Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پرورشی و فرهنگی از همکاری مدارس و مناطق در مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی خبر داد و گفت: پیاده روی باشکوه مردم مومن تهران همزمان با راهپیمایی میلیونی مسلمانان و شیعیان جهان در عتبات عالیات، برگزار خواهد شد تا آنانی که توفیق و امکان حضور در نجف شریف و کربلای معلی را نداشته اند بتوانند از نعمت اربعین حسینی برای خود ره توشه ای بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار اجتماعی- عبدالرسول کریمی با اعلام حضور فعال آموزش و پرورش در ستاد اربعین در تهران بیان کرد: همانطور که امام راحل (ره) فرمودند «ما هرچه داریم از محرم و صفر است» این ایام گرانقدر و منتعم از شور عاشورا و اربعین باعث شده است حتی کسانی که امکان حضور و راهپیمایی در سرزمین عشق کربلا را نداشته اند در تهران بزرگ به یاد هموطنان و مسلمانان سراسر جهان در راهپیمایی نمادین جاماندگان اربعین شرکت کنند.

نماینده آموزش و پرورش شهر تهران در ستاد اربعین افزود: این مراسم راهپیمایی از صبح زود در میدان امام حسین(ع) با برنامه قرائت زیارت اربعین، روضه خوانی و مداحی آغاز و پس از طی مسیر در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و همزمان با اقامه نمازظهر پایان خواهد یافت.

کریمی همچنین اظهار داشت: در طول مسیر راهپیمایی ۷۷ موکب با همکاری دستگاه های مربوطه به ویژه شهرداری تهران راه اندازی می شود. مدارس مناطق ۷-۱۲-۱۳-۱۴-۱۵-۱۶ و ۱۹ که در مسیر این راهپیمایی قرار گرفته اند برای استفاده از امکانات عمومی فعال بوده و برخی از این مدارس پس از عبور کاروان راهپیمایان همراه با هیات عزاداری دانش آموزی در این مراسم شرکت خواهد نمود.

معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران در ادامه به همکاری سازمان‌های زیباسازی، آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، اورژانس، پلیس راهور تهران بزرگ، تبلیغات اسلامی جنوب شرق تهران، مدیریت پسماند، شرکت بهره‌برداری مترو،  واحد اتوبوسرانی شهر تهران، اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، هیات رزمندگان اسلام استان تهران، سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی و شبکه ۵ سیما اشاره کرد و اظهار امیدواری کرد این مراسم با حضور میلیونی مردم تهران باشکوه و باعظمت برگزار شده و یادآور رشادت های سیدالشهدا(ع) و یاران باوفایش باشد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: اربعین حسینی آموزش و پرورش پیاده روی اربعین مراسم جاماندگان پیاده روی اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۰۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذربایجان غربی برای میزبانی از رویداد‌های ملی ورزش دانش آموزی آمادگی دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،محمدصادق معتمدیان در دیدار با معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، از اهتمام جدی دولت سیزدهم برای جبران کمبود‌های آموزشی در استان خبر داد و گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته و حمایت‌های دولت مردمی، شاهد ارتقای سرانه‌های آموزشی هستیم. 

وی گفت: برای پوشش دادن خلا‌های موجود، در دولت سیزدهم کارگروه‌ها و برنامه‌های مختلف طراحی و نقشه راه را تدوین کردیم تا در زمینه شاخص‌ها رشد مطلوبی داشته باشیم.

استاندار آذربایجان غربی افزود: توجه به مناطق محروم و کمتربرخوردار از مهم‌ترین محور‌های اقدامات دولت در استان است. پروژه‌های مختلف و متعدد آموزشی در استان داریم که با هدف کاهش مشکلات انجام می‌دهیم.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه برای جبران عقب افتادگی‌ها برنامه داریم افزود: هر مسیری که برای ارتقای سطح آموزش و پرورش ممکن باشد را می‌پیماییم تا به بهترین سطح برسیم.

معتمدیان بهینه سازی دارایی‌ها و مولد سازی را جزو اولویت‌های استان برشمرد و گفت: یکی از راهبرد‌های جبران سرانه‌های آموزشی، بهره گیری از ظرفیت قانونی مولدسازی است.

وی کیفیت بخشی آموزشی را مهم دانست و گفت: عدالت محوری در حوزه آموزش و پرورش را از طریق سفر‌های شهرستانی و حضور میدانی پیگیری می‌کنیم.

استاندار آذربایجان غربی آموزش و پرورش را پله نخست شناسایی جوانان مستعد دانست و گفت: اقدامات مختلف برای تقویت حوزه جوانان و نوجوانان با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان باید در دستور کار قرار گیرد. 

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش نیز ضمن قدردانی از حمایت‌های ویژه استاندار آذربایجان غربی از فعالیت‌های دانش آموزشی، ورزش دانش‌آموزی این استان را دارای ظرفیت بالایی دانست و گفت: آذربایجان‌غربی به جهت برخورداری از ظرفیت‌های کم نظیر ورزشی، همواره یکی از ارکان اصلی ورزش‌های پایه در سطح ملی است. 

صادق ستاری فر ادامه داد: ۲۸۰۰ فضای ورزشی در دولت سیزدهم و در قالب طرح شهید سلیمانی در کشور افتتاح شده که آذربایجان‌غربی در این زمینه جایگاه نخست را دارد.

دیگر خبرها

  • آمادگی آذربایجان‌غربی برای میزبانی از رویدادهای ملی ورزش دانش آموزی
  • آذربایجان غربی برای میزبانی از رویداد‌های ملی ورزش دانش آموزی آمادگی دارد
  • نقش مدیریت مردم در پیاده روی اربعین پر رنگ از پیش شود
  • لزوم برنامه‌ریزی دقیق برای اجرای بهتر راهپیمایی اربعین سال جاری
  • برگزاری مراسم روز ارتش فردا در لرستان
  • برگزاری مراسم سان ورژه نیروهای مسلح مستقردر کردستان فردا در سنندج
  • تغییر محل برگزاری رژه روز ارتش در اهواز
  • سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی ۱۶هزار نوآموز در چهارمحال و بختیاری
  • ضرورت آمادگی برای میزبانی شایسته در سالگرد حماسه «بازی دراز»
  • برگزاری جلسه برنامه‌ریزی بزرگداشت سالگرد عملیات بازی دراز