Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اصفهان گفت: با توجه به تحریم هایی که علیه کشور صورت گرفته است برخی دارو های مورد نیاز جانبازان و معلولان کمیاب و نایاب شده و یا قیمت آن افزایش یافته است با این وجود سعی داریم این مشکل را برطرف کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس رضایی در دیدار با جانبازان و معلولان اظهار کرد: مسکن و بیمه تکمیلی یکی از مشکلات مهم جانبازان و معلولان است که باید حل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کمترین حق این قشر است که برخی قوانین باعث شده تا این حقوق برآورده نشود. با جلسات و پیگیری هایی که از پایتخت صورت گرفت امیدواریم این مسئله به زودی برای این افراد برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه مشکل دیگر این افراد هزینه درمان و داروها است، گفت: با توجه به تحریم هایی که علیه کشور صورت گرفته است برخی دارو های مورد نیاز جانبازان و معلولان کمیاب و نایاب شده و یا قیمت آن افزایش یافته است و سعی داریم این مشکل را نیز برطرف کنیم.

استاندار اصفهان با بیان اینکه حل برخی مشکلات این قشر با موانع قانونی رو به رو است که باید پیگیری شود، افزود: رفع مشکلات در حوزهای درمانی و داروی جانبازان بر عهده بنیاد شهید است که هم با بنیاد شهید و نهادهای ذی ربط بهداشت و درمان کشور برای رفع این مشکل مذاکره شده است اما برخی از قوانین باعث شده بخشی از مشکلات جانبازان حل نشود.

کد خبر 393437

منبع: ایمنا

کلیدواژه: استاندار اصفهان استانداری اصفهان استانداری جانبازان جانبازان و معلولان خانواده شهدا ديدار با خانواده شهدا شهدا معلولان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۰۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع اختلال سامانه بیمه سلامت در گلستان تا ۲۴ ساعت آینده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حسینی مدیر کل بیمه سلامت استان گفت: علت اختلال در سامانه نسخه نویسی بیمه سلامت، به روز رسانی و ارتقا این سامانه است و تا ۲۴ ساعت آینده این مشکل برطرف می‌شود.

قطعی و اختلال در سامانه نسخه نویسی بیمه سلامت در روزهای اخیر شهروندان را برای تهیه دارو با مشکل روبرو کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • کاهش حق بیمه در تور صیادان و صاحبان شناور‌های صیادی گلستان
  • تداوم اختلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیکی
  • کاهش حق بیمه در تور صیادان و صاحبان شناورهای صیادی گلستان
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌ها و راه‌ها در سیستان وبلوچستان
  • بیشترین خسارت بلوچستان سیل به جاده‌ها وارد شده است
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌ها به ویژه راه‌ها درسیستان وبلوچستان
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • رفع اختلال سامانه بیمه سلامت در گلستان تا ۲۴ ساعت آینده
  • مشکلات اراضی مردم در استان بوشهر برطرف شود
  • حق پرستاری بهزیستی فروردین ۱۴۰۳ واریز شد | جزئیات واریز ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی مستمری حق پرستاری