Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مسعود راستی مدیر اجرایی موکب احمدبن موسی (ع) با بیان اینکه امسال پنجمین سال فعالیت موکب احمدبن موسی (ع) در کربلای معلی است، گفت: موکب احمدبن موسی (ع) از تاریخ ۱۶ مهرماه جاری شروع به فعالیت و پذیرش زائران اربعین کرد.

او افزود: از ۱۶ مهرماه تا شامگاه ۲۳ مهرماه جاری تاکنون ۴۰ هزار نفر از زائران اربعین در کربلای معلی توانسته‌اند از امکانات این موکب اعم از اسکان و پذیرایی، خدمات فرهنگی، بهداشتی و رفاهی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راستی با بیان اینکه این موکب تا ۲۸ مهرماه جاری پذیرای زائران اربعین خواهد بود، گفت: حسینیان، سرکنسولگر جمهوری اسلامی در کربلا به‌صورت ناشناس از موکب احمدبن موسی (ع) بازدید کرد و وقتی این همه جمعیت و ارائه خدمات به آنان را دید تعجب و تأکید کرد که این موکب بزرگترین موکب کربلاست.

مدیر اجرایی موکب احمدبن موسی (ع) تأکید کرد: موکب احمدبن موسی (ع) بزرگترین موکب از نظر اسکان و پذیرایی در کربلا در میان موکب‌های ایرانی است.

او از مردم شریف استان فارس درخواست کرد تا به موکب خودشان کمک کنند که این موکب بتواند در کربلا برای زائران استان خود و سایر استان‌های کشورمان خدمات ارائه دهد و از نظر امنیتی و مسائل بهداشتی و مسائل تغذیه خدمات خوبی را به زائران دهد.
انتهای پیام/م

خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۷۹۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود بیش از ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر زائر به خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، حجت‌الاسلام والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد سه‌شنبه ۷ فروردین در جلسه قرارگاه عملیاتی مرکزی خدمات سفر زائران استان اظهار کرد: از ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ لغایت ششم فروردین ۱۴۰۳ مجموعا ۶ میلیون و ۸۷۹ هزار و ۸۸ نفر به استان خراسان رضوی و مشهد سفر کرده‌اند.

وی ادامه داد: بیشترین زائران با ۵ میلیون و ۷۳۸ هزار و ۲۱۱ نفر از طریق وسایل حمل و نقل شخصی وارد این استان شده‌اند. همچنین ۵۲۹ هزار و ۸۶ نفر با وسایل حمل و نقل عمومی جاده‌ای، ۳۴۹ هزار و ۹۱۹ نفر از طریق راه آهن و ۲۱۶ هزار و ۸۷۲ نفر از طریق فرودگاه در این ایام به استان و مشهد الرضا(ع) وارد شده‌اند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی خطاب به مسافرانی که قصد سفر به مشهد دارند، توصیه کرد: زائران عزیز قبل از این که به سمت مشهد عزیمت کنند، محل اقامت خود را رزرو نمایند. در همین راستا تلفن ۰۵۱۳۷۰۴۵ قرارگاه عملیاتی خدمات سفر شهرستان مشهد برای هدایت، راهنمایی و دریافت شکایت زائران و مسافران پیش‌بینی شده است.

دیگر خبرها

  • ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی
  • ورود بیش از ۷ میلیون زائر به خراسان رضوی
  • بیش از هفت میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی سفر کردند 
  • زائران بقاع متبرکه خراسان جنوبی به ۲۰۵ هزار و ۶۰۷ زائر رسید
  • اسکان بیش از ۴۰ هزار زائر در بوستان غدیر مشهد
  • اسکان ۱۰۲ هزار مسافر نوروزی در استان سمنان ثبت شد
  • ورود بیش از ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر زائر به خراسان رضوی
  • ورود بیش از ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار زائر و مسافر به خراسان رضوی
  • حال و هوای کربلای معلی در ماه مبارک رمضان + تصاویر
  • اسکان هشت هزار و ۷۰۰ زائر نوروزی در سبزوار