیا، کادر فنی بر اساس چرخه انتخابی تیم ملی تصمیم‌های خود را برای گزینش ملی پوشان وزن‌های ۶۰ و ۶۷ کیلوگرم برای حضور در المپیک پاریس و ملی پوش وزن ۸۲ کیلوگرم به جهت حضور در رقابت‌های اوزان غیر المپیکی در وزن ۸۲ کیلوگرم را به شرح زیر اعلام کرد:
۶۰ کیلوگرم: با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی برای انتخاب ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس رقابت‌های رنکینگ مجارستان خواهد بود و آقایان امیررضا ده بزرگی و مهدی محسن نژاد به این مسابقات اعزام می‌شوند.
۶۷ کیلوگرم: با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی برای انتخاب ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس رقابت‌های رنکینگ مجارستان خواهد بود و آقایان محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی به این مسابقات اعزام می‌شوند.
۸۲ کیلوگرم: ۱- با توجه به عملکرد نامناسب محمدعلی گرایی در مسابقات جهانی سال‌های اخیر در وزن ۷۷ کیلوگرم و ۲- عدم حضور وی در چرخه انتخابی تیم ملی به دلیل محرومیت، مقرر شد با توجه به عملکرد ضعیف کشتی گیران وزن ۸۲ کیلوگرم، در چارچوب اختیارات کادر فنی، به آقای گرایی شانس مجددی در این وزن اهداء شود تا با نفر برتر رقابت‌های جام تختی به رقابت‌های رنکینگ مجارستان اعزام شود.
نکته مهم: پس از رقابت‌های رنکینگ مجارستان، ارزیابی فنی کادر فنی از عملکرد نفرات فوق، انجام پذیرفته و پس از آن در مورد ملی پوشان این اوزان تصمیم گیری خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • چشم کاروان ایران در المپیک به عملکرد گوش شکسته‌ها
  • اعزام پسران کشتی فرنگی قم به جام بین المللی صفوی
  • برگزاری رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی از فردا
  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد
  • اعلام شرایط انتخاب ملی پوش کشتی فرنگی در ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی
  • برنز جام شاهد بر گردن فرنگی کار جوان قمی
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌ های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • برنز جام شاهد بر سینه فرنگی کار جوان قمی