Web Analytics Made Easy - Statcounter

کامبیز شاوله روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کاروان دانش‌آموزان دختر با استفاده از پنج دستگاه اتوبوس در قالب اردوی یک روزه راهیان نور عازم منطقه عملیاتی گوگ‌تپه مهاباد شدند.

وی ادامه داد: در سال تحصیلی جاری بیش از ۲ هزار دانش آموز شامل یک‌هزار دانش آموز دختر و یک‌هزار دانش آموز پسر مهابادی طی هشت مرحله به مناطق عملیاتی این شهرستان از جمله گوگ‌تپه، یادمان شهید خلبان حیدری، یادمان شهید امینی و محل کار شهید کاوه اعزام می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هدف از بازدید کاروان های راهیان نور انتقال فرهنگ ایثار و فداکاری به نسل های حال و آینده است، گفت: کاروان راهیان نور فرصت خوبی برای آشنایی جوانان و اقشار مختلف جامعه با روحیه شهادت طلبی و دفاع از کیان کشور است.

در سال گذشته نیز از این شهرستان در قالب کاروان راهیان نور بیش از ۲ هزار نفر به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شده بودند.

آذربایجان‌غربی جزء استان‌های مقصد برای کاروان‌های راهیان نور شمال‌غرب کشور به شمار می‌رود و وجود مناطق عملیاتی مختلف دوران دفاع مقدس در این استان موجب شده تا سالانه بیش از ۲۰۰ هزار نفر از استان‌های همجوار آذربایجان‌غربی از مناطق عملیاتی این استان بازدید کنند.

مهاباد با ۲۳۷ هزار نفر جمعیت جزو مناطق جنگی شمال‌غرب کشور در دوران هشت سال دفاع مقدس بود.

۹۹۰۳/۳۰۲۰/۲۰۹۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد آذربایجان غربی راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۰۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان زیارتی زائراولی‌های کربلای معلی ازشهرجدیدرامشار

باهمت خیرین، هیات مدیره شهرجدیدرامشارواداره تبلیغات اسلامی هامون تعداد۴۵زائراولی ازشهرجدیدرامشاربه کربلای معلی به صورت زمینی اعزام شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور غرب
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • برنامه «راهیان پیشرفت» با هدف ترویج دستاوردهای دانش‌بنیان‌های کشور برگزار می‌شود
  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان
  • اعزام کاروان زیارتی زائراولی‌های کربلای معلی ازشهرجدیدرامشار
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز
  • خوزستان میزبان کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور
  • خدمات صادقانه و بی منت در منطقه سیدآباد مهاباد