Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد خردمندی مدیر اجرایی کانون مرکزی خادمیاری رضوی بابل در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران اظهار کرد: خادمیاران رضوی بابل در موکب فاطمةالزهرا (س) مازندران در شهر کربلا فعالیت جهادی و چشمگیری را از خود نشان دادند و در بخش‌های مختلف خدماتی و پذیرایی فعالیت می‌کنند.
وی افزود: بیش از ۴۵ خادمیار رضوی از مازندران در موکب فاطمةالزهرا (س) در کربلا در حوزه اسکان، پذیرایی، آشپزخانه، پیرایشگری، درمانی و امور فنی در کنار دیگر خدام، مشغول به خدمت رسانی به زائران اربعین هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر اجرایی کانون مرکزی خادمیاری رضوی بابل، از اسکان ۸ هزار نفری و پذیرایی در سه وعده غذایی از زائران در موکب فاطمةالزهرا در کربلا به میزبانی خادمیاران رضوی بابل خبر داد و تصریح کرد: مسابقه خدمت‌رسانی در بین خدام نشأت گرفته از ریشه‌های باور ایمانی و عمق دلبستگی آن‌ها به محضر سیدالشهدا است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: مدیر اجرایی موکب فاطمه الزهرا خدمات رسانی زائران اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۰۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند

به گزارش خبرنگار مهر، محسن قوامی نژاد ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در سال گذشته نیز از این استان، ۳۸ هزار و ۵۰۰ نفر زائر در مراسم پیاده روی اربعین حسینی شرکت کردند.

وی بیان داشت: در سال گذشته و پس از اربعین حسینی نیز، ۳۲۰۰ نفر از استان کهگیلویه و بویراحمد در قالب ۸۰ کاروان به عتبات عالیات اعزام شدند.

قوامی نژاد تصریح کرد: در سال ۱۴۰۱ نیز از این استان ۲۵۰۰ نفر زائر عادی به کربلا اعزام شد.

وی افزود: در سه سال اخیر، دفاتر زیارتی استان نیز از پنج دفتر به ۱۱ دفتر افزایش یافتند و در سال ۱۴۰۱ ۳۲ هزار و ۴۶۰ نفر زائر در مراسم پیاده روی اربعین حسینی شرکت کردند.

قوامی نژاد تاکید کرد: مردم و متقاضیان سفرهای زیارتی تنها از طریق دفاتر دارای مجوز در این زمینه اقدام کنند و از مراجعه به افراد آزاد بر غیرمجاز و فاقد مجوز خودداری کنند.

کد خبر 6084373

دیگر خبرها

  • پذیرایی نجم‌الدین شریعتی از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی
  • کرمانشاهیان میزبان دو کاروان از خدام حرم رضوی
  • اعزام خادمان کاشانی ویژه خدمت در چایخانه حرم رضوی
  • پذیرایی موزه‌های آستان قدس رضوی از بیش از ۴۳ هزار زائر داخلی و خارجی
  • ۴۵ خدمت شاخص سپاه الغدیر استان یزد در سال ۱۴۰۲ + فیلم
  • راه‌اندازی مرکز پشتیبانی زائرکارت ایران در نوش‌آباد
  • خدمت رسانی هزارو ۵۷۲ گروه جهادی خراسانی
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • ارتش و سپاه؛ لشکر خدمت
  • کانون خدمت رضوی آماده همکاری با بهزیستی در استان بوشهر است