Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین استان مرکزی، در جلسه شورای حفاظت از منابع آبی وکارگروه سازگاری با کم آبی استان که با حضور استاندار مرکزی وجمعی از مسئولین استانی برگزار شد، مدیر عامل شرکت آب  منطقه ای استان مرکزی در رابطه با هدف کارگروه با بیان این مطلب بر استفاده درست از منابع آبی استان در همه بخش ها تاکید کرد.

عزت اله آمره  تصریح کرد: کاهش میزان مصرف در بخش های مختلف ورساندن به میزان اب قابل برنامه ریزی هدف این کارگروه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیشترین میزان آب مصرفی را در بخش کشاورزی  عنوان کرد و افزود :  برای رسیدن به میزان آب مصرفی قابل برنامه ریزی شده،  باید حدود ۶۵۰میلیون متر مکعب از مصارفمان کم کنیم.

آمره خاطر نشان کرد : هر یک از دستگاه های مصرف کننده آب، آب منطقه ای، کشاورزی، صنعت، آب شرب شهری وروستایی ومحیط زیست باید برنامه های سازگاری خود را تا افق ۱۴۰۵تا پایان برنامه هفتم توسعه کشور ارائه کنند.  

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان متذکر شد : اگر میزان برداشت آب به میزان آب قابل برنامه ریزی برسد، دشت های استان دچار افت وکاهش نخواهند شد.

عزت اله آمره در خصوص برنامه هفت ساله آب منطقه ای استان عنوان کرد: قرار است حدود ۹۰۰میلیون متر مکعب از مصرف آب استان کاهش یابد واین به این معناست که حدود ۱۰۴درصد از آب تجدید پذیر را ما در حال حاضر استفاده می کنیم که با اجرای این برنامه ها به ۷۵ درصد خواهد رسید

46

کد خبر 1311263

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان مرکزی صرفه جویی کشاورزی کم آبی خشکسالی ترکیه سوریه اربعین کردهای سوریه تیم ملی فوتبال ایران پیاده روی اربعین ایالات متحده آمریکا روح الله زم دونالد ترامپ سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۰۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای احداث پارکینگ در خیابان شهید چمران قم

مدیر منطقه ۳ شهرداری قم از برنامه‌ریزی برای تملک یک پروژه پارکینگ در خیابان شهید چمران در این منطقه خبر داد.

مهرداد روحانی وزیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم اظهار کرد: در چند سال گذشته بودجه منطقه سه رشد خوبی داشته است، به نحوی که بودجه سال ۱۴۰۲ منطقه ۴۲۰ میلیارد تومان بوده و این عدد در سال ۱۴۰۳ به عدد ۵۰۰ میلیارد تومان رسیده که در طول سال این عدد افزایش نیز پیدا می‌کند.

وی اعتبار پروژه‌های عمرانی منطقه را در سال ۱۴۰۲ عددی بالغ‌بر ۱۷۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: اعتبار در نظر گرفته شده برای پروژه‌های عمرانی در سال ۱۴۰۳ به عدد ۲۷۰ میلیارد تومان رسیده است که پیش‌بینی می‌کنیم این عدد تا ۳۰۰ میلیارد تومان نیز افزایش پیدا کند.

مدیر منطقه سه شهرداری قم با اشاره به پروژه‌های شاخص منطقه سه در سال ۱۴۰۳، خاطرنشان کرد: اجرای تقاطع حافظ که در مرز منطقه سه و شش واقع شده است، تکمیل کننده رینگ ۲۵ کیلومتری فردوسی است، یکی از پروژه‌های شاخص منطقه برای سال جاری بوده که به صورت روگذر طراحی شده است و امتداد آن به خیابان مدرس و میدان زین‌الدین ختم می‌شود و اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان برای آن پیش‌بینی شده است.

روحانی‌وزیری ادامه داد: یکی از اقدامات مهم و پیچیده تملک برای اجرای پروژه است، در منطقه سه نیز تملک خیابان چمران برای پارکینگ را در دستور کار داریم، در کنار تملک پروژه‌های دیگر پارکینگ یکی از پرچالش‌ترین برنامه‌های ما خواهد بود.

وی با تاکید بر تکمیل پارکینگ طبقاتی امام (ره) گفت: این پارکینگ نخستین پارکینگ طبقاتی منطقه است که امیدواریم در سال ۱۴۰۳ تکمیل شود و به بهره‌برداری برسد تا در کنار پارکینگ طبقانی زائر بخشی از کمبود پارکینگ مرکز شهر را رفع کند.

کد خبر 746673

دیگر خبرها

  • حدود ۲ هزار زائر از آذربایجان‌غربی به حج تمتع مشرف می‌شوند
  • تاکید مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران بر یکپارچه سازی حمل و نقل همگانی
  • برای کاهش میزان نمک مصرفی روزانه خودتان آشپزی کنید
  • آغاز کشت پنبه در استان گلستان / کشاورزان به توصیه کارشناسان جهاد کشاورزی توجه کنند
  • برنامه‌ریزی برای احداث پارکینگ در خیابان شهید چمران قم
  • برنامه‌ریزی‌ استان مرکزی برای نیمه خرداد
  • تولید سالانه یک میلیون و ۸۰۰ هزار تن محصولات کشاورزی در مرکزی
  • میزان جوجه ریزی در مازندران از ۱۷ میلیون قطعه گذشت
  • برنامه‌ریزی برای گسترش محورهای پیاده در هسته مرکزی شهر قم
  • خسارت ۴۵ هزار میلیارد ریالی حوادث جوی به بخش کشاورزی