Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: ۱۵۵ نفر از مادران باردار پاکستانی خدمات مراقبتی از اورژانس مامایی مستقر در مرز میرجاوه دریافت کردند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در حاشیه بازدید از مرز میرجاوه و موکب سلامت با اشاره به اینکه تمامی زوار پاکستانی در همه گروه‌های سنی خدمات سلامت اورژانسی را دریافت می‌کنند، گفت: با توجه به اینکه مادران باردار جزو گروه‌های ویژه و در معرض خطر می‌باشند، خدمات اورژانس مامائی جزو مهمترین خدمات سلامت در موکب سلامت میرجاوه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سید محمد هاشمی شهری گفت: گرفتن نوار قلب جنین (NST)، نوار قلب مادر (ECG) و سایر معاینات زنان و مامایی به صورت سرپایی و اورژانس توسط همکاران ماما و پزشک مستقر در موکب سلامت میرجاوه انجام می‌شود و در صورت نیاز امکان بستری موقت بیماران جهت تعیین تکلیف نهایی نیز در این موکب فراهم است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: ۱۵۵ مادر باردار در اورژانس مامایی میرجاوه خدمات مراقبتی پیش بیمارستانی را دریافت کرده‌اند و کارت مراقبت‌های دوران بارداری برای این افراد صادر می‌شود تا همکاران مستقر در سایر مراکز ارائه خدمات در طول مسیر حرکت نیز از روند وضعیت و اقدامات انجام شده برای این مادران باردار مطلع بوده و در صورت نیاز مداخله طبّی لازم را انجام دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان مرز میرجاوه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان زوار پاکستانی اربعین98 سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۹۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال مادر باردار از ارتفاعات جیرفت با بالگردبه بیمارستان

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان  دانشگاه علوم پزشکی جیرفت اعلام کرد: این مادر باردار ساکن منطقه عشایری دیمند و گویگان از توابع بخش ساردوئیه شهرستان جیرفت در جنوب کرمان بود و در این مواقع اورژانس هوایی در جنوب کرمان به علت وسعت جغرافیایی گسترده،وجود مناطق عشایری و ارتفاعات، توانسته کارایی زیادی داشته باشد.

 

دیگر خبرها

  • واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • انتقال مادر باردار از ارتفاعات جیرفت با بالگردبه بیمارستان
  • ۲ هزار مادر باردار تحت پوشش برنامه تغذیه سالم دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • پیگیری علت فوت مادر باردار در اندیمشک
  • مهارت کارشناسان اورژانس ناجی مادر و نوزاد دوقلویش
  • اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان+عکس وفیلم
  • اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان
  • افزایش ظرفیت‌های پیش بیمارستانی سازمان اورژانس ایران با اهدای ۴۰ دستگاه دفیبریلاتور
  • اهدای ۴۰ دستگاه شوک الکتریکی قلب به سازمان اورژانس ایران
  • افزایش ظرفیت‌های پیش بیمارستانی سازمان اورژانس ایران با اهدای 40 دستگاه دفیبریلاتور