Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@06:38:22 GMT

درمان «میگرن» با عمل جراحی

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۹۸۹۳

درمان «میگرن» با عمل جراحی

حمیدرضا فتحی، دبیر انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی   ایران و دانشیار دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز در آستانه برگزاری همایش جراحان پلاستیک و زیبایی، گفت: هیچ جراح فوق تخصص زیبایی و پلاستیک در کشور حاضر نیست افرادی مانند سحر تبر را تحت عمل جراحی قرار داده و تغییرات عجیب و قریب به وجود آورده زیرا این مسائل خلاف اخلاق حرفه ای جراحان پلاستیک و بار عاطفی حاکم بر جامعه متمدن  ایرانی اسلامی آرمانگرای ما دارد و لذا هیچ پزشک فوق تخصص حاضر به این کار نیست

وی گفت: بسیاری از پزشکان غیر فوق تخصص پلاستیک و زیبایی که مبادرت به انجام بعضی از اعمال زیبایی می‌کنند به این اعمال صرفا به چشم تجارت مالی نگاه می‌کنند؛ در حالی که کمتر به  مشکلات روحی و جسمی بیماران توجه می‌کنند و متاسفانه این مسائل در جامعه شیوع زیادی دارد 

دبیر انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران اضافه کرد: به دنبال آن هستیم که راه کار قانونی در این زمینه ایجاد شود تا معضلات ناشی از اعمال جراحی زیبایی و پلاستیک که توسط افراد غیر متخصص انجام می‌شود کمتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دانشیار دانشگاه علوم پزشکی تهران ادامه داد: مشاهده شده که در برخی مکان‌ها اعمال جراحی زیبایی در شرایط غیر استانداردانجام می‌شود و لازم است مراجع ذیربط به هرج و مرج جراحی زیبایی خاتمه دهند و باید این جراحی نظام مند شود تا بار اجتماعی که برای مردم به وجود می‌آید کمتر شود.

وی به یکی از روش‌های درمان میگرن در کشور اشاره کرد و گفت: بعضی از افرادی که مبتلا به میگرن هستند می‌توانند با یک روش جراحی این بیماری را درمان کنند، این نوع میگرن به علت گیر افتادن اعصاب حسی در بعضی نقاط است که با یک عمل برطرف می‌شود.

۴۷۴۷

کد خبر 1311237

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: درمان جراحی میگرن ترکیه سوریه اربعین تیم ملی فوتبال ایران کردهای سوریه پیاده روی اربعین روح الله زم ایالات متحده آمریکا استان لرستان انتخابی جام جهانی 2022

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۹۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جراحی زیبایی کامران نجف‌زاده؛ از عمل بینی تا کاشت مو!

جراحی زیبایی کامران نجف‌زاده؛ از عمل بینی تا کاشت مو!

دیگر خبرها

  • دردهای سمت چپ سر نشانه چیست؟
  • علت افزایش فشار داخل سر و راه های درمان آن
  • پایان فصل برای مهدی‌پور؛ هافبک استقلال زیر تیغ جراحان رفت
  • مهدی مهدی‌پور زیر تیغ جراحان رفت
  • جراحی زیبایی کامران نجف‌زاده؛ از عمل بینی تا کاشت مو!
  • عجیب ترین سفارش ها برای عمل های زیبایی؛ از گوش برجسته تا بینی زین اسبی
  • تخصص زیبایی در پزشکی به عنوان یک رشته دانشگاهی ایجاد شود/ عمل زیبایی دیگر جنبه مدگرایی دارد
  • تخصص زیبایی در پزشکی باید به عنوان یک رشته دانشگاهی ایجاد شود/ عمل زیبایی دیگر جنبه مدگرایی دارد
  • گرایش به پزشکی در حال رنگ باختن است
  • گرایش به پزشکی در حال رنگ باختن است/ باید نگران آینده پزشکی باشیم