Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-23@14:58:33 GMT

انتشار اثر گروه تواشیح محمد رسول‌الله(ص) ویژه اربعین حسینی + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۷۹۹۳۱

انتشار اثر گروه تواشیح محمد رسول‌الله(ص) ویژه اربعین حسینی + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش ایکنا؛ اثر «اربعین» یکی از آثار گروه تواشیح محمد رسول‌الله(ص) بسیج تهران بزرگ است که ویژه ایام اربعین تهیه شده و این روزها انتشار یافته است. این اثر در حرم امام حسین(ع) و کنار شط فرات تولید شده است.

گروه مدیحه‌سرایی محمد رسول الله(ص) بسیج تهران سال ۱۳۹۴ با هدف تولید آثار فاخر دینی و انقلابی با تجمیع تعدادی از گروه‌های برتر تهران و توسط سازمان قرآن و عترت بسیج تهران راه‌اندازی شد تا بزرگترین گروه مدیحه‌سرایی کشور با حضور ۶۳ عضو تشکیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای این گروه طی این سه سال با حضور در اماکن مقدسی چون حرم مطهر امام علی(ع)، امام حسین(ع)، امام رضا(ع)، حضرت ابوالفضل(ع)، بین‌الحرمین، امامین کاظمین(ع)، حضرت عبدالعظیم(ع)، احمد‌بن موسی‌الکاظم(ع) و بسیاری از نقاط تاریخی و دیدنی کشور از جمله حافظیه شیراز، سواحل دریای خزر، سواحل خلیج فارس، ناوشکن دماوند و... به اجرای آثار پرداخته که در مناسبت‌های مختلف از شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی و دیگر رسانه‌ها پخش شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی تواشیح اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۹۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق قاعده جدیدی در دنیا بنیان کرد

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی روز دوشنبه در همایش تبیینی همپای طوفان در شهرکرد افزود: عملیات وعده صادق فرهنگ مجاهدت، فداکاری، ولایتمداری، انسجام و وحدت ملی ملت ایران را که طی ۴۵ سال با وجود همه سختی‌ها کسب شده بود را به نمایش گذاشت.

وی با تأکید بر اینکه عملیات وعده صادق بیانگر قدرت الهی ملت ایران است، اظهار کرد: پاسخ ایران به جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس نمادی از یک برنامه‌ریزی بسیار دقیق و از لحاظ راهبردی بسیار اساسی، تحول آفرین با پیامدهای موثر و آینده‌ساز بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آینده جهان از شبی که عملیات وعده صادق انجام شد تغییر کرد و با این عملیات، مسیر جدیدی در مقابل جهان اسلام و بشریت گشوده شد.

وی تأکید کرد: با عملیات وعده صادق ساختار رژیم اشغالگر قدس که روزی اندیشه از نیل تا فرات را در سر می‌پروراند و تنها مولفه شکل‌دهنده‌اش امنیت بود به هم ریخت.

سردار سلیمانی با اشاره به خروج ساکنان سرزمین‌های اشغالی از این مناطق گفت: امنیت و قدرت مهمترین مولفه رژیم صهیونیستی بود که آن هم در عملیات طوفان الاقصی شکسته شد و با عملیات وعده صادق این رژیم در یک موقعیت جدیدی قرار گرفت.

وی یادآور شد: امروز دوست و دشمن بر این اعتقادند که رژیم صهیونیستی توان قرارگرفتن در موقعیت قبل خود را ندارد.

به گفته وی، استکبار جهانی تلاش زیادی کرد تا در قالب فضای رسانه‌ای دستاوردهای عملیات وعده صادق را کوچک جلوه دهد اما این تلاش‌ها به جایی نرسید و همه افرادی که مسائل دنیا را به لحاظ راهبردی مطالعه می‌کنند براین باورنند که پیامدهای راهبردی این عملیات در آینده آشکار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به رشادت‌های شهید محمد کیانی گفت: در این سال‌ها کارنامه درخشان، بی وقفه و خالی از تزلزل و سستی از حاج محمد (جمعلی) کیانی شاهد بودیم.

به گفته وی، این شهید والامقام یکی از عناصر موثر در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تیپ قمربنی هاشم(ع) استان بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در دورانی که نظام دوران تثبیت خود را سپری می‌کرد و گروهک‌ها ایجاد ناامنی و تزلزل می‌کردند، این شهید بزگوار در میدان مواجهه با این گروهک‌ها حضور بی نظیری داشت.

به گفته وی، شهید کیانی با شروع قائله‌های بزرگتر در مناطق کردنشین و تجزیه طلبی، تربیت نیرو برای حضور در این مناطق را برعهده داشت و بسیاری از پادگان‌های آموزشی سپاه را بنیانگذاری و سازماندهی کرد و خیل عظیمی از رزمندگان دوران دفاع مقدس از تربیت یافتگان مکتب ایشان بود.

وی اضافه کرد: شهید کیانی فرمانده موثر و خط شکن بود که با عبور از اروند بیش از ۳۰ حمله را در دوران دفاع مقدس را به صورت شبانه‌روز مدیریت کرد.

سردار سلیمانی با بیان اینکه در خطوط پدافندی که شهید کیانی حضور داشت این خطوط هیچگاه شکسته نشد ادامه داد: شهید جمعلی کیانی در عملیات والفجر هشت، کربلای چهار به کمک لشکر امام حسن(ع) و کربلای پنج خوش درخشید.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه شهید کیانی در تربیت کادر و نیرو در زمان جنگ فعالیت موثری داشت، گفت: به جوانان مسوولیت می‌داد تا زمینه رشد و موفقیت را برای آنها فراهم کند.

وی اظهارداشت : استقلال لشکر قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری توسط شهید کیانی رقم خورد و بعد از پیروزی کشور و پایان یافتن جنگ نیز که بعضی‌ها تصور می‌کردند کار تمام شده باز هم در صحنه‌های مختلف حضور داشت.

همایش تبیین همپای طوفان به مناسبت سومین سالگرد سرلشکر پاسدار شهید سید محمد حجازی و هفتمین روز عروج ملکوتی جانباز و فرمانده دوران دفاع مقدس محمد کیانی در مصلی امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد.

رزمنده مجاهد و سردار سرافراز سپاه اسلام، یادگار هشت سال دفاع مقدس، راوی جنگ و خادم الحسین حاج محمد(جمعلی) کیانی هرچگانی ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ به علت سکته قلبی در سن ۶۶ سالگی به جمع رفقای شهیدش پیوست.

حاج جمعلی کیانی با آغاز جنگ تحمیلی در مهرماه ۱۳۵۹ به جبهه شوش اعزام شد و فرمانده گردان امام سجاد(ع) تیپ همیشه سرافراز قمر بنی‌هاشم (ع) در عملیات‌های والفجر ۸، کربلای ۵ و والفجر ۱۰ بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برخورد ویژه با ۵ گروه کالایی قاچاق در تهران
  • از محاکمه کرباسچی تا قطعی شدن کاندیداتوری محمد خاتمی
  • آینده جهان از شب عملیات «وعده صادق» تغییر کرد
  • عملیات وعده صادق قاعده جدیدی در دنیا بنیان کرد
  • طرح‌های گرافیکی سالروز شکست آمریکا در واقعه طبس منتشر شد
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • نماز مساجد و مدارس به توجه ویژه‌ای نیاز دارد
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد
  • ماهنامه دوست خردسالان ویژه اردیبهشت 1403 منتشر شد
  • نسبت به نماز مساجد و مدارس نیز باید توجه ویژه‌ای شود