Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در مراسم پایانی ششمین دوره جشنواره برند محبوب کشور، که دوشنبه ۲۲ مهرماه ۱۳۹۸ با حضور اساتید شناخته شده حوزه برند برگزار شد، شرکت مخابرات ایران به عنوان برند محبوب کشور شناخته شد.

شرکت مخابرات ایران پس از انجام بزرگ‌ترین تحقیقات برندینگ کشور و نظرسنجی گسترده ملی که از تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه تا ۱۵ شهریور ماه ۱۳۹۸ در ۱۵۲ گروه کالا و خدمات و باحضور بیش از ۳۶۰۰ برند برگزار شد، این عنوان را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ششمین دوره جشنواره برند محبوب کشور که با هدف کلیدی ارتقای جایگاه برند مبتنی بر رأی و نظر مصرف‌کنندگان، برگزار می‌شود، بیش از دو میلیون و پانصد هزار رأی مردمی جمع‌آوری شد که مبنای انتخاب برند‌های محبوب قرار گرفته است.

جشنواره برند محبوب به عنوان گسترده‌ترین نظرسنجی مردمی در زمینه محبوبیت برندها، بستری برای شناسایی برند‌های محبوب مردم است تا ضمن شناسایی برند‌های خوشنام ایرانی توسط مردم، زمینه تقدیر از برند‌های خوشنام و معتبر را فراهم آورد. بر اساس شعار این جشنواره، برند‌های محبوب منتخب مردم، جایزه اصلی خود را از دست مصرف‌کنندگان دریافت می‌نمایند و این بزرگترین افتخاری است که یک برند می‌تواند در بازار کسب نماید.

از سوی دیگر، این رویداد با برگزاری مستمر و سالیانه، به دنبال شکل‌دهی به جامعه هواداران برند‌های ایرانی می‌باشد تا با تعیین میزان و چگونگی توصیه گری انتخاب برند‌های فعال در بازار، زمینه مناسبی را برای کمک به تصمیم‌گیری و خرید مصرف‌کنندگان ایرانی فراهم آورد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مخابرات تندیس برند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۰۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامزدهای نهایی چهره سال هنر انقلاب معرفی شدند / رقابت پنج هنرمند برای «تندیس انتظار»

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، فرایند انتخاب «چهره سال 1402 هنر انقلاب اسلامی» با یک نظرخواهی سراسری از مدیران فرهنگی، هنرمندان، فعالان فرهنگی و رسانه‌ای آغاز شد.

پس از برگزاری این نظرسنجی که با جامعه آماری بیش از هزار نفر صورت گرفت، نام 86 هنرمند به‌عنوان نامزدهای اولیه عنوان «چهره سال هنر انقلاب» مشخص و به «کمیته انتخاب نامزدهای نهایی چهره سال هنر انقلاب» ارائه شد.

این کمیته با ترکیب آقایان مرتضی سرهنگی، علیرضا قزوه، احمدرضا درویش، کورش زارعی، سیدمسعود شجاعی طباطبایی و محسن مومنی شریف تشکیل جلسه داد و از میان گزینه‌های پیشنهادشده توسط اهالی فرهنگ و هنر، پنج هنرمند را به عنوان «نامزدهای نهایی چهره سال 1402» هنر انقلاب معرفی کرد. اسامی نامزدهای نهایی عنوان «چهره سال 1402 هنر انقلاب اسلامی» به ترتیب حروف الفبا به شرح زیر است.


1- امیر بشیری برای نویسندگی و کارگردانی کنسرت‌نمایش «کلنل»

2- کمال تبریزی و علیرضا طالب‌زاده برای نویسندگی و کارگردانی مجموعه تلویزیونی «سرزمین مادری»

3- راضیه تجار برای انتشار رمان «یاس کبود» و تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «اسم تو مصطفاست»

4- افشین علاء برای نقش‌آفرینی موثر و بهنگام در سپهر شعر انقلاب اسلامی

5- مسعود نجابتی برای فعالیت‌های موثر  در حوزه گرافیک از جمله ترسیم دیوارنگاره "و فتح قریب" در مرز سرزمین‌های اشغالی

گفتنی است انتخاب چهره سال هنر انقلاب از میان نامزدهای نهایی کسب این عنوان توسط گروهی از نخبگان و خبرگان هنر انقلاب انجام می‌شود.

آیین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی و معرفی چهره سال 1402 هنر انقلاب روز چهارشنبه 29 فروردین در پردیس مرکزی حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار می‌شود. حوزه هنری از سال 1394 معرفی «چهره سال هنر انقلاب» را با مشارکت هنرمندان و فعالان عرصه فرهنگ و هنر در دستور کار خود قرار داده است.  

«تندیس انتظار» اثر استاد علی‌اصغر یوزباشی به‌عنوان نماد «چهره سال هنر انقلاب» شناخته شده و هرسال به هنرمند منتخب تقدیم می‌شود.

تاکنون چهره‌هایی همچون حمید حسام، ابراهیم حاتمی‌کیا، محمدمهدی سیار، عبدالحمید قدیریان و مجید مجیدی موفق به کسب این عنوان شده‌اند و در سال جاری دهمین منتخب این عنوان معرفی خواهدشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تردد خودرو‌های سنگین از جاده فرعی گردنه شهر پیر در زرین دشت
  • سورپرایز تازه پژو در بازار؛ ایران‌خودرو از فروش محصول محبوب صرف‌نظر کرد؟
  • رسانه‌های شخصی هم می‌توانند در جشنواره ملی طنزپهلو شرکت کنند
  • نامزدهای نهایی چهره سال هنر انقلاب معرفی شدند / رقابت پنج هنرمند برای «تندیس انتظار»
  • نامزد‌های نهایی چهره سال هنر انقلاب معرفی شدند / رقابت پنج هنرمند برای «تندیس انتظار»
  • دستگیری بیش از ۵ هزار نفر از مجرمین و تعرض‌کنندگان به عرصه‌های ملی و جنگلی کشور
  • حدود ۳ میلیون راس دام سبک مازاد بر نیاز کشور است
  • فرصت ارسال آثار به جشنواره ملی طنز و رسانه تا پایان فروردین ماه
  • سرلشکر باقری: نیروهای مسلح در آمادگی کامل به سر می‌برند/ عملیات بعدی بسیار بزرگ‌تر خواهد بود
  • قمر آریان؛ خورشیدی در قلمرو فرهنگ فارسی