Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهانگیر سلگی در گفتگو با خبرنگار مهر  از انجام ۱۱۴ هزارو ۵۵۹ مورد آزمایش کلرسنجی  توسط کارشناسان کنترل کیفی و نیروهای پیمانکار در راستای بهبود کیفیت آب شرب روستاهای استان در نیمه نخست سال جاری خبر داد.

سلگی با اشاره به اینکه در شش ماهه ابتدایی سال جاری در راستای بهبود وضعیت کیفی آب شرب و افزایش رضایتمندی مشترکین روستایی ۷۳۵ باب مخزن آب شرب به حجم ۹۷ هزارو ۳ متر مکعب شستشو و ضد عفونی شد، گفت: در همین راستا ۲ هزارو ۳۴۰ کیلوگرم پرکلرین استفاده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین در بازه زمانی یاد شده ۴ هزارو ۷۳۰ مورد نمونه میکروبی به منظور سنجش آب شرب از منابع و شبکه های آب شرب روستاهای استان همدان برداشت شد.

سلگی در ادامه با بیان اینکه در راستای بهبود کیفیت آب شرب روستاها ۱۱۴ هزارو ۵۵۹ مورد کلرسنجی نیز توسط کارشناسان کنترل کیفی و نیروهای پیمانکار بهره برداری انجام شد، عنوان کرد: در بازه زمانی مذکور؛ آموزش رانندگان تانکرهای سیار به منظور حمل آب شرب از محل بارگیری تا محل توزیع  و نگهداری و تمیز کردن مخازن حمل آب توسط کارشناسان اداره کنترل کیفی نیز انجام شد.

وی همچنین از انجام بازدیدهای مشترک کارشناسان کنترل کیفی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان  با کارشناسان مرکز بهداشت از تاسیسات آب شرب وکلرزنی ، کلرسنجی و نمونه برداری های مشترک دربازه شش ماهه ابتدایی سال جاری خبر داد.

کد خبر 4748318

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت آب و فاضلاب روستایی همدان آب آشامیدنی روستا اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان قزوین رادیو اربعین شیراز شهرکرد استانداری سمنان بیرجند خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۹۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده مرزبانی: مرزهای کشور را به صورت پهپادی و تصویری پایش می‌کنیم

فرمانده مرزبانی فراجا با بیان اینکه در سال گذشته بیش از ۴ هزار عملیات گروهگ‌های تروریستی توسط مرزبانان در سراسر کشور مهار شده است، گفت: کنترل و پایش مرز‌های کشور هوشمند بوده و به صورت پهپادی و تصویری انجام می‌شود.

به گزارش برنا، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا با بیان اینکه خلاء‌های مرزی سراوان به زودی رفع شده و مرز‌های سیستان و بلوچستان با جدیت و دقت بیشتری کنترل می‌شود، گفت: کنترل و پایش مرز‌های کشور هوشمند بوده و به صورت پهپادی و تصویری انجام می‌شود، از سوی دیگر تعداد زیادی رادار در مناطق خشکی و دریا قرار دادیم تا هنگام ورود غیرقانونی متجاوزان به کشور مطلع شویم.

وی افزود: در سال گذشته در ۳ مرحله در حوزه پهپادی برای جلوگیری از گروه‌های معاند الحاق‌های مناسبی انجام دادیم که افزایش توانایی عملیاتی، رشد خوبی داشته است.

سردار گودرزی تصریح کرد: در یک سال اخیر ۱۴۰ شناور در سراسر کشور فعال کردیم و باید بگویم با کشور عراق همکاری خوبی داریم و با مجهز شدن دوربین در لباس و مراکز کنترل خوبی داریم.

وی افزود: سال گذشته برای قاچاقچیان کالا سال سختی بود، ۲۱ هزار میلیارد تومان کالای قاچاق را در مرزبانی کشف کردیم و ۲۷ هزار و ۵۷۷ پرونده به مراجع قضایی ارسال شد.

فرمانده مرزبانی فراجا در پایان گفت: در خصوص پروانه گذر شناور‌ها به صورت رایگان در سامانه «پلیس من» قابل دریافت است که رضایت مندی مردم را به همراه داشته است.

دیگر خبرها

  • نجات جان سه نفر از سیل‌زدگان هرمزگانی توسط نیروهای نداجا
  • جزییات بودجه شهرداری همدان در دسترس مردم قرار گرفت
  • هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • فرمانده مرزبانی: مرزهای کشور را به صورت پهپادی و تصویری پایش می‌کنیم
  • آماده باش آتش‌نشانان یزدی برای کنترل آبگرفتگی‌های احتمالی
  • تشکیل شورای اقامه نماز در روستاهای همدان
  • توجه ویژه به اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در سال‌جاری
  • توصیه‌های هواشناسی کشاورزی استان همدان
  • توصیه های هواشناسی کشاورزی استان همدان
  • ایجاد نخستین شهرک تخصصی پخش کالا در همدان