Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل حزب‌الله لبنان با اشاره به حادثه آتش‌سوزی در بخش‌های وسیع این کشور، تأکید کرد که این اتفاق نشان داد که لبنانی‌ها به وظایف خود فراتر از اختلافات طایفه‌ای و مذهبی عمل می‌کنند.

به گزارش مشرق به نقل از المنار، «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان در ساعات پایانی سه‌شنبه‌شب در مجلس عاشورایی در مجمع سید الشهداء در ضاحیه جنوبی بیروت، تأکید کرد که موج آتش‌سوزی که بخش‌های وسیعی از لبنان را فراگرفته، فرصتی برای دولت است تا کاستی‌ها را بررسی و جبران کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از دولت و نیروهای سیاسی خواست مسئولانه با این اتفاق برخورد کنند.

بیشتر بخوانید: تاکید دبیرکل حزب‌الله بر لزوم احیای رابطه لبنان با سوریه

دبیرکل حزب‌الله لبنان از مسئولیت اخلاقی و ملی و همبستگی لبنانی‌ها تمجید کرد و نسبت به سوء‌استفاده از این اتفاق در راستای تحریک حساسیت‌های مذهبی و طایفه‌ای هشدار داد.

وی با اشاره به همدلی لبنانی‌ها در روند کمک‌رسانی در جریان آتش‌سوزی‌های دو روز اخیر در بخش‌هایی از کشور، گفت: «مردم لبنان فراتر از اختلافات طایفه‌ای و مذهبی به وظیفه خود عمل می‌کنند.»

سیدحسن نصرالله در ادامه تأکید کرد: «دولت باید به مسئولیت خود عمل کند. موضوع مهم این است که لبنانی‌ها با هر مشکلی که در هر منطقه رخ می‌دهد تعامل داشته باشند و در راستای مهار آن، صرف نظر از کم‌کاری دولت اقدام کنند.»

به دنبال افزایش دما، بخش‌های وسیعی از لبنان دچار آتش‌سوزی شد، که دامنه آن حتی به برخی به منازل مسکونی رسیده است و ساکنان را مجبور به ترک خانه‌های‌شان کرده است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اربعین تحولات عراق تحولات یمن حزب الله لبنان سید حسن نصرالله لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۰۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات ترور فرمانده ارشد حزب الله لبنان

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 رژیم اسرائیل در واکنش به حمله حزب الله لبنان به گنبد آهنین، به یک خودرو در لبنان حمله کرد و اسماعیل یوسف ملقب به ابوجعفر یکی از فرماندهان ارشد میدانی حزب الله لبنان را ترور کرد. تصاویر این ترور را از زاویه پهپاد اسرائیلی و همچنین تصاویری که از جنوب لبنان پس از حمله ثبت شده را در تابناک می‌بینید.

دیگر خبرها

  • حماس: مواضع دولت بایدن درباره غزه متناقض است
  • دبیرکل جنبش انصار الله یمن: کمک به ملت فلسطین مسؤولیت بزرگ امت اسلامی است
  • رد پای موساد در ترور صراف لبنانی به چشم می خورد
  • شهادت دو رزمنده دیگر حزب الله در راه قدس
  • حمله مقاومت لبنان به اسرائیل
  • محمد سُرور صراف لبنانی کیست و چرا موساد او را کشت؟!
  • ارتش اسرائیل یک مقام ارشد حزب الله را ترور کرد
  • در دیدار رئیسی و مقام لبنانی چه گذشت؟
  • لحظات ترور فرمانده ارشد حزب الله لبنان
  • زخمی شدن 3 اسرائیلی در حمله یک پهپاد لبنانی